April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

FOTO, FOTO, FOTO! ( sorry)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goede morgen dames. Nou vannacht ben ik geen nachtbreker geweest, voor het eerst dit jaar kon ik doorslapen.

Gisteravond had ik al een uur liggen woelen toen mijn man naar bed kwam. Ik kreeg maar geen rust in mijn benen. Toen bedacht ik me dat ik een paar heel vervelende kniekousen van de Hema heb, ze zitten me veel te strak om aan te doen, maar ik dacht baat het niet dan schaad het niet, dus ik met kniekousen in bed en ja hoor na ongeveer 10 minuten had ik meer last van buikpijn dan van rusteloze benen en voor de verandering was dat een zegen.

Ik heb ze in de loop van de nacht wel uit gedaan, want echt prettig zitten ze niet, knellen ook en beetje, maar ik kon iig slapen en dat was me heel wat waard. Dus vandaag of morgen even naar die steunkousen informeren en tot die tijd even deze rotdingen voor lief nemen.

@ Meliske, leuk dat je echo zo geslaagd was meid. Hoe is het nu met je schoonmoeder? idd FOTO

@ Jopie, ook van jouw dekentje wil ik een foto zien als ie af is hoor.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hey meiden,

Loeki, fijn hoor dat je weer eens goed geslapen hebt.

Meliske, Ik wil ook foto's zien hoor, dus een beetje opschieten hoor ;)

Ik heb vanacht niet zo heel erg lekker geslapen, want ik heb enorm vreemds gedroomd.
    Hier komt het :oops:
    Mijn man ging mij verlaten vanacht en niet voor een of andere slanke den, maar voor een man :confused: . en hij had al een tijdje een relatie. Hoe ik er bij kom echt geen idee. Maar de droom was nog niet afgelopen.
    Daarna werd ik terug gezonden naar een jaartal een paar jaar na mijn geboorte. Toen ik daar aan kwam zag ik mijn man staan en we waren op slag verliefd en verliefder dan ooit. we zijn elkaar weer uit het oog verloren en daarna kwamen we elkaar op dezelfde manier tegen, als dat wij elkaar in het echte leven hebben leren kennen. We wisten toen alleen niet dat wij elkaar al een keer gezien hadden.
    Ik snap die dromen echt niet, maar 1 ding weet ik zeker, we houden enorm veel van elkaar dus dat zal het niet zijn. Het is of miojn onderbewuste of het zijn gewoon die hele stomme hormonen waar ik last van heb :D
    Ik vind het een raar verhaal en ook al weet je dat het een droom is, het is toch altijd even aclimatiseren als je wakker wordt. ;)

Nou dit was weer een goedemorge verhaal van mij

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Tascha, onze hormoontjes doen rare dingen met ons als we ze even de vrije loop laten ;)

Ik heb mijn man gezegd dat als hij me tijdens de zwangerschap zou verlaten, dat ik er voor zal zorgen dat hij nooit meer kinderrtjes kan verwekken :evil:. Nou hij durft neit eens meer weg te lopen ;)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja loeki, dat ken ik :) wat zijn we eigenlijk gemeen he?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoor, gewoon beschermend.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    alles voor de baby

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Precies, nou denk ik niet dat mijn mannetje er van door zal gaan, maar je weet het nooit ;)

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    oh nee ik ben ook niet bang dat mijn man er vandoor gaat hoor. hij is echt dol op ons kindje en het is zo'n mooi gezicht. vrienden van ons hebben ook een kleintje van 9 weken en die is ook dol op mijn man en als ik dat zo zie, dan wordt ik helemaal warm van binnen en dan weet ik gewoon dat dat goed gaat.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, mijn man kan ook goed met mijn neefje hoor, maar hij is ook wel weer blij als zijn ouders hem weer op komen halen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    Leuk he, die rare dromen nu.

Trouwens, nog geen foto van het wipneusje van de dochter van meliske, :p

Ons kindje zal ook wel een wipneusje( niet een hele erge hoor, ;) ) krijgen. Dat zit bij mijn vriend in de familie.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goedemorgen allemaal

Loeki, ik heb volgens mij ook al eens gelezen dat het helpt om met je benen omhoog te liggen. Als je nou eens een kussen ofzo onder het voeteneind van je matras legt, zodat dat iets omhoog staat?

Ik maak een foto als m'n deken echt klaar is.

Tascha, rare droom..... Ik hoop dat je vanacht beter slaapt.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoever ben je nu met je deken jopie?

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Loeki - fijn dat je eindelijk is goed heb geslapen!

tascha - raar altijd he die dromen. mijn vriend heb ik denk 2 maanden geleden voor het eerst een baby vastgehouden :( daarvor waren we ooit is op kraamvisite en toen durfde hij niet :rolleyes:
    Maar hij vond het echt super en zegt steeds dat ie zooooo blij is als het april is, maar dat ie het toch wel eng vind om die kleine te verschonen en in bad te doen. Maja als je dat nooit heb gedaan is dat ook heel raar.

bosi - nee nog geen foto van mijn wipneusje, die scanner doet het niet, dies van me ouders alleen krijg em niet goed geinstalleert. ik sna er niks van, wij hebben allebei geen wipneus, en in de familie ook niet, mijn zusje heb wel een apart neusje dus misschien is het zo iets.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, het breiwerk is klaar. Ik wil alleen nog de rand afwerken met een satijnen band ofzo.

Meliske, wat jammer dat de scanner niet wil. Ben net zo nieuwsgierig!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jopie, ik heb al met mijn benen omhoog gelegen, maar dat helpt niet, want dan kan ik geen goede slaaphouding vinden. Ik heb zo'n bewegende lattenbodem, dus ik kan mijn benen gewoon hoger instellen, maar dat ligt echt voor geen meter. Nee als ik de komende week nu met deze kniekousen door kom ben ik al heel blij.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Meliske, mijn man heeft nog nooit een baby vastgehouden hoor! Ik vind het ook een nog steeds een raar idee dat wij in april een kleintje hebben.

Loeki, kan me voorstellen dat het niet ligt. Nou ja, als je kousen helpen is het ook goed natuurlijk!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vk op het forum raad acupunctuur af :(

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    en als je 's nachts gewoon een kussen onder je benen legt, helpt dta dan ook niet. dan lig je toch iets hoger, maar dan kun je ook nog gewoon allerlei slaapposities aannemen

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou de kousen werken, dus ik houd het daar even op en ik ga achter steunkousen aan.

Deel Deze Pagina