Jammer dat accupunctuur geen optie is. Maar als strakke kousen helpen, dan zullen steunkousen nog wel beter helpen lijkt me!
Sorry, zit weer dingen door elkaar te halen Steunkousen helpen natuurlijk niet tegen de pijn aan je buikspieren....
Ja nadeel is alleen dat oplossingen voor de ene, weer averechts werken op de ander. Ik kan met mijn benen hoog gaan liggen, maar om mijn buikspieren te ontspannen moet ik juist mijn knieën weer optrekken, dat is dus niet te combineren. net als mijn spieren zelf, warmte is goed om te ontspannen, kou is goed om de ontsteking te remmen.
Ik heb haar stuk gelezen, maar ik vind dat nogal negatief. Ik snap dat ze bij sommige "beunhazen" vraagtekens zet, maar er is toch wel al meer onderzoek naar gedaan. Mijn oude huisarts heeft zich er ook in verdiept. Hij is juist erg wetenschappelijk ingesteld, en de medische wereld, waaronder huisartsen ontdekken juist de acupunctuur. Nou ja, dan maar niet doen. Dat stukje over aids en hepatitis is toch wel eng.
Ja, ik vind het vreemd dat acupunctuur, fysiotherapie en beunhazen als een opsomming staat. Ik moet vrijdag naar de gyn en morgen naar de fysio.
Tjee ik heb slecht geslapen vannacht, de spanning van gisteren (werk geweest en kerstboom afgebroken ) is dus duidelijk te veel voor me. heb enorme hoofdpijn sinds gisteravond en opgezette keel vandaag dus maar weer even de handrem er extra op.... en ik doe al niets Meliske ik heb ook zo'n dvd erg leuk he, en die vanons leek ook wel een wipneus te hebben en lag ook met de armpjes voor gezicht (niet dat ze ons een standaard filmpje laten zien, voor iedereen dezelfde )
Ja Loeki ik kom erachter dat ik dat wel zal moeten. Die roze wolk in de zwangerschap waar iedereen het over heeft om mij heen die is nog niet bij mij blijven hangen hoor, ik ervaar tnt alleen maar ongemak naast de lieve schopjes van mijn kleintje Was gisteren al 4 maanden ziek gemeld om depri van te worden wetende dat ik ziek blijf tot aan mijn verlof is het dan 6 maanden, kortom sinds de hele zwangerschap heb ik dan 1 maandje gewoon gewerkt....
Wat vervelend Missy, ja ik zit nu ook al ruim een maand gedeeltelijk in de ziektewet en dat wordt alleen maar meer. Ben nu trouwens al weer zo moe dat ik zo weer kan slapen. Om moe van te worden. Ik heb totaal geen energie meer.
Ja ik ga volgende week praten met de arbo arts die heb ik gisteren gebeld, ik heb ook nl het idee dat ik nu in een vicieuze cirkel zit. ik beweeg nauwelijks en kan dus ook geen nieuwe conditie opbouwen ik maak me daar wel zorgen om als ik zie hoe snel mijn conditie dus afgebroken is de laatste maanden. sávonds ik bed heb ik een hartslag van 105 in rust dat is toch veel te hoog.