April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Jammer dat accupunctuur geen optie is. Maar als strakke kousen helpen, dan zullen steunkousen nog wel beter helpen lijkt me!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Sorry, zit weer dingen door elkaar te halen :oops: Steunkousen helpen natuurlijk niet tegen de pijn aan je buikspieren....

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geeft niet, dat krijg je als iemand zo veel mankementjes heeft als ik

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ieder heeft zo z'n eigen mankementen. De ene is alleen wat pijnlijker als de ander.....

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja nadeel is alleen dat oplossingen voor de ene, weer averechts werken op de ander. Ik kan met mijn benen hoog gaan liggen, maar om mijn buikspieren te ontspannen moet ik juist mijn knieën weer optrekken, dat is dus niet te combineren.

net als mijn spieren zelf, warmte is goed om te ontspannen, kou is goed om de ontsteking te remmen.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik hoop voor je dat die steunkousen snel geregeld zijn. Wanneer moet je weer terug naar de gyn?

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    :(

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.280
    6.806
    113
    :confused:

Ik heb haar stuk gelezen, maar ik vind dat nogal negatief. Ik snap dat ze bij sommige "beunhazen" vraagtekens zet, maar er is toch wel al meer onderzoek naar gedaan.

Mijn oude huisarts heeft zich er ook in verdiept. Hij is juist erg wetenschappelijk ingesteld, en de medische wereld, waaronder huisartsen ontdekken juist de acupunctuur.

Nou ja, dan maar niet doen. Dat stukje over aids en hepatitis is toch wel eng.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik vind het vreemd dat acupunctuur, fysiotherapie en beunhazen als een opsomming staat.

Ik moet vrijdag naar de gyn en morgen naar de fysio.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je zou hen ook nog kunnen vragen wat zij van acupunctuur vinden....

12. Niet meer actief

Tjee ik heb slecht geslapen vannacht, de spanning van gisteren (werk geweest en kerstboom afgebroken ) is dus duidelijk te veel voor me. heb enorme hoofdpijn sinds gisteravond en opgezette keel :(
    vandaag dus maar weer even de handrem er extra op.... en ik doe al niets :(

Meliske ik heb ook zo'n dvd erg leuk he, en die vanons leek ook wel een wipneus te hebben en lag ook met de armpjes voor gezicht (niet dat ze ons een standaard filmpje laten zien, voor iedereen dezelfde :) :) :) )

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Jopie, ik ga het zeker even vragen.

@ Missy, dan maar weer rustig aan doen vandaag.

14. Niet meer actief

Ja Loeki ik kom erachter dat ik dat wel zal moeten.
    Die roze wolk in de zwangerschap waar iedereen het over heeft om mij heen die is nog niet bij mij blijven hangen hoor, ik ervaar tnt alleen maar ongemak naast de lieve schopjes van mijn kleintje :(
    Was gisteren al 4 maanden ziek gemeld om depri van te worden wetende dat ik ziek blijf tot aan mijn verlof is het dan 6 maanden, kortom sinds de hele zwangerschap heb ik dan 1 maandje gewoon gewerkt....

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat vervelend Missy, ja ik zit nu ook al ruim een maand gedeeltelijk in de ziektewet en dat wordt alleen maar meer.

Ben nu trouwens al weer zo moe dat ik zo weer kan slapen. Om moe van te worden. Ik heb totaal geen energie meer.

16. Niet meer actief

Ja ik ga volgende week praten met de arbo arts die heb ik gisteren gebeld, ik heb ook nl het idee dat ik nu in een vicieuze cirkel zit. ik beweeg nauwelijks en kan dus ook geen nieuwe conditie opbouwen ik maak me daar wel zorgen om als ik zie hoe snel mijn conditie dus afgebroken is de laatste maanden. sávonds ik bed heb ik een hartslag van 105 in rust dat is toch veel te hoog.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, zou je ook niet kunnen gaan zwemmen? Dat is niet zo zwaar, maar je gebruikt wel alle spieren.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn hartslag is 's avonds in bed ook regelmatig skyhigh.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mijn hartje kan ook regelmatig te keer gaan hoor

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, ja en zo heb je iedere avond iets anders dat je uit je slaap houdt.

Deel Deze Pagina