Jopie dat is wel een idee. alleen voor te gaan zwemmen moet ik met de auto 15 minuten rijden en dat vind ik nu al erg vermoeiend, maar wellicht knap ik er wel van op, ik ga het eens proberen binnenkort als de keelpijn over is denk ik
Ik zou graag willen zwangerschapszwemmen, maar daar moet ik 25 minuten voor met de auto en daar heb ik geen zin in. In mijn eentje zwemmen vind ik helemaal niets.
Ik heb een heel mooi subtropisch zwembad op 10 min. fietsafstand! Ik krijg er helemaal weer zin in. Denk dat ik vanavond maar even ga Kan er alleen niet zwangerschapszwemmen. Het lijkt me ook geweldig om straks met de kleine te gaan zwemmen. Ben benieuwd of ik nieuwbakken pa dan ook meekrijg....
Hellooo lady's, Ik kom ook weer een keertje buurten! Ben erg druk met huis opknappen dus vandaar lang geen reacties van mij. Nu nieuwjaar voobij is, zal het zeker supersnel gaan! Voor jullie t weten is t al april. ERRRGG SPANNEND! Ik heb alles teruggelezen, maar het is onmogelijk om op iedereen te reageren. Ik hoop dat het beetje beter gaat met je schoonmoeder Meliske, ookal is het niet je beste vriendin! Ook Tascha, ik hoop dat het beter gaat met je oma. Zijn nooit leuke dingen, en dan ook nog meteen bij het begin van t nieuwe jaar. Ik hoop dat het verder wel een TOP-jaar voor ons mag worden! Iemand had t over luiers, nou je bent niet de enige, ik heb ook 3 pakken ingekocht, ze waren idd in de aanbieding bij Etos en Dekamarkt 3 halen 1 betalen. Ook heb ik babyshampoo en douchegel van zwitsel ingekocht ook in de aanbieding, nu nog billendoekjes, want die zijn ook scherp in de aanbieding. Kortom, ik hou wel van koopjesjagen! Verder schiet het al op met het opknappen van ons kleine huisje. Heb helaas geen digitale camera, anders had ik wat foto's geplaatst. Ik ga nu even gordijnen bestellen. Binnenkort de commode in elkaar zetten en dan kunnen de ingekochte spulletjes erin. Ik heb wel t gevoel dat ik nog superveel moet kopen, allemaal kleine dingetjes, tijd om een lijstje te maken. Moet ik zoiezo, want vergeet echt alles! Ben vorige week ook nog naar VK geweest, was wel lachen, mijn man, oma en moeder kwamen mee. Hele kamer vol dus! Maar de VK vond het wel leuk. Alles zag er goed uit! Leuk voor diegenen die nog een pretecho hebben, geniet ervan he! Hoop dat ik nu weer de tijd vind om regelmatig te posten, want 20 pag teruglezen is ook geen doen.
Gelukkig, dan ben ik dus niet de enige hahaha! Iedereen vind het heel normaal dat je bij 10 weken zwangerschap je kamertje al hebt uitgezocht, maar dat je een "paar weekjes" in het voren luiers haalt, vind men toch raar blijkbaar....
Nou ik vind het niet raar hoor Jopie, ik sta er echter nog helemaal niet bij stil. Ben nu eerst bezig met de flesjes e.d. want die heb ik ook nog niet, al ga ik BV geven, ik meot toch ook flesjes en zo in huis hebben.
ik vind het ook niet raar hoor jopie, ik ben er ook alleen nog niet mee bezig. ben nu meer bezig met de kinderkamer die nog af moet en dat ik inderdaad binnenkort eens een lijstje moet maken, met wat ik allemaal al heb en wat ik nog moet kopen. Ik merk wel dat ik altijd even inde boekjes kijk wat er nu weer voor baby dingen in de aanbieding zijn, dus raar vind ik het zeker niet
Hé weet iemand misschien een online afstreeplijstje met alles dat je nodig hebt? ik heb wel een boek, maar daar ga ik niet in strepen. Ik wil gewoon even een lijst ehbben die ik uit kan printen en af kan strepen, net als een vakantielijstje.
Oh help, volgens mij moet ik echt nog heel erg veel. Hoekbeschermers, heb je die echt nodig? Kind loopt nog lang niet. Stopcontactbeschermers staan er niet bij, die vind ik veel belangrijker. Een wipstoeltje vind ik geen minimum eis, dat is maar wat je zelf wil. Alles voor de babykamer hebben we al, alleen de badstandaard nog, die staat bij mijn ouders. Kleding heb ik nog lang niet genoeg zie ik al.
Ik heb bijna alles al, maar ik ga denk ik wel even een eigen lijstje maken, waar de dingen opstaan die ech nodig zijn en die ik belangrijk vind,. ik vind het ook nog een relatief klein lijstje, moet volgens mij uitgebreider.
Ik vind het ook erg weinig, maar r staat ook het minimale. Ik heb mijn zusje maar gebeld wat de nog aan kleding heeft liggen, want ikvind het zonde om veel geld uit te geven aan kleertjes die ze straks misschien een week of wat draagt.
Ik ben ze net ook gaan halen. En ik had nog een kortingsbon van 2,- Dus voor 18,- 3 pakken luiers. Ikheb een mooie lijst. ( samengesteld uit verschillende lijsten)Die wil ik wel naar je mailen. Dus meiden geef je mail adres maar Ik merkte vanochtend wel na het lopen naar de Etos ( 200 m) dat dat niet meer gaat. Het is gewoon te ver. Ik zal me dus moeten beperken tot lopen binnenshuis. Ach krijg je met dit weer ook niets van.
http://www.beebie.nl/uitzetlijst.htm Dit is een leuke afvinklijst http://www.9maand.com/zwanger/voorber/uitzet.php Deze is mooi uitgebreid
Janne, mijn adres heb je Iemand hier toevallig al een beetje in het onderwerp kolven gedoken? Ik wil BV geven en moet dus ook gaan kolven. Mijn zusje deed dat met zo'n Avent ding, maar ze kreeg er altijd enorme kramp van in haar handen. Dus ik dacht ik wil electrisch gaan kolven. Al iemand daar info over?
Loeki, ik heb een folder van Avent aangevraagd, maar daar heb je niet zoveel aan vind ik. Ik weet het nog niet zo goed. Ik wil ook borstvoeding gaan geven, maar kolven op m'n werk zie ik eigenlijk niet zo zitten. Mede daarom heb ik ook ouderschapsverlof aangevraagd. Ik zit zowieso tot half augustus thuis. Ik denk dat ik gewoon even afwacht hoe borstvoeding straks gaat.
Ik heb op 16 jan. een voorlichtingsavond. Nou zag ik dat Avent ook een electrisch pomp heeft en daar voel ik wel voor, maar het ding kost wel 150 euro. Toch denk ik dat je er hel erg veel gamk van hebt.