een hele handige lijst janne! maar ik heb echt zo goed als alles van je lijstje al en me vriend wordt echt gek als ik nog meer koop, koop bijna iedere week wel voor veel geld. vandaag ook weer, een jasje, 2 pakjes, een jurkje en een vestje. de scanner doet het, nog even alles verkleinen en dan kunnen jullie meegenieten van mijn kleine wipneusje
Meliske, je kan ook voor weinig leuke dingen kopen hoor Ik heb zaterdag bij Hema een broekje en een omslagshirjte gekocht. Zo lief, die ga ik denk ik als eerste pakje gebruiken. Kostte samen iets van 7,--. Ben heel benieuwd naar je mooie meisje!
ik was gister trouwens 24 weken en 5 dagen en die kleine had de grote van 25 weken en 4 dagen, kwam uit op 13 april ipv 19 april, wat dneken jullie, moet ik de 13de of de 19de aanhouden? jopie - heb net bij de zeeman gekocht, dus dat is ook niet zo duur, alles bij elkaar 24 euro nog wat.
Zeeman heeft heel erg leuke dingen, en ik heb het idee dat de kwaliteit veel beter is als de kleding voor volwassenen. Ik zou aanhouden wat je VK aanhoudt.
ja idd bij de zeeman koop nik nooit voor meelf, dat vind ik niks, maar de babykleertjes zijn echt super.
hoi meiden sorry voor de late reactie maar allemaal nog een gelukkig en gezond 2007 gewenst. ben voor mijn doen druk geweest nieuwjaarsdag hele dag famillie bezoeken gedaan en gisteren ben ik met mijn moeder naar babydump en babypark geweest waar ik een kinderwagen heb gekocht en waar we heel veel mazzel mee hebben gehad met de prijs dus ik ben helemaal happy \/
Loesje, voor jou ook het allerbeste! Fijn dat je zo geslaagd bent met je kinderwagen. Meliske, ik krijg elke keer te horen dat ik niet zoveel moet kopen, omdat "je straks nog zoveel krijgt". Maar ik wil zelluf ook zo graag wat kopen! Ik heb nou 4 broekjes en 4 shirtjes gekocht, da's toch helemaal niet veel? En ik weet tenminste zeker dat ik mijn kind straks iets aan kan trekken wat ik ook zelf mooi vind!
We zitten bijna op 600 pagina's Dat moet toch wel lukken vandaag, als er tenminste nog iemand komt helpen....
Ik heb zeker de helft van het lijstje nog niet, moet ik nu gaan stressen? ja je krijgt idd veel, zei mijn zusje ook, maar ik ga neit tot na de geboorte wachten. Ik heb nu 3 rompertjes, ik moet voor die tijd echt meer hebben hoor. NU krjg ik van haar de spulen van mijn neefje, dus dat zal wel voldoende zijn.
Loeki, stress lijkt me nou niet echt een oplossing Ik heb het hele lijstje nog niet goed doorgelezen, maar ik weet zeker dat ik ook nog heel veel moet hebben. Ik krijg ook kleertje van mijn neefje, en daar ben ik ook heel blij mee, maar een paar dingetjes zelf kopen vind ik toch wel heel leuk hoor!