Maar door zo'n lijstje heb je wel wat overzicht. Ik had eigenlijk geen idee wat ik allemaal nog moet kopen. Dat kan ik zo mooi controleren.
Ik ben ook niet van plan om alles daar te halen wat er op staat hoor, het is even een schatiing kwa prijs
Ja dat bedoel ik, de link werk niet. Tenminste ik krijg je lijstje niet Dientje. En sorry dat het even duurt voordat ik reageer. Maar ik moest ff van m'n werk naar huis
oh ok ik snap het ja dan weet ik het ook niet maar ja iig waren het een hoop dingen voor 255 euro gewoon voor een schatting kwa prijs dingen zoals hydrofielen doeken, badje badstandaard enz enz. De grote dingen zoals een box en kinderwagen heb ik gelukkig al.
Ja idd dan kan ook nog maar het waren wel veel spullen voor die prijs dus het valt eingelijk mee hoor.
Handig Dientje even kijken op de Hema-site hoeveel alles gaat kosten, ga ik denk ook even doen. Helaas kunnen wij niet precies zien wat jij precies nodig hebt want die link doet t niet goed, maar dat geeft niet joh. Ik ben zelf een beetje door de war over wat ik nog precies nodig heb, omdat alles overal en nergens ligt ingepakt ivm het klussen, dus ik ga er denk echt voor zitten als alles een beetje aan kant is. Aangezien mijn huis ook nog een hele opknapbeurt nodig had, is het echt een hele organisatie hiero.. Vandaar dat ik ook best op de aanbiedingen let, alles is meegenomen.
Ja Oempje het is idd handig om even te kijken. Ik zie in je album dat je de meubeltjes bij ikea gaat halen wij willen ook dat soort meubeltjes halen maar die zijn van de collectie Hensvik ook van ikea. Ben je al bijna klaar met verfen trouwens?
O o....ik moet ook nog heeeeeel veel kopen als ik dat zo zie. Ga binnenkort gewoon met lijst naar de winkel om alle nuttige dingen te kopen. Gisteren voor het eerst naar cursus Cesar geweest. Was wel leuk. Vooral spieroefeningen gedaan. En geoefend met fatsoenlijk zitten en staan. Best moeilijk eigenlijk! Er zat maar 4wk verschil tussen de eerst en de laatst uitgerekende, maar wat een verschil in buiken zeg.. Meliske: echt hele mooie foto's.