Bosi, volgens mij heb ik dat allemaal in huis! Maak je het ook nog even voor me klaar Meliske, voor chili moet ik boodschappen gaan doen. Dat wordt hem dus niet, maar wel erg lekker!
Bosi, ik heb het ondertussen op. Bedankt voor de tip. Ik heb heerlijk gegeten. Kipfiletje met gebakken aarappeltjes en boontjes en appelmoes. En als toetje crème brulée (je moet goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet )
Wat leuk dat je het ook echt hebt gegeten. Lekker hoor! Ik was alleen de boontjes vergeten, voor de vitaminen natuurlijk.
Ja, er moet natuurlijk wel wat groens liggen tussen al die vettigheid (had natuurlijk ook fritessaus bij de aardappeltjes gedaan....)
goeieavond iedereen, tascha innige deelneming en vel sterkte. We zijn vandaag de buggy gaan kopen en de slaapkamer eindelijk, ze gaan leveren tegen half maart dus nog tijdje wachten. maar allé we hebben toch al besteld. zeg ik heb even een ander vraagje misschien kunnen jullie me helpen... Wij zijn echt op zoek naar een openingsnummer voor ons huwelijk hebben jullie enige suggesties? Annabel
Annabel, waar hou je van? Wij hadden zelf "Ich Will" van Rammstein, maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt.... "I Belong to You" van Anastacia en Eros Ramazotti vind ik wel toepasselijk
Wat is er een hoop afgekletst vandaag. Ben helaas te druk geweest om alles bij te benenen. Ik ben dus met m'n moeder wezen schoppen en heeft ze dat belachelijk dure rompertje voor me gekocht, (wie trekt een kind nou een rompertje van 80 gulden aan?) Maar ja, ze wilde het graag. Gelukkig was er 50% korting op, anders had ze het niet mogen kopen van me. Ze zegt dat ik loop als een oud mens. Nou daar kan ik het mee doen, ik loop idd krom en heel langzaam, want mijn passen zijn gehalveerd ten opzichte van anders, dus ik moet veel kleine passen maken om mensen bij te houden, dat ziet er ongetwijfeld stom uit, maar het gaat vanzelf, ik hoef daar niet eens moeite voor te doen. Ben er wel klaar mee. Verder hebben we grof vuil naar de stort gebracht, of eigenlijk heeft mijn moeder dat gedaan. We zijn ook nog wezen kijken voor een mooie stof voor het hemeltje, maar daar zijn we nog niet mee geslaagd. heb nog wel even tijd, maar over 3 weken gaat mijn moeder dus voor 6 weken weg en ik weet niet of het daarna nog gaat lukken. Mijn moeder is als de dood dat ik tijdens hun vakantie ga bevallen, maar ze komen begin maart al thuis, dus ik meot het toch wel tot die tijd uit kunnen zingen. Anders zou ik 6 weken te vroeg bevallen en dat wil ik liever niet. Morgen weer naar de gyn, horen of hij nog oplossingen heeft, anders is het fysiotherapie en pcm tot ik erbij neer val. Nou dat was het even voor vandaag. Nu het standaard recept, bad en bed.
helemaal mee eens, echt een geweldig nummer, en trouwens al zijn liedjes, ben helemaal verslaafd aan die man heb trouwens nog een foto-tje in mealbum gezet, daarop lijkt me buik toch wel ietssie meer
ach die komt bij jou ook wel hoor, misschien iets minder maar buik komt er bij jou vast. op je buikfoto van 1 jan en van vandaag zie je al duidelijk verschil vind ik.
Nou ik heb nieuwe in mijn album staan, met mijn nieuwe buikband. Fysio vind het een heel mooi compact buikje, mijn baarmoeder zit nu op navelhoogte en dat klopt precies.
je begint het nu ook echt te zien.ben je wel weer aangekomen? pas geleden was je toch afgevallen? meiden ik ga lekker slapen, truste allemaal en tot morgen!
Nee, ik was juist 4 kg aangekomen de afgelopen 2 weken. Probeer het nu een beetje op gewicht te houden. Nog een shock bij de fysio vanmiddag, ze vind het niet verstandig dat ik door ga met Pilates en zwangerschapsgym. Dan beweeg ik dus helemaal neits meer vind dat dus een HEEL SLECHT IDEE. Ze kijkt maandag hoe het gaat en anders moet ik stoppen van haar.
Meliske mooi buikje hoor! Loeki Je begint nu al wat meer een buikje te krijgen vind ik, trouwens leuke buikband!
Ja als ik dan van die gekke dingen moet dragen, dan zoek ik wel leuke uit.Ze zijn van ELF, die met de handjes ook. Besteld bij www.Bellyfashion.nl, gister besteld, vandaag in huis, echt super. Ga hier maar mee naar de gyn morgen
Ja loeki het is voor je eigen bestwil, het valt idd wel tegen als van sporten houd en opeens moet stoppen. Ik ben sinds ik 10 weken zwanger ben ook gestopt en het valt vies tegen om niet te kunnen sporten maar ja.