Goedemorgen allemaal! Dizzy, het zal wel niet helpen, maar ik heb ook tot 4.00 wakker gelegen. Ik weet niet waar ik last van had, heb het ander nooit. Ik hoop dat je gauw van je hoest af bent en weer lekker kan slapen. Laat jij je kindje verder dan ook niet enten? Mijn schoonouders hebben beide kinderen niet laten inenten. Waarom weet ik niet. Maar de jongens hebben allebei een vak gekozen waarbij het verplicht is om je ingeënt te zijn tegen bepaalde ziektes. Dus moesten ze alsnog. Om te reizen hoef je niet altijd ingeënt te worden. Als je in Europa blijft is er niks aan de hand.
Zo ik ben ook weer net uit bed, Mijn vriend stapte om half 9 weer gezellig erbij, dus ben ik maar blijven liggen. Janne: ook een mooie buik hoor,
Janne mooie buik en wat een lief knuffelbeest. Jopie kom op jij ben hier het boegbeeld dat zwangerschap zonder enige kwaal kan verlopen dus ook niet snachts wakker zijn. Ik heb net manlief bij apotheek hoestdrank laten halen van Tussistin hopelijk helpt het wat nu na 1 keer heb ik er een hard hoofd in. Heerlijk toch Bosi als je nu nog even lekker kunt uitslapen
Mijn Uk heeft straks ook merkkleding. Ik heb een heel stoer oranje "jogging pakje" van Ducky Beau, en een shirtje van Noppies gekocht! Was met 50% korting. Dan is het nog net leuk
Ik zelf gaf niet zoveel om merkkleding maar ik heb voor de kleine wel pakjes van merkkleren gekocht en ik moet zeggen dat de kwaliteit stof toch echt zachter is qua materiaal katoen van hema is niets mis mee maar imps en elfs katoen is toch zachter eigelijk wel raar Tja Jopie ik hoop echt dat we allebei vannacht doorslapen want dat wakker zijn kan later als de kleine er is ook nog.
Dizzy, ik geef helemaal niet om merkkleding en al helemaal niet voor zo'n kleintje. Ik heb heel veel van Zeeman en Hema, maar ik vond dit zo leuk en het was nu net betaalbaar. Normaal kostte het meer als 40,-- nu 20,--.
erg rustig hier maar het is weekend dus bijna alle mannen thuis denk ik, Jopie voor jouw is het aftellen begonnen he wanneer komt hij precies naar huis, kunnen we misschien een aftelbanner voor hem maken
Aaaaaah MEN! Sukkels van de Agis.. ik had een wijziging doorgegeven voor de polis van mijn man, maar nu hebben zie die wijziging ook op mijn polis toegepast ---> MAAR DAT WAS NIET DE BEDOELING! Wat is er toch altijd met die instanties, begrijpen ze nou nooit iets! Zo moest er ff uit.. wel zwaar irritant, het is dat het zaterdag is, anders had ik ze dus meteen weer lopen stalken. Dan maar maandag om 8 uur. Nu maar hopen dat het weer gemakkelijk te wijzigen is..en beetje snel.. zo met die bevalling bijna voor de deur. Janne mooie foto! Hahaha ik moest wel een beetje lachen om je vraag of ik al mijn hele leven in Ned woon. Ik krijg die vraag wel vaker, of meer andere vragen, maar dat komt door mijn Nederlandse achternaam. En dan zien ze mij met hoofddoek en dan denken ze HUH! Is altijd lachen bij afspraken met nieuwe mensen zoals sollicitatie, echo vk etc. Een keer kwam iemand van de woningbouw voor onderhoud, en ik alles duidelijk maken wat er gedaan moest worden. Zegt tie zo: u kunt wel goed Nederlands...ja meneer ik BEN nederlands.. zegt ie Jaa natuurlijk bent u dat... zo van: zo heb ik t niet bedoeld. Ik zei toen tegen hem, meneer u begrijpt het volgens mij niet, mijn moeder had uw zus kunnen zijn hahah en toen begreep hij het pas. Vind het altijd wel grappig. Maar goed, om je vraag te beantwoorden. Ja, ben hier geboren en helemaal in het Nederlands, door mijn Hollandse moeder opgevoed. Verder gewoon naar school gegaan haha.. Ik heb ook veel vriendinnen die wel tweetalig zijn opgevoed, maar perfect ned spreken en schrijven. Vaak zegt achtergrond niet zoveel. Helaas zijn er ook veel mensen die ondanks alle opleidingen die ze genoten hebben, moeite blijven hebben met de taal. Vooral 'de' en 'het' etc. Mijn man heeft opvallend genoeg daar ook niet veel moeite mee en die is hier niet geboren. Ligt ook aan je gevoel misschien voor de taal ?
Ach Oempje instanties om gek van te worden! ik heb dat vorig jaar gehad en het was in 1 dag gelukkig wel weer goed regelt, hun excuus was dat er veel tijdelijke hulp was in december en januari en dat er door die uitzendkrachten wel eens vaker een foutje gemaakt werd, lekker makkelijk om die de schuld te geven
Ja, erg vervelend he altijd! En nu helemaal, met de zwangerschap. Het is echt een wijziging die veeel kan betekenen voor de vergoeding van alles wat met de zwangerschap/bevalling te maken heeft. Alleen erg stom van mij ik heb het kaartje waarop ik de wijziging heb doorgegeven niet gekopieerd... maar weet gewoon zeker dat ik alleen het klantennummer van mijn man heb ingevuld 100%
Kan niet wachten tot maandag haha Trouwens leuke buikfoto's van Iris! Erg origineel, zeker met zo'n photoshop-programma gedaan? Weet niet wat ik moet koken vandaag... ik ga er maar eens op uit en kijken wat ik tegen kom. Check het later weer..
Ja erg rustig Mijn hormonen speelden weer op vandaag. Heel erg eigenlijk. Ik stoorde me aan alles en iedereen. We waren net even de stad in, maar ik kon maar moeilijk tegen al die mensen. Snel dus maar weer naar huis. Ik voel me nu nog best wel down, Vanavond maar lekker rustig aan doen en little britain kijken.
Hai dames Het is idd rustig vandaag, ik kom net van boodschappen halen en ga straks naar de verjaardag van me stief vader. Ik heb helemaal geen zin in dat saaie feest maar ik ga af en toe gewoon lekker op mn zusje dr kamer internetten Ik voel me vandaag ook een beetje down omdat het niet zo goed gaat met mn vader. Hij voelt zich steeds niet lekker en hij zegt dat zijn rechter arm voelt alsof het verlamd is ook praat hij ineens onduidelijk en draait hij cijfers om. Toen ik net met hem aan het praten was trok een kant van zijn gezicht ook een beetje scheef. Ik ben me dood geschrokken want ik heb weleens gehoord dat dat op een beroerte kan wijzen. Maar mijn vader is zo eigenwijs dat is echt niet normaal ik zei dat we beter naar het ziekenhuis kunnen gaan voor een onderzoek maar dat wil hij niet Gister avond heeft hij per ongeluk het gas de hele nacht aan laten staan, hij begint een beetje vergeet achtig te worden maar hij houd zich groot. Hij is nu 78 dat is ook niet jong meer. Vorig jaar moest hij naar het ziekenhuis omdat hij last van zijn hart had, de dokters raadde hem aan om in het ziekenhuiss te blijven maar toen is hij uit het bed gesprongen en wilde weg. Ik was toen ook in het ziekenhuis maar hij wilde echt niet blijven, zo eigenwijs. Ik maak me nu echt veel zorgen en voel me niet goed
Dientje ik zou echt aandringen dat je vader naar het ziekenhuis gaat. Zoals ik het lees kan het idd een beroerte zijn! Bosi, doe maar lekker rustig aan vanavond. Hopelijk zie je het morgen weer wat zonniger.