Ja jopie hij zegt dat hij de dokter heeft gebeld en dat hij heeft gezegd dat hij rustig aan moet doen, maar ik geloof er helemaal niks van eingelijk. Mn zusje is nu klaar met werken en gaat nu naar mijn vader toe om even te kijken hoe het gaat. Ik heb haar gevraagd of ze even wilde opletten op de symptomen ik moet haar over 1 uur terug bellen als het het zelfde is gebleven ga ik er echt naar toe en ga er zeker op aandringen dat hij meen gaat.
Kan je anders niet zelf even de dokter bellen? Dan kun je de symptomen beschrijven en dan zal de dokter vast wel zeggen of het nodig is om naar het ziekenhuis te gaan of niet. Als hij denkt dat het een beroerte is zal hij denk ik wel een ambulance sturen. Sterkte meis!
Ja dat heb ik al gedaan maar die hebben gezegd dat hij zelf moet bellen echt belachelijk Veel plezier vanavond!
bosi - een goede nacht, en hopelijk is het morgen voor jou weer wat rooskleuriger . dientje - dit zijn idd de symptomen van een cva (beroerte). Heb op een revalidatie afdeling gewerkt en ben het vaak tegen gekomen. Het lijkt me verstandig dat je vader toch echt mee gaat na het ziekenhuis. hoe is het nu met em? heb je je zus nog gesproken? jopie - heel veel plezier bij de verjaardag.
Dientje, Hoe gaat het er nu mee? Als er nog niet naar gekeken is moet dat echt even gebeuren. Het lijkt mij inderdaad een beroerte en dan telt elke minuut. Probeer anders nog even de nachtdokter te bellen en te kijken of die iets kan betekenen en anders bel je even de eerste hulp van het dichtsbijzijnde ziekenhuis in de hoop dat die iets voor je kunnen betekenen. Heel veel sterkte en laat wat weten, als er iets bekend is. Liefs tascha
Hai dames Bedankt voor jullie medeleven! Mijn zusje is naar mn vader geweest en ze zegt dat ze niks heeft gemerkt. Ze vroeg wel of hij zijn armen recht vooruit wilde doen en toen viel wel die ene arm naar beneden. Maar hij is zo eigenwijs dat hij niet naar het ziekenhuis wilt gaan. Ik weet verder ook niet meer wat ik moet doen de dokters willen niets doen als hij er niet mee akkoord gaat dus dat schiet ook niet echt op. Ik hoop dat hij zich beter gaat voelen en dat hij mee gaat naar het ziekenhuis want ik maak me de hele tijd druk ik word er gek van. Groetjes nandine
jeetje dientje wat vervelend dat je vader zo tegen werkt. hopelijk ziet is zelf wel snel in dat het misschien toch wel prettig is als hij toch er even na laat kijken.
Ja ik hoop het ook meliske misschien dat ik hem maar eens ga vragen of hij zijn kleinkind nog wil zien misschien helpt dat wel.
no het is nu half 8 en ik ben al vanaf 6 uur wakker en ik vond het nu toch tijd owrden dat ik er uit ging, want van wakker op bed blijven liggen heb ik geen kaas gegeten. Mijn mannetje heeft zo meteen een wedstrijd en ik ga mee dus ik moest er zowieso al om 8 uur uit, dus dit valt nog mee. Ik heb ook nog even een vraagje. Ik heb nu al een paar dagen iedere keer last van mijn buik. het zijn niet mijn darmen maar het zouden natuurlijk wel mijn banden kunnen zijn. Ik voel de kleine nog wel bewegen, maar het is niet heel veel. Nou zou mijn man het prettig vinden als ik even naar de vk ga. maar ik wil niet voor ieder klein dingetje de vk bellen. Wat zouden jullie doen. Mijn mannetje heeft gister wel de baby voor het eerst voelen schoppen , en niet zo dat ie een voetje of zo voelde, maar hij voelde mijn buik omhoog gaan. Hij heeft heel erg uitgekekn naar dat moment en nu viel zijn reactie mij toch een beetje tegen. Ik zei tegen hem dat als ie het nog een keer wilde proberen te voelen, dat ie even rustig naats me moest komen zitten, maar toen zei ie het volgende. Ach ik heb het gevoeld het is wel ok. Het is absoluut pure mannen logica, maar ik dacht altijd dat mijn man daar heel erg enthousiast op zou reageren maar dat viel dus een beetje tegen Het ligt misschien aan mij en verwacht ik teveel van hem. Ik heb gisteravond ook mijn ringen af moeten doen. Ik ga vocht vast houden en krijg dus best wel dikke vingers. Toen ik ze omhad ging het wel, maar ik moest ze gister even om, om mijn gehakt te maken, maar tpoen kreeg ik er 1 al helemaal niet meer om en de ander zat wel strak. Ik heb 1 ring in een doosje gedaan en ik heb mijn trouwring op een ketting gedaan en die hangt nu om mijn nek. Ik kan echt niet zonder mijn trouwring. Ik moet met dat vocht vasthouden wel enorm letten op mijn zout productie en dergelijke. nu eet ik zoutloos dus dta valt wel mee. maar net zoals mijn gehakt gisteren, daar doe ik wel kruiden overheen en daar zit natuurlijk ook zout in, maar dat zal geen kwaad kunnen toch? Voor de rest doe ik geen zout op aardappelen en groente. Ik weet niet helemaal zeker of ik vanavond nog wat kan schrijven en kan reageren op wat jullie allemaal schrijven en ik moet morgen naar de begrafenis. dus ik wens jullie verder nog een prettig weekend en ik spreek jullie waarschijnlijk maandag middag. Ik heb ook nog een nieuwe buikfoto, maar die zet ik dinsdag op de compuiter want dan is mijn mannetje weer werken en heb ik even alle tijd.
Goedemorgen! Bosi, lekker geslapen? Dientje, ik hoop dat het goed is met je vader. Mannen.... Ik heb een Angelsound gekocht, zodat ik de hartslag op kon nemen. Met de bedoeling dat op te sturen naar mijn man, zodat hij het ook kon horen. Zijn reachtie was: Neuh, hoeft niet hoor, dat hoor ik thuis wel.... Ik denk dat wij meiden nou eenmaal anders enthousiast zijn over dit soort dingen. Wat betreft de ringen. Het is heel normaal dat je 's avonds wat dikkere vingers hebt als 's ochtends. Het kan best zijn dat je je ringen wel weer om kunt doen. En dat beetje zout in die gehaktbal is niet erg lijkt mij. Heel veel sterkte maandag!
hihi ja mannen ik moet zeggen dat de mijne de laatste tijd er veel mee bezig is. hij legt af en toe zijn hand op mijn buik in afwachting of ie iets voelt, maar helaas is onze meid steeds rustig als er een hand op me buik komt. ik heb het zelf gisteravond wel gevoelt van de buitenkant, maar dat was toevallig. ik voel de schopjes nu ook harder, eindelijk me vriend zegt ook steeds ik zou willen dat het april was...tsja dat duurt nogn even, helaas.
goeiemorgen iedereen, giteren zijn we onze geboortelijst gaan aanleggen , was echt wel een leuke namiddag zo van alles shoppen voor de kleine spruit en dan weten tegen dat je het krijgt toch terug verrast zult zijn.. Dus gans de nm geschopt en met niks naar buiten gekomen dat doet dan wel raar maar ben gewoon blij zo zijn we alweer een stapje verder. ik ben deze morgen opgestaan met een bloedneus en heb nu hoofdpijn. Dinsdag terug naar gyn. ben wel benieuwd. dientje succes met u vader... bosi hou is het met de hormonen vandaag al beke rustiger? Annabel
Hallo, Dientje hoe is het ermee? Bosi al weer eenbeetje happy vandaag? Annebel het blijft leuk iets voorde kleine te kopen he Jopie Tja mannen mij zou het super leuk lijken als mijn man mij het hartje op recorder zou opsturen idd het blijven mannen Meliske hopelijk voelt jouw vriend het ook eens snel, lijkt me leuk voor hem! Tascha sterkte morgen op de begrafenis! en als je je onzeker voelt gewoon de VK bellen daarvoor zijn ze en hebben ze dienst. Ik heb redelijk geslapen en de snot loopt zo mijn neus uit dus het komt wel los. de hoestdrank werkt dus toch wel
Hoi dames, ben er weer, wat heb ik allemaal gemist, zag iets over leeftijden en pinguins, maar het verband is mij ontgaan.
whahaha ja dat dacht ik ook loeki - daar ben je weer, hoe was het! hebben jullie lekker samen genoten van de rust?
Ja, we hebben heel erg genoten van de paar dagen weg, hebben echt de tijd gehad om alles even op een rij te zetten. Hoewel de diagnose EDS nog een heel eind weg is en naar ons idee ook niet zal komen heeft het wel een grote impact gehad op ons, maar ook op onze familie. Mijn moeder maakt zich verschrikkelijk veel zorgen. Die ziet echt allemaal spoken. Ik ga er van uit dat EDS niet de oorzaak is van mijn vele klachten, maar ik wil het wel heel graag uitsluiten.
Goedemorgen( nog net, ) Mijn hormonen zijn weer rustig. Ik had gister last van hoofdpijn, vermoeidheid en sjagerijnigheid( is vast geen woord). Maar nu is het weer beter. Tascha: ik heb mijn ringen al in de 12e week afgedaan. Ik ben normaal klein en slank, maar ik kwam al heel snel aan. Dus ik heb mijn ringen al afgedaan voordat ze er afgeknipt moesten worden. Veel water drinken helpt ook tegen vocht. Dan plas je alles weer uit( niet alles natuurlijk, maar wel veel) Loeki: fijn dat je een lekker weekend hebt gehad, Annabel: een bloedneus kan tot de klachten behoren van een zwangerschap. Dus erg hoeft het zeker niet te zijn, gelukkig! Dizzy: mijn vriend is ook al dagen verkouden. Misschien moet je eens proberen met kamille te stomen. Kamille thee dan. Als ik dat doe dan is het altijd na 2 dagen over. Misschien helpt het bij jou ook. Jopie: Mijn vriend is ook zo hoor. Ik denk dat vrouwen zoiets veel belangrijker vinden. Maar wat het ook kan zijn is natuurlijk dat hij er misschien een beetje emotioneel van wordt en thuis teveel gaat missen. Toen mijn vriend nog vaarde mocht ik in het begin van de reis nooit een mms'je van mezelf of de omgeving maken. Dat vond hij moeilijk. Dan wil hij zich bezig houden met het werk en niet teveel met thuis. In de laatste twee weken kon ik niet genoeg mms'jes sturen, want dan is bijna thuis in zicht. Misschien moet je het eens de in de laatste twee weken opsturen.
loeki - ik kan me voorstellen dat het idd voor iedereen een schok is. dat verwacht je toch eigenlijk niet he bij een zwangerschap. bosi - glukkig heb je nu weer een betere dag en is je sjagerijnigheid en koppijn over annabel - geloof idd niet dat een bloedneus kwaad kan, tenzij ie niet meer stopt.