April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    HOi Renate, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat je er van geniet.

Goedemorgen aan alle anderen. Hoe gaat het. Ik heb vannacht aan een stuk door geslapen, gevlog is alleen dat ik niet goed wakker kan worden. Slaap ik eindelijk eens goed, gaat de derd*** wekker om 6.30 uur.

Nou ja, ik heb me voorgenomen om om 12 uur naar huis te gaan. NOgmaal moet ik op maandag nog tot 14.30 uur, maar ik wil lekker naar bed vanmiddag en om 17 uur staat er weer Pilates op het programma en vanaaf nog Mensendieck, dus ik moet echt even naar bed vanmiddag.

KLeine heeft zich al weer gemeld vanmorgen, daar is ze gelukkig heel trouw in, net als vlak voor het slapen gaan. hebben jullie ook van die vaste tijden waarop je de kleine heel goed kunt voelen?

Ik heb weer buikpijn, alles is weer goed stijf en ik begin weer helemaal voorover te lopen.

Ik kan ook mijn lenzen niet meer in. Mijn sterkte is veranderd en ik ga morgen of woensdag even langs de opticiën, want ik zie echt niets meer met mijn lenzen. Ik durf er niet meer mee auto te rijden en moet dus noodgedwongen met mijn bril op naar school, op zich geen ramp, maar voel me beter met lenzen en ik kan nu ook geen zonnebril dragen. (niet nodig met dit rotweer gelukkig) Ik moet alleen wel weten of deze verandering met mijn zwangerschap te maken heeft of niet, want ik heb 4 jaar geleden hetzelfde gehad toen ik in 2 maanden tijd van -10 naar -12 ging en er is nooit een oorzaak voor gevonden.

2. Niet meer actief

Hoi meiden,

Nu lag mijn interenet echt volledig uit. Balen.

Ik lees maar even per pagina:

Jopie, wij laten Frummel wel inenten hoor. Maar om hem nu te laten enten, omdat pa en ma naar ZA oid willen. Nee dat dus niet.

Oempje, bij instanties zijn ze altijd dom. Alles gaat nooit in 1x goed.
    Enne nu snap ik hem. Van Nl ed.

3. Niet meer actief

Dientje hoe is het met je vader?

Tasha sterkte vandaag, ik denk aan je.

Mijn man kan geen genoeg krijgen van mijn buik. Gisteravond legde hij zijn oor op mijn buik en hij hoorde de kleine ook echt schoppen. Echt zo'n dof geluid. Ik wil het ook horen! Maar ja ik ben lenig, maar zo soepel. Nee dat ook weer niet.

4. Niet meer actief

Ik heb ook alles gewassen. ook de knuffels met bellen en toeters.

Gelukkig Dientje dat het met je vader beter lijkt te gaan.

He bah Loeki, moet je echt weer gaan werken.

ik moet nog 9 weken werken. Dat klinkt nog zo lang he. Ik weet ook niet of ik dat red met mijn rug, maar dat zien we dan wel weer.

5. Niet meer actief

Welkom Renate.

Ja Loeki, Frummel komt ook altijd op dezelfde tijd.

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    renate - welkom en nog een fijne zwangerschap.

janne - wat balen van je internet, hoe komt het toch steeds? toevallig upc?

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    welkom Renate,

Nou dames, ik ben me nu aan het voorbereiden op vandaag. om 11.00 uur begint de dienst en om 12.30 uur wordt ze begraven en daarna ga ik nog met mijn vader mee. Ik laat jullie vanavond of anders morgen ochtend wel even weten hoe het was.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    sterkte vandaag meid!

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goedemorgen!

Hoi Renate. Jij ook gefeliciteerd met je wondertje!

Loeki, succes vandaag. Je hebt weer een druk program! Ik voel Uk heel goed als ik in bed lig 's ochtends.

Janne, ik hoop dat je internet problemen gauw opgelost zijn. Moet er niet aan denken....

Tascha, heel veel sterkte vandaag.

Ik heb al een paar nachten niet zo lekker geslapen (sorry Dizzy ;) ) dus ik denk dat ik vanmiddag maar een vrije middag neem.

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dit stond er in de zwangerschapskalender bij 26 weken. Geeft toch wel een goed gevoel.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    idd jopie, das toch een lekker gevoel.

grrrrrrrrrrr mannen, ik ben zo pissig, die van mij het de hele nacht liggen snurken of zijn leven ervan afhangt. 1000-den keren aangestoot wakker gemaakt en hij gaat gewoon weer verder, en van dat wakker maken weet hij niks meer, zegt ie net :confused: kan ik zo pissig om worden.

12. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Janne balen dat internet eruit lag. Ja, heb de Agis meteen gebeld vandaag en ze hebben toegegeven dat er een fout is gemaakt en dat ze het gaan herstellen... dombo's! Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Ze zeggen zelf dat ik deze week of volgende week al weer een nieuwe polis binnen heb.

Dientje gelukkig gaat het beter met je vader!

Tascha heel veel sterkte vandaag!

Renate jij ook van harte!

Loeki ik voel hem eigenlijk een beetje de hele dag door, het enige vaste moment is 's avonds als ik rustig zit. Voor de rest voel ik hem veel bewegen op verschillende momenten, maar het verschilt van dag tot dag.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

@Pientje: Ja leuke en goede schoenen zijn vaak moeilijk te vinden. Bij de Scapino verkopen ze DR Visser schoenen, speciaal ontwikkeld door een Orthopeed, maar echt mooi kan ik ze vaak niet vinden :rolleyes: De Elephants schoenen van Van Haren zijn vaak ook niet echt wat ik zoek, ik ben echt heel erg moeilijk met schoenen kopen, niet alleen voor mezelf maar ook voor mn dochtertje :oops: Normaal gesproken slaag ik vaak bij Hafkamp, daar hebben ze goede schoenen en vaak ook nog in hele leuke modellen en kleurtjes, maar deze keer was er bijna niks in haar maat :(

@Meliske: Ja dat krijg je straks ook nog allemaal, schoenen kopen :) Maar dat zal je vast net zo goed af gaan als kleertjes kopen ;)

@Janne: Wat balen dat je internet er elke keer uit ligt. Wij hebben sinds een paar weken KPN internetplusbellen, mn ouders zijn alweer een tijdje terug daarnaar overgegaan en erg tevreden dus ik dacht laat ik dat ook eens doen. Nou telefoongesprekken worden regelmatig afgebroken en internet valt soms uit. Blijkt dat we niet de enige zijn met die problemen, KPN wijt het aan de massale aanmeldingen :rolleyes: Waarom valt jouw internet elke keer uit? Begrijp ik het nou goed dat je ook de knuffels hebt gewassen met een geluidje erin?

@Loeki: Weer een druk programma! Ik dacht dat de gyn. had aangegeven dat je beter kan stoppen met Pilates en Mensendieck? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

@Renate: Ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap, kom je ook gezellig met ons meekletsen?

@Tascha: Heel veel sterkte vandaag!

Afgelopen weekend behoorlijk wat nesteldrang gehad, de servies en glazenkast opgeruimd en gekeken wat er weg kan. Keukenkastjes uitgeruimd en gekeken wat er weg kan. En de kledingkasten van mn vriend en mezelf uitgeruimd. Er gaat morgen weer heel wat vuilniszakken en tassen naar een Stichting die kleding en spullen inzamelt voor Roemenie, voelt altijd weer goed als ik daar weg rij :D Alle boxen met kleding van mn dochtertje heb ik ook allemaal uitgezocht wat een jongetje aan kan en wat niet, de meisjesspullen gooi ik echter nog niet weg want we weten nog niet of we het bij 2 kinderen willen houden.
    Mn dochtertje ging vandaag weer naar school toe, ze had er zoveel zin in! Ben ik erg blij mee dat ze zo graag naar school gaat.
    Ik slaap trouwens vele malen beter dan dat ik normaalgesproken doe als ik niet zwanger ben, en ik heb nu veel meer energie. Wel jammer dat dat over 3 maanden weer helemaal voorbij is, dan zal ik wel weer meer last hebben van mn ME en daarnaast ook weer nachtvoedingen, pfff daar zie ik toch wel tegen op, ik weet nog hoe verschrikkelijk moe ik was bij mn dochtertje. Maar ja toen hadden we emotioneel natuurlijk ook veel te verwerken, misschien dat het deze keer beter gaat. Oeps, ik ben weer een heel boekwerk aan het schrijven, hihihihi :oops:

14. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Hahaha Meliske! Weer die zwangerschapshormonen doe omhoog komen of irriteer je je daar wel vaker aan. Ik had vandaag iets nodig en kon het niet terugvinden, door al dat opknappen hebben we alles opgeruimd en in dozen gedaan, maar ik wist zeker dat ik dat ene apart had gelegd, omdat ik wist dat ik t nodig zou hebben. Ik nors doen tegen mijn man, hij zoeken. Nou heb t gevonden, lag gewoon aan mij, ik ben vergeten waar ik het gelegd had.

15. Niet meer actief

Hallo allemaal!

Renate welkom.

Tascha sterkte vandaag.

Ik heb nog niets gewassen geen kleding van de kleine en geen knuffels heb er trouwens ook nog maar een paar.

Ben net bij VK geweest baarmoeder groeit hard (ja ik doe natuurlijk ook de hele dag niets dus alle energie gaat daarheen) leek wel volgens haar 30 weken, baby ligt perfect op schema. heb ook nog urine op kweek moeten laten zetten verdenken me van blaasontsteking of erger.. :(
    Ik heb zoveel last van mijn buik door het hoesten dat ik niet meer kan aangeven waar het pijn doet.
    Jopie rot dat je niet zo goed slaapt zeker omdat jij nog fulltime werkt dan heb je het nog harder nodig.

Loeki hopelijk gaan je ogen na de zwangerschap weer terug naar de sterkte die je had :)

Meliske ik maak mijn man de hele nacht wakker maar ook hij herinnert zich sochtends niet zoveel.

Oempje gelukkig maakt de verzekering het dan snel in orde. en dat van spulletjes op een andere plaats leggen herken ik wel!

Zorra had ik dat maar dat ik opruimerig werd is hier hard nodig en ik krijg niets voor elkaar :(

Ik voel de baby niet op gezette tijden afhankelijk vanhoesten en harde buik voel ik de laatste week erg weinig maar als dan wel krachtig gelukkig.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Dizzy: Ik weet hoe je je voelt hoor Dizzy, ik kreeg van het weekend opeens energie daarvoor was het ook erg ver te zoeken en was mn huis een puinhoop (nog steeds trouwens voor mn gevoel, want ik heb wel veel kasten opgeruimd maar zodra je die dicht doet zie je er niks meer van en datgene dat in zicht ligt dat moet nog :rolleyes: ) Ik heb dus nog een enorme stapel wasgoed, waaronder al die babykleertjes, zijn ook kleertjes van mt 68 en 74, dus het is aardig wat. Ik wilde met wassen dus voorlopig nog wachten, maar kreeg het opeens op mn heupen :oops: Net dus even geinventariseerd wat ik allemaal heb, maar ik twijfel dus of ik genoeg heb.

Kopen jullie eigenlijk maat 50 kleertjes? Ik lees overal in de uitzetlijsten dat je kleertjes mt 56 moet kopen, maar kopen jullie voor de zekerheid ook maat 50? Mijn dochter is begonnen met mt 44 (eigenlijk was die nog veel te groot maar kleiner konden we toen niet vinden) dus ik weet niet of een volgroeide baby zou verzuipen in een mt. 56 of dat het best kan.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Dag allemaal,

Tascha: veel sterkte vandaag,

Renate: welkom hier,

Dizzy: fijn dat alles goed gaat en dat je baarmoeder goed groeit. Niet te snel groeien hoor, ;)

Meliske en jopie: beide nachtrusten verstoort. Vervelend hoor. Ik heb tot nu toe nog goed kunnen slapen.

Zorra: die opruim woede heb ik niet. Maar mijn vriend ineens wel. Gister heeft hij mij met de hond naar buiten gestuurd, en toen ik terug kwam had hij het hele huis bijna schoongemaakt, :confused:
    Hij heeft eerder bijna nooit iets in het huishouden gedaan. Grappig hoor, :p

Mijn internet lag er gister ook uit. Geen UPC, maar ADSL van Speedlinq.

Wij krijgen van nuon bijna 200 euro terug. Nu hebben ze ons nieuwe termijnbedrag op 2 euro gezet per maand, :( Ik ga zo even bellen en het weer gewoon op het oude bedrag zetten.

18. Niet meer actief

De Vk had vanochtend voor het eerst de positie bepaald van de baby ze pakte hem gelijk bij hoofd en billen grappig :)

19. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,
    renate welkom en proficiat

tascha veel sterkte vandaag

dizzy missy tof dat het kindje op schema ligt, ik moet morgen om 17u45 naar gyn en dan zien we onze kapoen ook weer en weet ik hoe het zit met de groei. 5weken wachten eer we terug mogen gaan vind ik tof wel lang hoor, hopen dat ze nu de tijd ertussen wat inkort...

zorra nu als nesteldrang meid, zorg maar daje nog kastjes overhoud voor op het einde é :)

pientje ken dat gevoel ook mijn dochter zo ook schoenen nodig hebben en dan denk je yes solden en dan vind je maar niks...

wat is het hier stilletjes in huis, kids terug naar school, vriend terug gaan werken doet wel raar en loop precies verloren...

Annabel

20. Niet meer actief

Wij hebben ook KPN+ bellen.
    Echt lastig. Soms is dagen de telefoon eruit. En dan doet internet het wel :(
    Maar wanadoo is nog berooerder die hadden we eerst.

Ik heb echt alles gewassen qua knuffels. Ik ben zo'n zemel. Ik vind echt altijd alles vies, dus alles moest schoon.
    En de piepjes, belletjes en toeters doen het nog.

Deel Deze Pagina