tascha, kan het zijn dat je borsten flink aan het groeien zijn of flink zijn gegroeid de afgelopen tijd? heb je striemen op je borsten, die kunnen ook erg jeuken, en heb vaker gehoord dat als je huid in korte tijd flink groeit dat je dan ook jeuk kan krijgen, dus misschien heb je wel pamala boobs gerkegen in een paar weekjes tijd?
ik heb inderdaad wel pamela boobs gekregen. Ze waren al redelijk gegroeid, maar ze zijn de laatste weken nog een heel stuk groter geworden. maar is er iets wat ik er aan kan doen?
ik denk dat je er weinig aan kan doen, misshien steeds behandelen met mentholpoeder? menthol houd de jeuk tegen.
pff dames wat is er weer veel gekletst vandaag. @Renate Gefeliciteerd en welkom bij de april mamma's. @Loeki Ik voel de kleine ook op vaste tijden. @Meliske Dat gesnurk herken ik ja ik word er ook helemaal gek van. @Zorra Ik heb ook last van nesteldrang het houd maar niet op. @Dizzy Fijn dat alles goed is. @Janne Balen dat je problemen heb met je internet misschien even de klantenservice vragen wat het is. @Harley Ik heb ergens gelezen dat je eerste kindje al vroeg kan indalen dus wie weet. @Tascha Het kan idd zo zijn dat je borsten gewoon flink aan het groeien zijn.
Hoihoi, nou net bij de fysio geweest, ze denkt neit dat ik EDS heb, maar eerder aan fibromyalgie, helaas vind ik me nog minder in die omschrijving dan in EDS. Mijn probleem is nu dus gewoon hypertonie in mijn buikspieren, maar als ik op hypertonie google is een van de eerste hits de ziekte van Parkinson. Dus ik houd maar op met zelf te dokteren.
Loeki goed om te horen dat je toch geen EDS hebt maar stop inderdaad maar met zelf dokteren want daar wordt je denk ik ook niet echt vrolijk van.
Nou de onderzoeken moeten nog beginnen hoor, maar zij kon mijn situatie niet herkennen in de omschrijving van EDS. Maar aan de andere kant had ze het afgelopen week op een soort congres, en daar had ook nog niemand van dit probleem gehoord.
@Loeki: FM wordt wel vaker genoemd door artsen en fysio's wanneer ze in het duister tasten. Ze zouden je door kunnen sturen naar een reumatoloog, die kan dmv drukpunten en een vragenlijst beoordelen of je FM hebt of niet. Maar ik heb iig nog niet eerder van andere FMérs gehoord die tijdens de zw. schap zo last hadden van hun buikspieren (ik heb zelf FM en ben een tijdje lid geweest van de patientenvereniging)
Nou eigenlijk zou je met al mijn klachten uit het verleden (hyper e.d.) verwachten dat ik juist ruim in mijn pezen en spieren zit, maar waarom ik dan alleen hypertonie in mijn buikspieren heb is een raadsel. Mijn moeder heeft het ook, maar niet in haar buikspieren, maar vooral in haar benen, waardoor ze dus om de haverklap achillesspeesontstekingen heeft.
Ach niemand heeft een antwoord op het probleem, dus iedereen grijpt naar iets dat hij/zij wel kent, een normale reactie. Zoals Zorra al zegt, als ze het neit weten komt Fibromalgie al snel op de proppen. Tot nu toe kan ik me nog het meeste vinden in het EDS-verhaal. maar dat heeft zoveel mogelijkheden dat het niet uit te sluiten is op visuele klachten alleen.
Even een vraagje Vanaf wanneer gaan jullie kindjes naar opa en oma of kdv en hoeveel uur? Ik zie bij verschillende kdv dat er wachtlijst is moet ik me dan nu al inschrijven? Ik wil namelijk deels bij oma en deels bij de kdv maar ik weet me rooster voor volgend school jaar nog niet dus ik weet niet wat ik moet invullen. En is het ook mogelijk om je kindje voor een paar uur daar naartoe te brengen? Groetjes nandine
Tjee Loeki dan wordt het toch zoeken naar de speld in de hooiberg voor de geleerden. Tascha misschien kun je je borsten goed met verstevigende creme insmeren het kan ook zijn dat je huid dunner geworden is door de rek en daardoor ook iets uitdroogt, bij mij hielp het goed. heb de mama creme van de etos hier voor gebruikt maar ik denk een niet al te geparfumeerde creme voldoet ook. ALLEEN LEZEN ALS JE TEGEN KLAGEN KUNT, ANDERS OVERSLAAN: Nou behalve dat ik er gek van wordt dat ik zo super verkouden ben heb ik nu ook nog tandpijn , een drukkend gevoel in mijn li bovenkaak een van de laatste kiezen. laatste 17 jaar nooit iets aan de tanden gehad en net nu problemen ga nu naar bed want dan kan ik hopelijk bijrusten, stem is al vertrokken en ogen zitten al half dicht want die zijn ook ontstoken leve de lage weerstand Sorry moet even klagen aangezien ik het niet kan zeggen wegens stemproblemen deponeer ik het maar bij jullie bedankt dat je het even hebt willen lezen. Iedereen een fijnen avond en tot snel
Nog even dan Dientje mijn baby gaat in principe ook naar KDV en ik weet ook nog niet wat en hoe volgend jaar dus ik heb me opgegeven voor flexibele uren dwz 4 weken vooraf doorgegeven wanneer je je kindje brengt. dit kan na 12 weken dus ik moet de 11 en 12 de week mijn moeder meer laten oppassen dan is ie nog te klein voor KDV.
Klaag maar lekker hoor Missy, ben je deze zwangerschap al eens bij de tandarts geweest, want dat moet je minstens een keer doen hoor. Ziek maar lekker uit. Dientje, ik weet ook nog geen schoolrooster, mijn zusje kon hier in het dorp binnen 4 weken terecht, maar dat is per woonplaats verschillend denk ik. Ik weet ok nog helemaal niet hoe het gaat. Ik wil mijn kleine eigenlijk pas na een jaar na het kdv sturen.
Ja Loeki ik ga trouw 2 keer per jaar naar de tandarts en in november ben ik nog geweest dus ik baal nu ik zou in pricipe in april weer moeten gaan. maar als hete zo blijft ga ik deze week nog.
dientje - mijn kleine gat niet naar een kdv. Ik ga 15 uur werken, zoveel mogelijk halve diensten, dus of van 7 tot 12 smorgens of van 17.00 tot 22.00 uur savonds. dat zijn maar een paar uurtjes en dan gaat ze lekker na me moeder. In de weekenden heb ik ook kans op hele dienesten, maar dan is me vriend thuis missy - gooi het er maar lekker uit hoor. goed idd om nu lekker na bed te gaan, een goede nachtrust zal veel goeds doen waarschijnlijk.