April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi zorra,

nee ik eet compleet zoutloos, altijd. ik voeg nergens extra kruiden aan toe

2. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Miranda: Ik had je berichtje blijkbaar net misgelopen, maar alsnog welkom bij deze gezellige kletskousen :D
    @Tascha: Nou de aankomende dagen dan maar goed blijven drinken en als het dan niet weg is dan moet de VK het maar gaan onderzoeken, want je houdt zo te horen best veel vocht vast.

Vannacht ging om half 2 de telefoon :confused: , vrienden van ons zijn voor het eerst papa en mama geworden, echt heel erg leuk :D , maar van mij hadden ze best tot vanmorgen mogen wachten met bellen want ik heb de rest van de nacht bijna niet meer geslapen, eerst was ik aan het nadenken over haar bevalling, benieuwd hoe het kindje eruit ziet etc etc En daarna gingen er weer allemaal gedachtes door mn hoofd over mn eigen bevalling in april, zou het deze keer mooi op tijd komen, of misschien wel flink overtijd, zou hij er hetzelfde uit zien als zn grote zus, etc etc. Dus weinig slaap gehad vannacht!

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het is inderdaad leuk dat ze het met je willen delen, maar het had ook tot vanochtend kunnen wachten

4. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Ja dat dacht ik ook Tascha, maar de vader was zo gelukkig dat hij blijkbaar dat geluk met zn goede vriend wilde delen. Maar mn vriend sliep na dat telefoongesprekje vrijwel meteen weer en ik bleef dus malend achter :rolleyes: Gelukkig was ik niet al te gebroken dat vanmorgen mn wekker om half 7 ging.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Tascha : ik had er helemaal overheen gelezen. Je houdt inderdaad wel wat vocht vast. Ik ook wel een beetje, maar ik heb geen dikke voeten en enkels nog.

Veel drinken en weinig zout moet inderdaad helpen.

Zorra: dat is wel erg laat om te bellen, maar ergens snap ik het wel, voor het eerst een kindje, :p
    Kun je zelf inderdaad al even wegdromen.
    Een nichtje van mijn vriend heeft een paar dagen geleden ook haar eerste kind gekregen. Toen ik een foto zag moest ik wel even denken aan hoe het zou zijn om straks ook te moeten bevallen ( ik zie er tegen op, :( ) en straks een kind in je armen te houden. Ik kan me er zo weinig bij voorstellen. Soms vraag ik me zelfs wel eens af of het wel zo leuk is als alle mensen zeggen dat het is. Straks valt het tegen ofzo, :confused:

6. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Bosi: Dat zijn de normale twijfels die je kan hebben tijdens een zw. schap Bosi. Maar ik weet zeker dat als de baby er straks eenmaal is je die twijfels zo bent vergeten :D Ik kijk eigenlijk wel uit naar de bevalling :oops: Ik heb zoiets; als zoveel vrouwen het gedaan hebben waaronder ook de allerkleinzeerigsten nou dan moet ik het toch ook kunnen :) Ik zie het denk ik een beetje als een uitdaging, en daarnaast ben ik wel benieuwd naar de pijn, klinkt misschien wel heel raar maar ik heb in mn leven zoveel verschillende pijnen gekend waaronder hele heftige en ik vraag me wel af hoe deze pijn zal zijn. Nou jullie verklaren me nu vast helemaal voor gek :)

7. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Oja ik heb vandaag de uitnodiging gehad om de Blije Doos op te komen halen, wie heeft ém al opgehaald?

8. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb de blijde doos al een hele tijd en het is een hele leuke doos

9. Niet meer actief

Ik heb ook net depost gehad om de blije doos op te halen Zorra!

ennee ik verklaar je niet voor gek , je kunt voor je zelf blij zijn dat je positief kijkt naar je bevalling en de bijbehorende pijn, ik ben er beetje bang voor maar wil me niet nu al gek maken zo lang vooraf.

Ben net bij tandarts geweest heb dus een kaakholte ontsteking die veroorzaakt alle pijn naast de verkoudheid. :( wat zouden julie doen wel antibiotica of nog verder thuis zelf proberen shit he.

10. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    als antibiotica geen kwaad kan, zou ik voor antibiotica gaan en anders zou ik even kijken of je er nog wat anders aan kan doen. ik ben niet zo'n medicijnen freak

11. Niet meer actief

dat is het net, ik weet niet of antibiotica kwaad kan :(

12. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    krijg je die antibiotica dan van de tandarts want die zou dan dan toch wel moeten weten. Anders moet je even de apotheek bellen, die weten het ook wel

13. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Er zijn antibiotica die je wel mag slikken tijdens de zw. schap Dizzy. Maar als je het liever niet wilt kan je nog even je tandarts opbellen om te vragen of er nog een alternatief is. Maar er zijn iig veel vrouwen die antibiotica krijgen tijdens de zw. schap voor bijv. blaasontsteking.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Oja Tascha, wat heb jij de blije doos dan snel gekregen, ik dacht dat ze ém pas stuurden wanneer je 6 maanden zwanger bent.

15. Niet meer actief

2 weken geleden had ik al forse verkoudheid en toen dacht de HA al na over AB maar wilde er liever niet aan aangezien ik ook allergisch aangelegd ben maar ik heb het idee dat ik nu aan het afglijden ben elke dag komt er iets bij en voel ik me zieker, ik ga na 3 uur de HA bellen voor hulp is nu even niet bereikbaar.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja zorra dta dacht ik ook, maar ik heb hem echt al een maand of 4 binnen en ik heb hem niet aan gevraagd toen ik zwanger was, maar een miskraam heb gebracht.

Mijn man werd trouwens van de week nog gebeld door de felicitas felicitatie dienst om ons te feliciteren met de geboorte van onze baby. Ik was natuurlijk 5 december uitgerekend. Nou mijn man heeft toen even gezecht dat dat een paar maanden uitgesteld is en dat ze in mei maar eens terug moest bellen, dus dat zou ze doen. Ik had het wel afgemeld, maar is helaas niet goed aan gekomen. Mijn mannetje kan er nu wel goed mee om gaan dus die was niet van slag of zo, gelukkig. Maar toch vind ik het slordig

17. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Goed idee Dizzy, hij kan je hopelijk een goed advies geven. Zo aanmodderen is ook niks. En die onsteking moet gewoon aangepakt worden.

18. Niet meer actief

:) :) Rare griet. Maar hoest er nu mee?

19. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    O dan begrijp ik t Tascha, dan was deze blije doos dus nog voor je vorige zw. schap, wel slordig hoor, gelukkig maar dat je nu weer zwanger bent anders was het misschien nog wranger geweest.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    He Janne, doet je internet het weer? Hoe gaat het eigenlijk met jouw ontsteking, ben je nog steeds elke keer met ijspacks in de weer? Ik hoop het toch niet voor je.

Share This Page