Ik durf mijn heupen niet te meten, Grappig he, dat mensen je soms kunnen verbazen. Mijn vriend wordt ook rond die leeftijd papa. Hij is dan net 26 jaar.
Nou ik ben de afgelopen week bijna 2 kg afgevallen en ik eet/snoep echt voldoende denk ik, weet niet waar het aan ligt.
Vraag: Ik heb af en toe krampen in mijn buik, onderin. Zoals ongi krampen of lichte darmkrampen. Is dit iets wat normaal kan zijn? Het is heel af en toe, VK bellen?
Ja, echt heel gek, we hadden het ook over hoe beesten op een zwangere vrouw reageren en hij (stagiar) had het over zijn kater, laat die nou ook Loki heten, net als onze boef.
@Janne: Ik heb gehoord dat het een erg leuke doos moet zijn, ik moet er ook speciaal voor naar een andere stad, maar daar komen we zaterdag toch langs dus wip ik even snel binnen bij de Prenatal. Kom je voor 31 januari niet een keer langs de stad dan? @Bosi: Deze zw. schap geen rare eetgewoontes, bij mn dochtertje at ik hele bakken met cherry tomaatjes, nu heb ik ze al jaren niet meer gegeten, kan ze niet meer zien @Dizzy: Nou die test met een gewone spijkerbroek doe ik liever niet, hoe word ik depri @Meliske: Misschien krijg jij de uitnodiging een dezer dagen ook wel binnen, wat er in de doos zit weet ik ook nog niet, ik zal het je van t weekend pas kunnen vertellen. Net mn dochtertje van school gehaald, weer dr broek helemaal nat en vol met modderplekken (schoolplein heeft veel plassen en in de zandbak is het net een modderpoel maar ze mogen er gewoon in van de leerkrachten En ik maar wassen, gisteren 2 vieze broeken en vanmorgen ook al een vieze broek) Ze wilde nog verder spelen met een vriendinnetje op het schoolplein, maar ik ben met hachee bezig en de pan wilde ik weer aanzetten als ik thuis zou zijn dus ik wilde snel terug. Nou een enorme driftbui zeg, zo een heeft ze lange tijd niet gehad. 9 van de 10 x betekend het dat ze doodmoe is, en ja hoor ik heb dr in dr bed gestopt en binnen een paar minuten was ze vertrokken.
Bij twijfel altijd bellen, ik heb regelmatig dat mijn onderbuik verkrampt, dat zijn dan volgens mij harde buiken, opgewekt door de peesonsteking, want ze beginnen altijd ter hoogte van mijn schaambot en trekken dat op tot halverweg mijn navel en dan zakt het weer weg.
Ik heb ook weleens kramp Bosi, maar als je het eng vindt, moet je gewoon bellen voor je eigen gemoedsrust. Daar is een vk voor hoor. Nee zorra, ik kom eigenlijk nooit uit ons dorpje.
janne - ik zou em toch halen, hijs gratis en wie weet mis je iets kei leuks bosi - ik zou zeker even bellen! ! ! loeki - goh leuk zeg, inwerken van een knappe stagaire
Dit is de inhoud van de doos. Enne om nu naar de stad te rijden, parkeergeld te betalen en nog een end te lopen ( wat niet gaat), laat maar dan. Ik dacht dat het niet uitmaakte wanneer je die doos zou halen, maar wel dus. Binnen 21 dagen, nou dat lukt toch niet. Hihi, mij niet iig.
Nou ik laat hem maar overgaan. Ze willen dan natuurlijk weten wanneer ik wel kom en dat kan ik ze niet vertellen. Ach zonder doos komt frummel ook wel ter wereld hoor.
ik weet het niet zeker, maar dacht als je even een belletje doet na de prenatal, dan sturen ze em ook op, teninste dat hoorde ik toevallig een tijdje terug een medewerker van de prenatal aan de telefoon zeggen, toen ik daar in de rij aan de kassa stond.
@Janne,als je hem niet ophaald dan krijg je hem na verloop van tijd thuisbezorgd,maar dan zit er wel gelijk een acceptgiro bij voor de verzendkosten. Zo dan ga ik nu ff reageren op alle pb'tjes
ze komen de doos inderdaad na verloop van tijd brengen en dan is de acceptgiro die erbij zit optioneel en niet verplicht, maar misschien kun je inderdaad even bellen