Ja gezellig Loeki. Alleen we een beetje ver weg voor je. Dus Pientej als ik hem niet hal sturen ze hem automatisch toe? Das toch ook de bedoeling niet, dan kan ik beter naar de stad rijden en parkeergeld betalen en naar de prenatal strompelen. Stom eigenlijk dat ze je het gewoon opdringen dan. Zal toch eens bellen.
Kun je hem alleen bij een vestiging halen, of maakt het niet uit waar je hem haalt. Ik ga nog snel even op een oor. Tot later
Ik heb gebeld. Je kan hem alleen bij een vestiging afhalen, maar dat hoeft niet binnen een bepaalde datum ( 31 jan in mijn geval) Anders kon je een ander bedrijf bellen en die leveren hem af bij je. Daar zitten wel verzendkosten aan vast. Dus ik heb geen haast ermee en die doos kan dus ook nog in april bij wijze van spreken. ( als ik weer fief loop te hollen, hahahah)
Pientje ik heb je een PB gestuurd maar ik zie hem niet bij verzonden items, is erg traag hier het forum heeft kuren IK heb je bericht al gehad leuk!
bedankt, Ik wacht nog heel even met bellen Nu is het namelijk weer weg. Ik voelde de baby net weer even trappelen, dus het zal nog wel goed zijn. janne: ik zou lekker wachten met de doos. Wat een gedoe anders voor zo'n doos.,
@Bosi: Het kan heel goed zijn dat je baarmoeder weer aan het groeien is, maar als het je onzeker maakt gewoon even bellen. Ik heb er ook zo nu en dan last van, een menstruatie achtige kramp die dan ook doorstraalt naar mn onderrug en lies, maar mn buik is de afgelopen weken ook flink gegroeid dus mn baarmoeder zal vast veel te verduren hebben gehad. @Janne: Mooi, dan kan je dus zelf bepalen wanneer je die doos ophaalt, altijd leuk om te krijgen maar om er speciaal voor te gaan rijden.... @Loeki: Weltrusten Loeki
Ja zo voelt het precies. Ik moet donderdag naar de VK, dus ik wacht gewoon even af. Mijn buik is volgens mij eerder gekrompen dan groter geworden, Mijn vriend zegt dat ik er gewoon gewent aan ben geraakt, Tascha: eetsmakelijk straks
sorry dames, ik moet jullie nog even storen met een heel erg grappig verhaal. Mijn man ging gisteren even mijn buik en dergelijke insmeren, doet ie wel vaker. Dus ik vroeg of ie eerst de borstencreme of de buikcreme wilde hebben. Dus hij "zegt doe eerst de borsten creme maar, of nee wacht, geef mij de uierzalf maar aan". We hebben echt met z'n tweeen over dat bed lopen rollen van het lachten
hey, nog snel even een berichtje ben net terug van de tandarts en weer zorgen gemaakt voor niks, alles is immers dik in orde zo kunnen we er weer een jaartje tegen aan. Nu vertrekken naar de gyn. klaat dan wel nog iets weten dada Annabel
Grapjas, Ziet je nu al als een melkkoe, Annabel: fijn dat alles ok was. Janne: fijne avond. Ik ga zo even naar de gamma. Daar hebben ze muurdecoratie stickers in de aanbieding en behang. Ik ga even kijken of er iets tussen zit voor de babykamer. Misschien ook wel een kast, maar dat weet ik nog niet zeker.
ben weer bij de tijd. Nou ja, manlief maakte met net wakker met koffie, de schat. Hij voelt zich niet zo lekker, dus meot hem nu maar even gaan verwennen.
Ik heb alles gauw doorgelezen, maar ik ben het alweer vergeten. Reageer daarom ff niet. Ik heb vanavond voor de eerste keer zwangerschapscursus. Ben benieuwd. Hoop dat het een beetje gezellig is.... Ik heb ook de bon gekregen om de prenatal doos op te halen. Ik heb een nieuwe buikfoto in m'n album, met m'n nieuwe outfit!
bosi - en geslaagd bij de gamma? loeki - wat lief van je mannetje! jopie - veel plezier vanavond bij de cursus! en een mooie buikband!