Leuk joh! ik ben benieuwd wat je er van vond/ Wij gaan volgende week de 15e. En een prachtige buik hoor. ( en een mooi bad, )
Helemaal niet, Was allemaal niks, jammer hoor! Ik heb nog maar 1 doos en verder nog niks gehoord van de rest.
Nou ik zit bij de cursus echt te staren naar alle buiken. De meesten zijn ook al een stuk verder, zo rond de 29 tot 31 weken, maar dan nog, ik zie mijn buik nog niet zo ver komen in 9 maanden.
Bosi, ga je naar een cursus samen bevallen ofzo? Mijn man mag geloof ik 1x mee (niet dat ie er is) en daar krijg ik nog info over van de cursusleidster.
Jopie, je mag ook (meestal) iemand anders meenemen. Het is de bedoeling dat je je bevallingpartner mee neemt, er zijn bij onze cursus ook dames die hun moeder meenemen, maar ik ga er van uit dat mijn man mijn bevallingspartner is.
Ik hoop toch echt dat mijn man mijn bevallingspartner is. Ik ga er gewoon alleen heen. Maakt niet uit. M'n schoonzus zat die les ook als enige alleen, vertelde ze laatst.
Normaal niet echt, maar buiten al die begrafeniskleuren is aqua een kleur die verkrijgbaar is en nog een beetje vrolijk ook. tenminste, hier in de buurt.
Je bedoelt voor zwangerschapskleding veel zwart? Nee daar heb ik hier geen last van. Ik heb echt alle kleuren van de regenboog. ( nou ja, je snapt me wel)
Hai dames Wat is er weer veel geklets zeg heeft iemand een samenvatting? We hebben net weer wat kleertjes gekocht en gekregen maar nu wordt het wel een beetje overdreven vind ik zelf we zitten opm de 32 stuks Maar gelukkig zijn het ook grotere maatjes.
Ja, omdat het ons eerste kindje is, en we allebei niks van bevallen weten, Dientje: ik ben erg benieuwd naar je collectie. Ik heb ook al erg veel. Maar ik vind het ook zo leuk! Het kan van mij niet genoeg zijn.
Ik heb nog steeds niet meer dan 4 rompertjes en 3 pakjes. Zie ook niet echt veel leuke kleding, wil het geslacht niet verraden, maar iedereen weet het nu bijna, alleen mijn moeder wil het niet weten, dus hebben we nog niets voor een meisje gekocht. Ik denk dat ik het haar toch gewoon ga vertellen, want het weerhoud ons er van om lekker te kopen wat we willen. Ik vind deze serie zo leuk.
leuk hoor loeki, ik kan niet wachten totdat mijn babykamer af is en ik ook an gaan wassen en inruimen