Wat een leuk jurkje loeki, Schattige opdruk. En wat heb je leuke kleding dientje. Die schoentjes zijn echt leuk. Ik heb nog geen schoentjes eigenlijk. Moeten ze dat ook al hebben?
Wat een collectie Dientje. Ik heb echt nog niet veel. Vind de kleding van Ducky Beau wel erg leuk, allemaal dingen die je dan kunt combineren.
Ze hebben idd en leuke lijn ducky beau! H&m heeft ook veel leuke kleertjes vind ik vooral voor meisjes! Volgens mij zijn schoentjes nog niet echt nodig maar vind het leuk om te kopen!
goeieavond, we zijn net terug van de gyn. En alles was dik in orde, ik zelf ben 2.400kg bijgekomen dus nu in het totaal 3.800kg in 25 weken goed é! Mijn buik was 6 cm gegroeit, grote van de baarmoeder zit nu op 29 cm wat wel voor is zei de gyn. Maar de baby is mooi op schema en weegt nu 792gr. hij was letterlijk met zijn voeten aan het spelen echt een mooi zicht en ie maakt enorme toertjes, vorige week bij pretecho lag het hoofdje naar beneden en nu terug naar boven. kga nu pyjama aandoen en lekker knus in zetel zitten met ventje tot later Annabel ps sorry dak even gewoon mijn verhaal vertel en niet reageer op iedereen
Loeki, heel lief jurkje hoor! Ik zou gewoon gaan kopen wat je leuk vind. Dan maar jammer voor je moeder.... Dientje, wat veel! Wel erg leuk allemaal. Janne, ik bedoelde idd dat de zwangerschapskleding veel donkere kleuren hebben. Annabel, netjes hoor, maar 3,8 kg aangekomen. Fijn dat alles weer goed is. De cursus was best leuk. Er waren nog 8 andere meiden. Allemaal zo'n beetje rond dezelfde leeftijd. Ik geloof dat de oudste 34 was. Ik denk wel dat het nuttig is.
Mooi dat je een leuke cursus gehad hebt Jopie. Annabel goed dat alles weer in orde is. Ik moet volgende week weer naar de VK, nou viel het mij gisteren bij de cursus op dat die anderen allemaal al wisten hoe groot de baby was en hoe het lag enz. Dat is bij mij nog niet een keer gecontroleerd, mede omdat ze het door mijn buikspieren bijna niet kunnen voelen, maar moeten ze dat niet een keertje controleren?
Loeki, dat is bij mij ook nog niet gecontroleerd hoor, en ik heb toch wel heel flexibele buikspieren (alle andere spieren zijn hartstikke stijf, maar ja)
dientje - mooie kleertjes joh, ik zal de mijne van de week ook is allemaal neerleggen, wel leuk om er zo een foto van te maken. jopie - fijn dat de cursus nuttig is! bij mij hebben ze de grote en het gewicht van de kleine gecontroleerrd bij de pretecho. de hrote weet ik niet meer maar het gewicht was 826gr! ik zag een stukje over bevallingspartner... wie is er allemaal bij jullie bevalling? bij mij nme vriend, me moeder, me zusje voor de foto's en me vader voor te filmen en als me oma toevalllig bij mijn ouders logeert (wat meestal 2 weekenden in de maand is) dan die ook. best veel he, maar wilde ze er allemaal zo graag bij hebben, dus maar met een smoes van foto's en filmen. maar me moeder wilde ik er echt 100% zeker bij hebben.
Ik moet er niet aan denken zoveel mensen om me heen. Denk ook niet dat de Vk er blij mee zou zijn, maar dat moet je haar wel even vragen.ik hb een ruime slaapkamer (even van uit gaan dat ik thuis zou bevallen), maar dan past het er denk ik nog niet in.
ik vind het wel leuk als er foto's gemaakt word en gefilmt wordt maar vind het niet leuk als me vriend die moet doen, vind dat die er voor de volle 100% bij moet zijn. en me moeder, ach das me beste maatje dus die MOET er echt bij zijn. dan heb ik toch echt iemand nodig voor de foto en film ik vind persoonlijk dat de VK er niks van te zeggen heb. Ze kan het wel minder fijn vinden, maar als iedereen zorgt dat ie niet in de weg staat, dan vind ik dat ik mag bepalen of er 2 of 10 mensen bij zijn bijv.
Ik wil graag mijn vriend en moeder erbij hebben maar in het ziekenhuis mogen er volgens mij ook niet meer bij.
Ik denk dat dat niet gaat passen. Zeker niet als ik in bad ga bevallen, maar op onze slaapkamer ook niet. Ik heb niet zoveel ruimte rondom het bed, en 1 van de VK's is nogal fors, om het even netjes te zeggen. Ik vraag me af of ze wel tussen het bed en de kast doorpast.....
nee ok het ziekenhuis vind ik een ander verhaal, maar thuis, das mijn huis en ik moet daar liggen, dus mij lijkt dat ik mag bepalen.
Ja precies daar ma jezelf bepalen hoeveel je erbij wilt hebben. Jopie Fijn dat je het naar je zin hebt gehad bij de cursus!