goeiemorgen, pientje - gefeliciteerd met je mannetje! annabel - suc6 vandaag! pfff wat ben ik moe vandaag!!! kwam, zoals altijd, om half 9 uit bed, en ik dacht, zou nog best kunnen slapen, dus heb ik me hondjes lekker mee na boven genomen en ben lekker weer gaan slapen. ben net wakker maar zou goed nog langer kunnen pitten, maja straks werken
Nou Me2, als je morgen de echo hebt zul je zien dat het echt allemaal in orde is hoor. Ben zelf doodsbang dat ze op mijn echo niets zien, weet niet waarom, heb een goed gevoel bij mijn zwangerschap, geen pijn of bloedverlies, maar ik blijf verschrikkelijk bang. Ik ben heel blij dat mijn man volgende week mee gaat.
Och Loekie, ik kan me het zo voorstellen hoor! Ik heb ook geen enkele reden om bang te zijn, maar knijp hem toch echt....Wat als ze nou niets zien op de echo of het vruchtje is gestopt met groeien......Men wat kan je jezelf gek maken zeg.....Mijn man gaat gelukkig ook mee.... Op jouw echo zal ook een beebje te zien zijn hoor die naar je ligt te zwaaien!
Ben niet blond, maar heb ook niet nagedacht.... Nee, dit zijn geen positieshirts. Maar kijk eens mij H&M, Miss Etam of Promisse, misschien hebben ze daar onbedrukte postitieshirts.
hier nog zo'n bange schijterd hoor, maak me ook steeds maar weer druk! heb al de hele nacht en vandaag ook steeds last van een weeig gevoel in me buik. ben wel blij mee want denk olang als da ik iets voel zal het wel goed zijn!
Hallo April mama's, Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben, nog heel onwerkelijk. Als alles goed gaat word ik een mei mama. In dat topic is het nog heel stil dus ik lees hier lekker mee. Vooral leuk voor mij om jullie eerste pagina's te lezen, zien of ik iets herken. Ik herken vooral de last van de darmen en de onzekerheid. Ga effe verder spitten in de eerste pagina's Jullie allemaal alsnog en sommige nogmaals gefeliciteerd!!
Hallo dames, ik meng me weer even, ik heb niet altijd tijd om op internet te zitten. lees op mijn werk vaak stiekem even snel maar ik vroeg me af of jullie ook van die steken in de onderbuik hebben? ik heb er af en toe goed last van. is dat het huisje wat gebouwd wordt of is het mis? ik vind het nog steeds moeilijk om niks te vertellen
Steekje, krampjes, weeïg gevoel, ik heb het allemaal (gehad). Zolang je geen bloed verliest komt het goed hoor Nieke. Moet je mij horen schijterd dat ik zelf ben. Heb totaal geen zin meer in koffie, drink nog een bakkie als mijn menneke 's morgens weg gaat en 's middags als hij thuis komt en dat is het wel. Heb wel veel zin in melk, is ook beter dan koffie. Verder eet ik heel erg veel zoetigheid. Had beter geen mergpijpjes kunnen halen gisteren, want die MOETEN op helaas.
hahha klinkt me bekend in me oren! ik was gister van de magnums... ook allemaal erg goed voor de lijn, pfff ik moet er toch wat meer op letten! dalijk pas ik de deur bij de VK niet eens binnen :-s
Ik heb nog niks gegeten maar heb wel trek,maar ook eigenlijk niet. En ik heb wel trek,maar weet niet waarin... Ga toch maar eens in de kasten struinen en op zoek naar wat voer....
Erg he die zoete verleiding. Overdag eet ik eigenlijk alleen fruit en andere zoete dingen en 's avond kan ik ineens WEL heel goed het warme ete verdragen, maar tijdens de lunch moet ik mezelf echt tot eten zetten om niet van mijn graatje te gaan.
Ik heb ook steeds trek, maar weet niet waarin.Ik heb ook opeens hele sterke reuk (kan ook natuurlijk door stoppen met roken zijn) en dan heb ike rgens zin in, maar dan ruik ik iets wat er in verwerkt is dan dan vind ik het niet meer zo lekker... Ga zo lunchen en weet nog totaal niet waar ik zin in heb....
Nee, heb ook geen zin in eten, maar ALS ik aan het eten ben kan ik niet meer stoppen. Dus net 5 crackers met kaas, tomaat en komkommer weggewerkt en nu heb ik al weer trek, maar weet weer niet waar in. Ben ook heel erg moe.
ikke ben helemaal verslingerd aan vleeswaren, terwijl ik dat eerst nooit luste!! en dan vooral salami, leverkaas en gebraden gehakt! mmmm!