April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik denk dat de klossen ook niet onder mijn bed kunnen, maar ik denk dat ik aan ga geven dat ik niet meer thuis wil bevallen. Nu zweef ik zo tussen thuis en ZH. Ik WIL thuis bevallen, maar dat kan waarschijnlijk toch niet.

2. Niet meer actief

Is iedereen weg?

Nou dan ga ik ook maar weer aan de slag. Tassie inpakken. ( oh wat ben ik melig vandaag, sorry hoor)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    He ik ben er nog hoor

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ja, ik wil graag in de woonkamer bevallen. Met de tv, pc en wc in de buurt. :p

5. Niet meer actief

O je was er nog?

Maar toch moet je dan klossen hoor. Voor de zekerheid zegt men.

Ik denk dat ons bed met klossen ook hoger uitkomt dan 80 cm. Jammer dan, hij is of te laag of te hoog. Kan moeilijk de poten onder mijn bed vandaag zagen.

6. Niet meer actief

Dan kunnen de buren ook lekker meegenieten? :) :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik hoop niet dat ze daar moeilijk over gaan doen Janne, mijn zusje mocht niet in haar eigen bed bevallen, want die kwam ook boven de 80 cm uit.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De regels zijn soms echt te belachelijk voor woorden hoor, hebben jullie ook allemaal een stofzuigerstang van 70 cm of meer, anders wordt er ook echt niet gezogen.

9. Niet meer actief

Ja nou jammer dan. Dat zie ik dan wel weer. Mijn planning is het ZH, maar met die hypermobiliteit zou het dus heeeeel erg goed kunnen dat het toch thuis wordt. Helaas.

Enne dat zien we dan wel weer op het moment, ze zullen me niet op de grond laten liggen denk ik.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Dan moet ik dus een bed en klossen bij ze huren.

Ik ga zo direct even bellen.

Stofzuigerslang? :confused:

11. Niet meer actief

Ja en wat dacht je van een dweil. Maar die moet wel met stok zijn. Ze gaan ook niet op d'r knietjes om de grond te dweilen. Ik vind met stok kan je nooit zo goed dweilen als op de knieen.

Dan laat ik het mijn man wel doen!

12. Niet meer actief

Klossen krijg je gewoon gratis hoor. tenminste hier wel.

13. Niet meer actief

Wij hoeven geen stofzuigerslang van 70 cm. Nu kan onze uitgeschoven worden, maar dat staat er bij ons niet in.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb je al een lijst met eisen dan? Ik weet alleen dat wat ik van mijn zusje gehoord heb.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Goed idee trouwens om met zijn allen even flink door het huis te gaan. Ik denk dat ik mijn moeder en zusje even vraag voor in maart.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik laat in maart iedereen opdraven dan is iedereen terug van de vakantie (waar ik dus nu niet mee kan) dus ze mogen dan wel even aandacht aan mij besteden. ;)

17. Niet meer actief

Nee maar dat stond in het boekje van kraamzorg.

18. Niet meer actief

Februari/ maart gebeurt hier altijd de grote schoonmaak ( alles uit de kast ed), maar ja nu krijg ik lekker hulp. Heerlijk. Ik ben al moe als ik het hele huis sop en stof, laat staan als ik alles een grote beurt zou geven.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb nog geen boekje van de kraamzorg, alleen een bevestiging van mijn inschrijving.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik moet bijvoorbeeld 3 drookdoeken in huis hebben, :p

En verder moet ik nog even kijken.

Deel Deze Pagina