April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Een rugzakje? Hoe krijg je daar alles in? Of bedoel je een rugzak van het trekken? Die heb ik ook nog wel :)

Maar die handdoeken nemen nu ook de plek niet in. Dus wat zou er dan nog meer uitkunnen?

Er staat ook energydrank en druivesuiker op mijn lijstje. Zelf vind ik dat een beetje overdreven. En jullie?

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Janne, meestal mag de man niet blijven slapen hoor, dus ik zou daar niet teveel op rekenen. Bij ons mocht dat wel omdat ik voor langere tijd opgenomen werd en we een kleintje op de couveuse hadden liggen, maar het is iig niet gebruikelijk. Als alles goed gaat mag je vaak dezelfde dag nog naar huis en als je s'nachts bevalt wordt dat de vlg. ochtend, maar dan moet manlief dus naar huis om daar te slapen (bij mn vrienden ook gebeurd, hij moest ook naar huis en sóchtends mocht hij pas weer terugkomen)

3. Niet meer actief

Oh maar de mijne blijft hoor. Ik ken hem. Die gaat niet weg, die blijft gewoon wakker dan.

4. Niet meer actief

Maar een schoon shirt voor hem is wel fijn heb ik gehoord. De vaders in spe hebben het vaak zwaarder dan de barende vrouw.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) Het was de verzorgingsrugtas van Mutsy, daar zaten mijn nachtspullen in en toilettas, kleertjes voor de baby en fototoestel, pastte er allemaal net in :) Niks voor mn vriend meegenomen hoor, de 1e nacht moest hij thuis slapen en eenmaal in het AMC werd er gevraagd of hij ook wilde blijven en toen is hij naar huis gereden om schone kleren voor zichzelf te halen en de laatste dingen regelen, zoals oppasadres voor de hond, geboortekaartjes etc.

6. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hebben mannen het sowieso niet altijd zwaarder dan vrouwen? :)

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja je man mg inderdaad niet blijven. die van mij moet ook weg, als ik toevallig de nacht moet blijven. Ik weet ook nog niet precies wat oik allemaal mee moet nemen. Ik ga daar eens achter proberen te komen

8. Niet meer actief

Bij mij stond ook een badjas. Dat neemt al veel plek in zeg. Ja wat doe je anders aan als je naar de wc moet. Die zijn toch meestal op de gang.

9. Niet meer actief

Ik ga nu echt naar beneden.

Nog even lekker een kopje thee en dan bankhangen.

10. Niet meer actief

Ik heb ook al een deel van de tas ingepakt maar dat had te maken met mijn overgeven in die periode zou ik evt. opgenomen worden en toen heb ik al een weekendtas ingepakt en ik vond hem ook erg vol. ik heb er ook twee boeken/tijdschriften in zitten ik dacht stel dat ik daar lig en het gaat allemaal heel lang duren of ik ga me vervelen dan kan ik wat lezen, wel lichte kost hoor!

idd goede tip ga direct een schoon shirt en sokken ed voor mijn man er bijduwen met deo!

11. Niet meer actief

Janne ik heb een hele dunne chinese soort kimone badjas die neemt totaal geen plaats in en koud is het in het ZK toch niet dus zo houd ik ruimte over,. ;)

12. Niet meer actief

Ja boeken stonden er bij mij ook op. Ik denk dat ik voor mijn man de 2 tijdschriften die al weken naast zijn bed liggen erin stop.

En voor mij? Wat is een leuk tijdschrift dames?

13. Niet meer actief

Ja dat is idd erg handig, maar helaas ik heb die niet. Ik zit met zo'n mega badjas.

14. Niet meer actief

Enne een schrift neem ik ook mee. Ik ben nogal van de dagboek, dus ik vind het wel leuk ( als daar tijd voor is) om het een en ander op te schrijven.

15. Niet meer actief

Nou iedereen is offline. :cry: Dan ga ik nu ook maar offline.

Doei

16. Niet meer actief

naast je eigen kleding ook voedingsbh niet vergeten, VZ papieren, VK kaart, telefoonnummers familie, en telefoonkaart mocht er niet met mobiele tel gebeld kunnen /mogen worden.

17. Niet meer actief

Ik ben er nog hoor!. Ik heb nu sinds deze week een half jaar de vriendin voor 26 euro simpel boekje over vanalles en lekker ongecompliceerd. ikben van plan ze nu een beetje op te sparen tot verlof of na bevalling

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    de vriendin is inderdaad leuk en ik kan ook altijd lekker genant de prive of de story lezen. die roddels, heerlijk. Dankjewel voor je lijstje dizzy, ik merk dta ik nu toch wat meer bezig ga zijn met de bevalling en ik moet nog zo'n hoop dingen doen en ik ben een beetje het overzicht kwijt geloof ik. Ik moet ergens een lijst vinden met alles wat er geregeld moet worden. Een lijst met alles wat ik moet hebben, heb ik al, maar die andere lijst nog niet. Heeft er iemand een idee?

19. Niet meer actief

Als je hem gevonden heb Tascha had ikhem graag ook gehad, toen ik las over de klossen dacht ik ojee moet ik ook nog en zo ook met de geboortekaartjes en adreslijsten en kamertje verder inrichten en kleertjes en alle andere spulletjes voor de baby. ik moet dus nog eenhoop en idd mijn overzicht is ook weg :rolleyes:

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ja een dikke badjas neemt meteen heel veel plek in beslag, ik heb ook een dunne zoals Dizzy, dat scheelt behoorlijk. Tijdschriften e.d. neem ik niet mee, had ik toendertijd helemaal geen zin in en als ik er nu zin in zou krijgen dan kan mn vriend het altijd even halen bij het zkh. winkeltje (als die dan open is en anders pech gehad) Nee ik ga voor mezelf niet zoveel meenemen, gewoon het noodzakelijke en verder geen poespas. Mn schoonzus had zelfs een cd speler en cd'tjes klaarstaan (hadden ze gevraagd vantevoren, mochten ze meenemen) nou daar moet ik allemaal niet aan denken hoor, muziek e.d.

Deel Deze Pagina