Pffff Janne wil je me gekmaken ofzo, ik heb al het idee dat ik nog zoveel moet doen, maar met al die lange lijstjes....... Nee hoor, erg hanidg, en heb 't opgeslagen op mn computer. In het kraampakket van de verzekering zit trouwens het meeste dat je nodig hebt bij thuisbevalling.
Ja de maatbeker wel, maar het spoelen doe je met water. Ik zit ook nog te kijken op de lijst en vraag het wel als ze van die instellign komen. Wat moeten ze met: een schone afwasteil 2 emmers ( 1 is voor het badje te vullen) waarom boterhamzakjes ipv maandverbandzakjes en is 2 vuilniszakken niet erg weinig?
Ik twijfelde al tussen het wasgoed en mn onderkant Maar ik weet van mn schoonzusje dat je je van onderen wel elke keer moet spoelen, maar dat zal dan wel met warmwater gaan?
Tijdens mn zw. schap van mn dochtertje dacht ik toch dat ik alles goed geregeld had, maar als ik nu al die lijstjes zie. Ik had toen al die spullen helemaal niet in huis. Ik dacht dat het kraampakket van mn verzekeraar voldoende zou zijn Naar het ziekenhuis heb ik trouwens ook geen warmwater kruik meegenomen, ze hadden daar zat kruiken en gebruikten ook alleen die van het ZKH (ivm aansprakelijkheid denk ik mocht er iets gebeuren)
Jeetje Janne jij denkt ook aan alles he. Maar naar het zkh. hoef je dat trouwens niet mee te nemen hoor, maken ze daar voor jou en je bezoek
Ik heb me er nog helemaal niet in verdpet wat ik wel en niet in huis moet hebben. @ Missy, als mij HA een Ab-kuur voorschrijft, dat ga ik er van uit dat dat in orde is, anders word ik gek.
Nou Loeki, ik dus ook nog niet en ik krijg het toch wel even benauwd als ik die hele waslijsten zie. Ik weet het nog 3 maanden, maar in mn hoofd zit elke keer+ nog Maar 3 maanden. Hopelijk vlg. week wat meer tijd en rust om me er toe te gaan zetten.
Volgens mij laat ik mijn moeder tzt het lijstje wel naalopen in krijgt het idd benauwd van alles wat nog nodig is. Oh ik heb een zak met chocotofs open gemaakt, dat is zo fout hè.
Maar zo lekker he. Enne geen stress meiden het valt best mee met wat je nodig hebt. Wcrollen, vuilniszakken ed heeft iedereen wel in huis toch? Weet je ik ben erg ongeduldig en nu begint die ongeduld ook wel te komen. IK WIL DAT HET APRIL IS!
De volgende keer dat ik in de supermarkt kom kan ik alleen nog maar vuilniszakken en wc papier inslaan en ik wil ook dat het op zijn minst half maart is