April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ga naar bed, wij hebben mijn ouders vanavond toch maar verteld dat ze een kleindochter krijgen, want ik was het zat om neutrale dingen te kopen voor onze kleine meid.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Tascha: als ik naar je foto's kijk, herken ik mijn omvang ook wel een beetje. Jij was met 10 weken nog vrij slank, maar nu ook, door het vocht, een stukje dikker. Niet alleen rond de buik. Dat heb ik ook wel. In mijn gezicht, en om mijn benen en billen zit aardig wat vocht. Maar niet zo erg dat er randen ontstaan etc..

Loeki: hoe reageerde je ouders?

Jopie: gaat het alweer iets beter? Het heerst echt, verkoudheid. Dizzy heeft er toch ook zo last van?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, nou mijn moeder was toch wel enigzins verbaasd. Ze dacht echt dat we een jongetje zouden krijgen.

Gisteravond nog een tegenvaller. K heb afgelopen weekend de mp3-speler van mijn man uit de bagage laten vallen en nu doet hij niets meer. Ik heb wel een reisverzekering, maar ik weet niet of ze dit zullen vergoeden. Het is een speler van bijna 200 euro en hij is net 8 maanden oud, dus het is echt shit.

Oh even een vraagje. Ik heb op dit moment een heel raar gevoel in mijn buik. Alsof de kleine ligt te rillen zeg maar. Nou voelt het aan of mijn spieren dit veroorzaken en niet de kleine meid, maar het is een hele vreemde sensatie, weet niet goed wat het is. Iemand dit ook al eens gevoeld? Het zijn een soort stuiptrekkingen ter hoogte van mijn navel.

4. Niet meer actief

Ja dat heb ik dagelijks Loeki. Soms een schop en soms een rilling zeg maar. Over mijn hele buik, maar de oorsprong ligt idd in het midden.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki - ik weet echt niet hoe het voelt, maar zou het niet een hikje kunnen zijn van de kleine, maar ik zeg al, weet echt niet hoe dat moet aanvoelen.

6. Niet meer actief

Nou hier ben ik weer even
    Loekie; rillingen in mijn buik heb ik ook af en toen en volgens mij is dat normaal. En die mp3 speler, tja je kunt het proberen. Wat vonden je ouders van het feit dat ze een kleindochter kregen?

En of de verkoudheid heerst hihihi. Ik hoor iedereen om me heen
    snotteren, zo'n trieste bedoeling hihihihi.

We hebben gisteren de box maar in de huiskamer neergezet op de plek waar de kerstboom stond. We waren nu toch al aan een vol huis gewend hihihi. Dan hebben de katten volop de tijd om te leren dat ze er niet in mogen. Volgende maand ook het boxkleed erin en dan maar hopen dat ze het er mee eens zijn. Weer een herrieschopper erbij hihihihi.
    Gisterenavond voor de eerste keer naar de yoga gegaan, was wel lekker relaxed. Alleen al die oefeningen waarbij je op of door je knieen moet doen enorm zeer. Mijn knieen zijn niet meer zo flexibel geloof ik hihihihi. En prulleke was volop wakker en trapte de hele tijd tegen mijn schaambeen bij die oefeningen. Alleen bij de ademhalingen hield prulleke zich redelijk stil. Toen was er blijkbaar wel genoeg ruimte hihihihi.
    Daarna meteen door naar de verloskundige en prulleke doet alles netjes volgens het boekje. Het hoofdje ligt nu ook naar beneden samen met de voetjes, auauau kan hij of zij nou geen comfertabelere positie vinden om te liggen hihihihi.

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    prdm - gek he hoe die kindje kunnen liggen in je buik. eigenlijk zouden we ons allemaal helemaal dubbel moeten kunnen vouwen, dat konden we voor we geboren waren ook, gek dat dat nu eigenlijk niet meer kan.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    PDRM, volgens de voorwaarden van de verzekering kunnen we 100 euro terugkrijgen en hebben we een eigen risico van 45 euro, dan schieten we er natuurlijk nog bij in maar als wat we nog krijgen is mooi meegenomen.

Mijn ouders waren heel blij, ze hadden net inkopen gedaan voor hun speelgoedzaak en mijn moeder had 'zulke leuke poppenwagens' gezien. ;)

IK ben blij te horen dat een aantal van jullie ook die rillingen hebben, dan maak ik me er verder niet druk om.

Ga zo aan het werk.

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goedemorgen,

Loeki, ik heb het ook af en toe.
    Als ik het zo lees. Gaat je moeder wel wennen aan het idee dat ze een kleindochter krijgt! Ik zou ook proberen om de mp3 speler te declareren.

Meliske, dan had je dat moeten blijven trainen ;)

PDRM, fijn dat alles weer goed wij, ondanks dat je Prulleke wat minder confortabel ligt.

Heb vanacht iets beter geslapen. Heb nog wel een paar uur wakker gelegen, maar dat zal er dan wel bij horen. De verkoudheid wordt nog niet echt beter :(

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik heb me natuulijk verslapen, :(

Ik moet over 10 minuten weg, naar de VK.

En het waait al zo hard, :(

Straks ga ik vragen welke hartslag de baby heeft. Ik had namelijk hie gelezen dat boven de 150 p/m zou kunnen betekenen dat het een meisje wordt,

Ben benieuwd

11. Niet meer actief

Bosi dat is mij ook verteld van die hartslag!

Jopie doe maar veel stomen en zoutoplossing voor je neus gebruiken voor je holtes dadelijk ook dicht gaan zitten, sterkte en gelukkig heb je wat beter geslapen.

Loeki gek is dat die trilling heb ik ook al eens gehad en mijn vriendin denkt dat het mijn onderste laag van de spieren zijn waar nu de spanning op komt rond de navel.

Meldde me gisteren ziek voorde cursus samen bevallen bleek iedereen op 1 na ziek te zijn is de avond gelukkig vervallen en mis ik niets.

Als jullie me nu konden zien, ik heb onverklaarbaar vannacht een bloeding onder mijn li oog gekregen ziet er dramatisch uit, en mijn man lag nog wel op de zolder dus die kan me niet per ongeluk aangestoten hebben:) zit ik nu met een donkerblauwe streep die uitzakt naar mijn wang.

Ik heb veel overgegeven gisteravond alle eten van de hele middag en avond voor mijn gevoel , dus zometeen weer naar huisarts want die AB gaat zo natuurlijk niet lukken.
    wat een gedoe zo, wel leuk is dat de baby lekker veel schopt dat geeft me dan weer een goed gevoel.

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Dizzy: :confused: wat gek met dat oog. Inderdaad maar snel naar de Huisarts. Ik ben benieuwd wat hij/zij er van zegt.

Mijn VK bezoek was prima. Alles ok. Het hartje ging ongeveer 150/152.
    Maar mijn vk zei dat het een bakerpraatje is dat het nu zou betekenen dat het een meisje is. De volgende keer kan de baby namelijk wel 145 hebben, en dan ineens een jongetje zijn, :p

Er is dus niks over te zeggen. Dus ik zal verder geen meidenkleding meer inslaan, :)

13. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi Dames,

hoe is het hier, ik ben al weer een tijdje niet geweest ik ben gisteren voor het eerst weer 2 uurtjes wezen werken was best zwaar maar ook zo ontzettend leuk de kids vonden het grappig om me te zien met zo'n dikke buik :D

oh ik las iets over een po die je nodig moet hebben? die is voor als je thuis gaat bevallen voor de placenta.

beterschap voor iedereen die ziek is.

oja vanaf vandaag nog 100 dagen joepie :)

14. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Dizzy kan dat niet van het overgeven zijn gekomen omdat er dan ook behoorkijk wat kracht op je hoofd komt te staan ik krijg van overgeven altijd over m'n hele gezicht bloed uitstortingen van die rooie puntjes.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    missy - jeetje wat vervelend allemaal voor je. je lichaam moet je wel hebben zeg. en idd wat loesje zegt, misschien van de druk die op je hoofd komt te staan.

bosi - fijn dat alles goed was.

loesje - werk je op een KDV? is zeker ook wel fijn om er weer even lekker uit te zijn en onder de mensen, ondanks dat het zwaar was.

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal.
    @Dizzy: Wat raar dat je zomaar ineens een bloeduitstorting hebt, heb je de HA al gebeld? Je slikt geen aspirines toch? Dan kan je nl. makkelijker een blauwe plek krijgen. Ben benieuwd wat de HA erover zegt.
    Loeki, wat balen van die MP3 speler, hopelijk krijg je nog iets terug. Die rillingen ken ik niet, maar zo te horen komt het vaker voor. Hopelijk gaat de kleine snel nog draaien, ze kunnen tegen die tijd het kindje ook proberen te draaien en dit mag dus nooitgeforceerd worden!!!! Als je een goede gyn. hebt kan hij dmv het sturen van de baby de baby laten draaien. Maar voor die tijd zal ze hopelijk nog wel draaien.
    Bosi, fijn dat alles weer goed was, wat een wind he, ik was vanmorgen wel blij dat ik mn dochtertje met de auto naar school kon brengen, er stonden behoorlijke rukwinden en mn dochtertje had moeite om het schoolplein op te lopen, ze moest zich echt aan mij vasthouden :) Wat betreft die hartslag, klopt wat de VK zegt, hartslag van mijn baby is een paar keer 155 geweest, maar op verschillende echo´s toch echt zn balletjes en piemeltje gezien ;)
    Loesje, leuk dat je weer aan het werk kon, kan me wel voorstellen dat het zwaar is geweest, je bent er toch een tijd uitgeweest en je conditie is er ook op achteruit gegaan.
    Jopie, sterkte met je verkoudheid, hopelijk voel je je snel beter.
    PRDM, ik wacht voorlopig nog even met de box, ik ben bang dat we ook eerst moeten gaan schuiven met de meubels, want we hebben nu een kast die we met mn dochtertje niet hadden, dus ik heb nog geen idee hoe ik het precies ga doen. Maar iig wel bijtijd neerzetten zodat idd de kat er alvast aan kan wennen.

Vanmorgen mn kraampakket gehad van Menzi :D Zijn er nog meer die het kraampakket al hebben ontvangen
    Mn leestekens zitten weer door de war, zo raar is dat, ik heb helemaal geen andere toetsen aangeraakt en nu zitten sommige leestekens opeens op een andere plek en ik weet niet meer hoe ik dat kan veranderen, grrrrrrr

Ik ben even mn dochtertje ophalen, tot strakjes :D

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb de box nog niet, dus ik kan de box ook niet neerzetten. MAar ik weet ook nog niet precies, wanneer ik dat wel ga doen.

18. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Meliske ik werk als leidster op een peuterspeelzaal.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Ik wil de box wel neerzetten, maar mij vriend nog niet. :(

Nou ja, volgende week drijf ik mijn zin gewoon door. Onze hond moet er ook aan wennen.

Misschien is er per ongeluk iets veranderd in het control pannel. Moet je even naar start gaan, dan control pannel aanklikken, en dan keyboard. Misschien kun je daar kijken of het weer te veranderen is.

Ik heb mijn kraampakket nog niet. Dat krijg ik volgens mij pas bij 30 weken (?)

20. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik heb me kraampakket ook nog niet, zou niet weten wanneer ik em krijg.

zorra - onderop de taakbalk staat NL, als je daar op klikt kan je kiezen tussen NL en EN, ik dacht dat een van de twee normaal toetsenbord is.

tsja die box... :) die zou ik ook heel graag neerzetten, maar vind het eigenlijk zelf nog een beetje te vroeg. me hondjes hoeven er denk ik niet echt aan te wennen. waar we em neer gaan zetten weten we ook al, den k dat ik em toch pas ergens in maart ga zetten, pfff das nog wel lang eigenlijk...

Deel Deze Pagina