April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA gek he Meliske! Ik at nooit salami, maar nu elke ochtend echt heel raar!!

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hihihi zit ook al aan de salami,net 2 boterhammen salami op.
    Normaal eet ik dat ook niet zo vaak.
    hmmm denk dat ik maar ook kipfilet ga halen voor op brood,lekker.
    En wat ik ook erg lekker vind is avocado op brood met zout en peper,die ga ik ook maar ff halen :p

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    als ik zo'n pakje salami of leverkaas in me hand krijg, kan ik die plakjes zo op, zonder brood! nou voordat ik zwanger was walgde ik daarvan. hihi wat kan een mens veranderen.

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Leverkaas kun je beter niet eten Meliske zit te veel vitamine A in.

Ik pik ook wel plakjes beleg zonder brood hoor, kan zo een onsje kipfilet en achterham wegwerken zonder dat de plakjes ooit een boterham te zien krijgen. Ben ook meer een cracker mens, dus knackerbrood, beschuit, cracottes, creamcrackers, dat soort dingen.

Ik heb trouwens het idee dat mijn vetbuikje langzaam aan het veranderen is, het is niet meer zo zacht, maar als ik er op druk geeft het echt tegen druk. Hoop maar dat dat een goed teken is.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    met de leverkaas let ik idd wel op, maar tis zo lekkerrrrr....

ja loeki dat heb ik ook. eerst was het echt zo'n wiebelig vet buikje, maar idd wat jij zegt, het wordt wat steviger, en dat is echt niet van het sporten of minder eten ;)

6. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    hoi dames,

ook ik ben een april moeder!!!! 14e ongeveer.

ben ontzettend moe en wordt met de dag misselijker. Vanochtend voor het eerst overgegeven.
    Heb eigenlijk nergens trek in :(

ach we doen het graag :D

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welkom bambino,

allemaal goede tekenen hoor ik zo.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    welkom bambino en gefeliciteerd!!

dames ik ga werken, ben pas om half 12 thuis, ds zie jullie morge!
    doei doei!

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gefeliciteerd Bambino, leuk dat je je hier meld! Klets gezellig mee en geniet zoveel mogelijk van je zwangerschap!!

10. Gerda72

Gerda72 Actief lid

4 jul 2006
    113
    0
    0
    Nieuwe april mama's welkom.

Ik kan het allemaal niet meer bijhouden, ik ben 3 dagen niet op de site geweest en heb nog veel bij te lezen. Ik zie dat jullie wel al zin hebben in lekkere dingen. Mijn voornemen is om daar maar zoveel mogelijk van af te blijven. Ik ben in mijn eerste zwangerschap 25 kilo aangekomen en dat wil ik deze keer niet. Ik at toen alles wat los en vast zat.
    Gelukkig heb ik nog niet echt zin in lekkere dingen, ben ontzettend misselijk, maar ja dat is voor een goed doel.
    Ik ga weer even bijlezen.

Groetjes Gerda

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Welkom Bambino!

Meliske: hoop dat je lekekr hebt gewerkt. Ik krijg weinig uit m'n handen, omdat ik het hier veel te gezellig vind!

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Meliske: Symptomen had ik niet, ik had de hele zw. schap een bloeddruk van 120/55 (onderdruk vrij laag) en een week voor mn keizersnede had ik een bloeddruk van 120/65, de VK gaf aan dat op het laatst de bloeddruk wat omhoog kon gaan, dus was geen reden tot paniek. De dinsdag daarop kreeg ik hele lichte weeen, een soort zeurderig gevoel, hoefde me daar niet druk om te maken waren gewoon soort voorweeen en dat kwam wel vaker voor. Op woensdag werd ik sóchtends wakker met een bandenpijn in mn maagstreek en tussen mn schouderbladen, VK gebeld wilde niet komen, ik had vast last van mn darmen, ik ben toen naar mn HA gestrompeld, die wilde me niet zien ik moest maar naar de VK, na lang zeuren mocht ik aan het begin van de middag naar de VK. Mn vriend werkte een uur verderop en die kwam meteen naar huis gesjeesd, mn ouders hebben me naar de VK gebracht (wilde dus niet komen) daar gaf ze aan dat ik gewoon last van mn darmen had (ik had verschrikkelijke pijn en wist gewoon dat dit niet van mn darmen was) ze wilde absoluut geen bloedtest doen, dat vond ze niet nodig. Ik moest maar wat laxerends nemen en naar huis gaan. Ik ben daar blijven zitten en heb een bloedtest geeist, ze was kwaad op me maar nam wel bloed af. Eenmaal thuis ging het steeds slechter, VK vertikte het om spoed achter het bloedonderzoek te zetten, uiteindelijk gilde ik alleen nog maar van de pijn en heeft mn vriend de VK gebeld dat het niet langer ging en dat hij de uitslag zsm wilde, na een kwartier belde ze op dat we maar naar de gyn. in het ziekenhuis moesten gaan. Verder zei ze niks. Voor de zekerheid namen we mn rugtas met kleren en fototoestel mee. In het ziekenhuis netjes in wachtkamer zitten wachten (ass. wist van niets) en half van de wereld daar gezeten vanwege de pijn. Na een tijdje kwam ass. naar ons toe dat we naar de verloskamers moesten, de gyn. bleek daar de hele tijd al op ons te hebben gewacht. Weer een bloedonderzoek gedaan, mn nieren en lever faalden al en mn bloeddruk was inmiddels flink gestegen, na een uur lag ik in de OK.
    Nog kan ik verschrikkelijk kwaad worden om die VK, als ik zelf niet de bloedtest had geeist was ik nu dood geweest en mn dochtertje ook.
    Sorry voor het lange verhaal weer, moest het even kwijt :D

@Bambino:leuk dat je hier mee komt kletsen, gezellig!
    @Erica:Nogmaals gefeliciteerd, en kom maar gezellig hier nog mee kletsen hoor!
    @Annabel:Veel succes vandaag met je echo! Ik ben erg benieuwd!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    OH dames, ik heb 1,5 uur liggen slapen :oops: , dat was niet echt de bedoeling, maar ik ben zó moe echt niet leuk meer.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Lekker toch Loeki dat je kan slapen, niet voor schamen hoor, er gebeurt nou eenmaal veel in je lichaam en dat kost energie. Ik zou trouwens ook wel willen slapen maar kan niet vanwege mn dochtertje en de verbouwingen hier :(

15. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Zou Zorra! Ik zou ook WOEST zijn!!
    Doet me denken aan het feit dat mijn vader op zijn manier super enthousiast is dat hij voor het eerst grootvader wordt (opa is bij hem uit den boze!!) en dus telkens belt dat ik wel naar de beste gynaecoloog van Nederland moet. Echt heel lief, maar hij begrijpt niet dat dat zo niet werkt in Nederland (zoals gezegd wonen mijn ouders niet in Nederland en mijn moeder is inderdaad altijd bij de beste gynaecoloog geweest die men kon vinden, maar dus niet in NL). Dat je enkel als je een medische indicatie hebt bij de gyn terecht komt en ook niet echt kan gaan zitten kiezen wie dat is.....Nou moet ik toevallig voor mijn medicijngebruik bij de gyn zijn, maar anders was het natuurlijk een ander verhaal.....Mijn vasder vond het ook jammer dt je egenwoordig een echo krijgt en "dan al kan zien wat het wordt" je bent toch immer "in verwcahting" volgens hem, hahahahahaha. Ik vind het zo schattig. Had nooit gedacht dat hij er zo mee bezig zou zijn!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Zorra, ik ga er maar van uit dat die vermoeidheid een goed teken is.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Had zo'n trek in mandarijntjes dus die heb ik net gekocht....zijn ze niet te eten....bleh!!! Wat een domper...

Ben net ook even stiekem heel kort in slaap gevallen op de bank.
    Mijn dochtertje was een boterham aan het eten en een filmpje aan het kijken.

En nu ben ik zooo moe,en krijgen we zo mijn schoonouders en zwagers te eten,eigenlijk helemaal geen zin in....
    Wil lekker uitgestrekt op de bank liggen voor de tv,maar dat zit er niet in...
    Eerst maar ff gauw stofzuigen en het eten voorbereiden,gelukkig eten we wat simpels.

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik slaap zowat het hele weekend. Door de week werk ik full time en heb het zo druk dat ik nauwelijks merk moe te zijn, maar savonds op de bank vallen mijn oogjes wel dicht....heerlijk dat ongegeneerde slapen!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, als bij mij de familie komt ga ik meestal even naar de chinees, ben ik 13,50 euro voor 4/5 personen klaar. Ga ik zo ook maar doen denk ik want heb enorme trek in babipanggang en zo.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat had ik altijd al, maar nu mag het hihihi! :) :) Het is nu ook wel heel erg hoor, lig meestal al ruim voor tienen in bed.... en in het weekend slaap ik zo zonder problemen 12 uur achter elkaar. Wordt er wel een beetje moe van hoor, dat moe zijn....

Deel Deze Pagina