April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    ja soms kan een baan flink veel dingen door de war gooien.

Ik had dat eerst met de marine. Mijn vriend werd een dag van te voren gebeld, dat hij de dag erna voor 3 maanden weg moest, :confused: , toen wegens de oorlog in liberia.

Nu ook weleens. Dan heeft hij een storing en kan zo om 12 uur s'nachts thuis komen.

Ik snap je frustratie heel goed. Alles weer omgooien etc...

Lekker spuien, dat lucht altijd op ( hormonen spelen idd mee)

2. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ooh vervelend! Het is niet leuk als je al veel beslissingen zelf moet nemen en waarschijnlijk had je je er op verheugd en gaat het allemaal op t laatste moment niet door :( Ook dat je met de babykamer zou beginnen en dat ook weer moet wachten.. Ik hoop dat hij met een getekend en prachtig contract thuis komt!

Wel gezond eten he;)

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou hij komt niet met een getekend nieuw contract thuis het is een borrel.

4. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    We hebben gisteren trouwens verf laten mengen bij gamma zijdeglans op waterbasis gevraagd. op etiket staat hoogglans, ik vroeg haar nog weet je zeker dat dit zijdeglans is? Zegt ze ja hoor, alleen de potten zijn anders, maar de inhoud is goed. Mijn man is nu in de keuken bezig, en ik vroeg hem, merk je verschil, hij zei dat het veel plakkeriger is :S en ondanks mondkapje rook ik de lucht best sterk. Ik zit wel al de hele tijd in een andere kamer, met raam open, maar volgens mij heeft die troela dus een fout gemaakt... kan daar dus ook echt niet tegen he! Voor een zwangere vrouw is het gewoon super belangrijk dat je zeker weet dat de verf op waterbasis is, nu twijfel ik daar dus over. Maar mijn man is al bijna klaar..

Ik ga even eten buiten halen, aangezien ik dus niet kan koken ;)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    sommige mensen weten ook niet waar ze het over hebben he. gebeurd heel vaak bij de gamma en dergelijke dat ze het gewoon echt niet weten

6. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Oooeef een borrel, echt irritant. Tja en hij wil natuurlijk wel een goede indruk maken voor de nieuwe baan.

7. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ja we zijn weer lekker gefrustreerd dus! Jij over je man en ik om die troela van de Gamma.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja oepje frusty ten top :)

9. Renate19

Renate19 Lid

7 jan 2007
    34
    0
    0
    Kapster
    Arnhem
    Ik heb ff een vraag .!
    Is het normaal dat ik buikkramp heb..?
    Het voelt het zelfde als je ongesteld bent die pijn in je onderbuik ..
    En ik heb het nog niet aan de vk gevraagt ..

Liefs Renate

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als het echt kramp is zou ik je VK even bellen, want dat meot niet hoor Renate.

Tascha, spui maar lekker hoor meid. Ik ben ook zo vaak boos op mijn man als het op zijn werk weer eens anders loopt. Een aantal jaar geleden ook zoveel problemen gehad en toen riep ik al, zo gaan die lui failliet, nou dat gingen ze dus ook n wij 3 maanden zonder zijn inkomen. Hij moest van de curator gewoon doorwerken ivm een mogelijke doorstart. Nu kon hij in de doorstart mee en het gaat nu weer goed, maar nog wordt ik soms gek van de onregelmatige tijden die hij meot werken.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dizzy, ik hoop dat je nu al weer lang en breed thuis zit. Sterkte meid, het zit je niet mee.

Renate, als je twijfelt zou ik gewoon de VK bellen, daar zijn ze voor.

Tascha, ik begrijp je helemaal. Is niet leuk! Spui maar lekker je gal hier, daar zijn we toch ook voor.

Annabel, dat is schrikken zeg. Ik hoop dat jij en de buurvrouw, en natuurlijk beider babies weer een beetje bekomen zijn van de schrik.

Oempje, wat een muts van de Gamma zeg! Maar ik geloof niet dat een mondkapje helpt tegen de mogelijk schadelijke stoffen van verf ;)

12. Renate19

Renate19 Lid

7 jan 2007
    34
    0
    0
    Kapster
    Arnhem
    Okeej dankjewel loeki ..
    Ik moet morgen toch na de vk dan zal ik ut meteen vragen

Liefs Renate

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    inderdaad even vragen hoor retnate. Het kan zijn dat het te maken heeft met het groeien van je baarmoeder, amaar voor de zekerheid toch even naar llaten kijken. Laat je even weten hoe het is gegaan.

Hoe ozu het gaan bij dizzy meiden, maak me toch een beetje zorgen. Ik hoop dat iemand ons nog komt vertellen, hoe wat en waar

14. Renate19

Renate19 Lid

7 jan 2007
    34
    0
    0
    Kapster
    Arnhem
    Is goed tascha ik laat het weten wat de vk heeft gezegt ..!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Renate: ik heb het af en toe ook, lichte krampen in mijn buik, onderin, als ongesteldheidskrampen. Volgens mijn VK( net bij geweest vandaag) was het niet erg. Maar je kunt altijd even vragen aan je eigen VK.

Ik zit ook steeds aan dizzy te denken. Ik hoop dat alles ok is, en zo niet, dat het snel te verhelpen is.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het is stil meiden, iedereen is zeker darten aan het kijken. Ik ook hoor, maar moet af en toe ook even op deze site kijken :)

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ben niet aan het darten hoor :p Ik heb net even een nieuw matrasje gehaald. Bij mijn ledikantje zat wel een, maar ik vind 2e hands matrasjes niet zo fris....

18. Niet meer actief

Hallo Lieve mensen, ik ben gelukkig net ontslagen uit het ZH mocht dan toch naar huis na de hele dag aan CTG en echo's en bloedondezoeken onderhevig geweest te zijn.
    Met de baby gaat het goed :) gelukkig. die heeft niets geleden van het hele gedoe vannacht en met mij is het uitzingen tot de bevalling ze kunnen niet veel voor me doen en ik krijg nu wel extra medicijnen en mag geen AB ivm de reactie van vannacht!
    Ik heb dus de hele dag daar in bed gelegen en ben nu kapot moe ga maar in mijn eigen bedje liggen net zo beroerd maar o wat ben ik blij om weer thuis te zijn.
    Het lijkt erop of mijn lichaam gewoon tegen de zwangerschap reageert met 100 en 1 kwaaltjes maar gelukkig schaad het de baby niet. mijn oog en vlekjes zijn niet verder erg uitgebreid dus ik mocht gaan. Ik lees morgen wel terug wat jullie allemaal afgekletst hebben ben nu te moe ervoor.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Fijn te lezen dat je weer thuis bent, en dat je niks ernstigs mankeert!

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed om te horen dat er niks met de baby is en dat je niet iets ergs mankeert !
    Rust maar lekker even uit!

Groetjes nandine

Deel Deze Pagina