Oh, MIssy, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Maakte me toch wel een beetje zorgen om jullie beidjes. Ik heb mijn ouders over de vloer, dus kan neit zo veel op het forum zitten.
missy, ik ben blij om te horen dat het met de kleine goed gaat en dat je weer lekker thuis bent. Nu hopen dat je een betere nacht hebt. Nou meiden ik ga lekker naar bed toe. Ik spreek julie morgen weer
Dizzy: ontzettend fijn om te horen dat je weer thuis bent en dat je baby er niet onder geleden heeft. Je hebt dus een flinke allergische reactie op de AB gehad. Maar niet meer slikken inderdaad. Ik ben blij voor je
Goedemorgen! Zal ik es een geheimpje verklappen? Ik heb goed geslapen! Van gisteravond 22.00 tot vanmorgen 8.00. Voel me gelijk een stuk beter. En er lag ook nog een sms-je van m'n vent op me te wachten, dat ie me mist. Zo is 't lekker wakker worden!
missy - gelukkig heb je vanacht lekekr in je eigen bedje kunnen slapen! Hoe is het nu met je? jopie - dat doet een mens goed he een goede nachtrust en dan ook nog een smsje van je man wie schreef laatst ook alweer iets over tintelingen in de handen?
TNT scoort hier punten Eerst krijg ik al tot 2x toe een kerstkaartje voor een mevrouw in Barneveld. Het adres stond er goed op, ook de postcode, alleen straatnaam en huisnummer was hetzelfde als van mij.... Nou had ik verleden week via internet wat besteld en dat is woensdag en gisteren door de postbode aangeboden. Maar ik ben dan nooit thuis, dus ligt er een briefje in de bus dat ik het de volgende dag (vandaag dus) kan ophalen. Kom ik net op het postkantoor, kunnen de dames daar niks vind. Uiteindelijk is er een zo slim om in de computer te kijken, waar het pakje is. Ligt het weer in het sorteercentrum in Zwolle! Wordt het dus weer 2x door de postbode aangeboden, die weer 2x voor een dichte deur komt. Als ik pech heb kan ik het pakje volgende week woensdag dus pas weer ophalen Sorry hoor, maar ik moest het ff kwijt. Meliske, ik weet niet wie het over tintelingen in de handen had, maar heb je daar soms last van als je op je rug ligt? Het kan zo zijn, dat er dan iets (zenuw, bloedvat?) afgeknelt raakt, en daardoor kunnen je handen gaan tintelen. Als je op je zij gaat liggen moet het over zijn.
goedemorgen allemaal, Fijn dat je lekker hebt geslapen jopie! Ik moet vandaag weer naar Leeuwarden. Ik hoop dat mijn rug het houdt, Gelukkig blijf ik daar( nou ja, sneek) en komt mijn vriend later. Misschien tot later, anders tot morgen.
ow das ook lekker geregeld dan bij de TNT, wel balen! heb al een tijdje echt pijn aan me polsen, maar dacht, och gaat wel weer over, maar nu dacht me moeder dat dat komt door op me werk, dat ik toch op een andere manier de bewoners til, dus meer met me polsen dan et me lichaam, snappie. maar ik dacht dus och gaat wel weer over, maar nu heb ik dus sinds eenpaar dagen een "prikhand". dus net of ie slaapt zeg maar, alleen links. en dat komt en gaat. Nou ja zal wel weer over gaan.
goeiemorgen, hier nog steeds geen nieuws van mijn buurvrouw vind het wel raar maja wie weet vandaag... heb vannacht enorm last gehad vanb harde buiken..mijn eigen schuld zeker teveel hooi op mijn vork genomen gisteren dus vandaag echt een dagje niksen 't zal deugd doen. jopie lief van u ventje zo'n smsje, geniet nu maar van u dag missy blij te horen daje gelukkig thuis hebt kunnen slapen. Annabel
Goedemorgen dames! Dizzy wat een goed nieuws! Gelukkig niets ergs aan de hand en nu lekker veel rust nemen! Jopie, gelukkig zat ik er ook niet bij, toen mijn man aan t verven was. Deur was dicht en in de kamer zat ik met raam open + mondkapje. Ik heb nog eens op de verfpot gekeken en op t etiket staat dan weer wel zijdeglans, maar er staat niets bij over aqrylverf. Als ik de prijs moet geloven is t dan waarschijnlijk toch goed gegaan. (hoop ik)
Goedemorgen dames! Dizzy wat een goed nieuws! Gelukkig niets ergs aan de hand en nu lekker veel rust nemen! Jopie, gelukkig zat ik er ook niet bij, toen mijn man aan t verven was. Deur was dicht en in de kamer zat ik met raam open + mondkapje. Ik heb nog eens op de verfpot gekeken en op t etiket staat dan weer wel zijdeglans, maar er staat niets bij over aqrylverf. Als ik de prijs moet geloven is t dan waarschijnlijk toch goed gegaan. (hoop ik) Fijn dat je lekker geslapen hebt!
annabel - kun je niet even langs gaan bij je buurvrouw? misschien denkt ze er niet aan om jou op de hoogte te stellen. oempje - ik heb een paar weken terug aan me VK gevraaagd hoe het nou zit met verf, en die zei er mag best geverfd worden, als jij zelf in die geverfde ruimte bent, moet je er alleen zitten als er goed geventileerd wordt, dus als jij de ramen open heb, zal het geen kwaad kunnen.
meliske da ga niet zo goed gaan, eigenlijk wordt het mijn buurvrouw ze zijn hier rechtover aan het bouwen en zijn aan de binnen afwerking bezig, nu wonen ze hier nog niet echt en waar ze nu wonen weet ik echt niet. dus zal ik zien of ik hier vandaag iemand speur in hun nieuwe huis... Annabel