April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nou meiden, ik ben er ook weer. Ik heb niet zo heel erg lekker geslapen, maar dat kwam meer door de spanning dan door iets anders. En ik werd vanoochtend weer wakker gebeld door mijn werk, if ik alsjeblieft mijn kerstpakket op zou willen komen halen. Dus ik heb mijn man gestuurd. die gaat het halen als ie uit zijn werk komt.

Hoe is het dizzy? heb je nog een beetje lekker geslapen?

2. Niet meer actief

Het liefst in de kraamweek.

3. Niet meer actief

IKKE!

Wat wil je weten?

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat je precies voelt... heb je ook pijn?

5. Niet meer actief

Oh Dizzy wat ben ik blij dat alles goed gaat met de kleine. Ik maakte me echt zorgen.

Ik heb vannacht bar slecht geslapen. Maar goed uiteindelijk wel tot 7.30 geslapen.

En nu? Nu ben ik aan het werk en is het snel weer weekend!

6. Niet meer actief

Nee ik heb tintelingen en dan vooral 's nachts of als ik op de bank lig. Als ik een maal mijn hand weer onder mijn arm heb, dan lijkt het wel of het bloed weer goed stroomt en na verloop van tijd komt het gevoel weer terug.

Het is idd een doods gevoel. Ik doe nu ook 's nachts mijn ringen af en dat lijkt wel een beetje te helpen.

Ik weet ook niet of het door het vocht komt, want ik hou nog niet echt vocht vast. Mss een beetje. Ik denk zelf dat het uit mijn nek en rug komt.

7. Niet meer actief

Het maakt overigens niet uit of ik op mijn zij of rug lig.

8. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik twijfel eigenlijk of dat doods gewvoel bij mij komt omdat ik toevallig op de arm heb gelegen, of dat het iets anders is.

maar het klinkt hetzelfde als wat je beschrijft.
    nouja, ik geloof het wel, gaat vast wel weer over na de zwangerschap.

9. Niet meer actief

Ja zo denk ik ook idd. En zo niet, jammer dan.

Ik lag vannacht te denken: als het koppie nu in mijn rechterzij lig en ik lig op rechts, dan ligt Frummel onderste boven. Snappen julie hem nog, beeld het je in.

Maar als wij onderste boven hangen worden we toch rood en dat vinden we niet lekker, zouden onze beebs dat ook hebben?

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik denk niet dat de baby's daar last van hebben hoor. Op een gegeven moment zijn ze ingedaald en als wij dan lopen liggen ze ook met hun hoofd naar beneden

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi ik denk dat die baby's in de buik nog niet een bepaald richtingsgevoel hebben. ze gaan immers ook met het koppie naar onder liggenom geboren te worden.

maar ik heb ook wel is van die angsten, als ik bijv op me buik lig, wat erg moeilijk gaat maar dan ga ik weer snel op me zij of rug omdat ik bang ben dat die kleine dan afknelt ofzow :(

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    volgens mij hebben ze daar ook geen last van hoor meliske. Vrouwen liggen niet meer op hun buik omdat dat niet lekker eer ligt en niet omdat dat gevaarlijk is voor de kleine

13. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    eigenlijk weet ik dat ook wel, maar toch iedere keer als ik op me buik ligt, denk ik nee niet doen, dan lig ik toch niet rustig, heel raar, vanavond nog maar is proberen om te blijven liggen ;)

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik lag ook altijd graag op mijn buik, maar dat doe ik nu ook niet meer. soms heb ik nog wel eens neiging om me op mijn buik tedraaien, maar dan halverwege denk ik, nee niet doen. :)

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow gelukkig ben ik niet de enige ;)

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nee hoor je bent zeker niet de enige. volgens mij is daar ook eens een heel topic over geweest

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wat is het hier rustig meiden, waar is iedereen :)

18. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Hallo April mama"s

Hey Renate, hoe was het bij de VK ?

Ik zie je weer doei doei

Liefs Jessie

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi meiden!
    Tjonge ik moet echt zorgen dat ik geen dagen meer op het forum over sla, ik moest zowat 30 pagina's bijlezen! Gevolg is dat ik nu dus nog in mn ochtendjas zit :oops: Ga zo ff snel douchen en dan een paar dingetjes regelen.
    IK ben blij dat je niet in het ZH hoefde te blijven Dizzy! DAt was wel even schrikken!
    Ik moet straks naar de apotheek voor nieuwe aspirine en om het ampul voor de injectie op te halen die ik volgende keer bij de gyn moet krijgen ivm dat ik rhesus negatief ben.
    Ben ik eigenlijk de enige die rhesus negatief is?
    IK moet ook nog naar het tuincentrum voor hooi en stro voor de konijnen en nog naar de bieb.
    Ik mag dus wel voort maken ;)
    Vanavond ga ik naar de lama's kijken. Een vriendin van mij ziet bij de laatste 60 kandidaten en kan dus op tv komen vanavond. Spannend!
    Ik kom na mn boodschapjes wel weer ff kijken.
    Tot later!

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben in ieder reshus positief, dus hier niets aan de hand

Deel Deze Pagina