Faith, welkom en gefeliciteerd. Fijn dat je helemaal geen klachten hebt. Meliske, mooi speelkleed hoor! Oempje, jammer dat je dan nog even moet wachten hè? Annabel, fijn dat je bericht hebt van je buurvrouw. Kan je weer gerust zijn. Veel plezier bij de nieuwjaarsborrel. Loeki, ik vind het vervelend voor je dat je gyn niks van zich heeft laten horen, ondanks dat hij niks voor je kan doen. Trek je het nog een beetje meid? Ik ben ook weer een paar euries lichter.... Ik heb een boxkleed gekocht, en een dekentje voor de wandelwagen, en wieltjes voor de box. En speciaal voor Janne, ik heb een groen shirt gekocht met bijpassende buikbanden! Zal er binnenkort een foto van maken.
Ja hoor Jopie, ik ben gaan minderen met de pcm, want ik heb het idee dat het niet echt de pijn stilt. Ik slik het wel, maar heb er niets aan, dus dan slik ik het liever niet. Mijn kleine is echt super actief gisteravond in bad was het echt heel erg.
Ja, als pcm dan toch niet helpt, kan je het idd beter niet slikken. Misschien heeft de kleine meid toch ietsie meer ruimte als je in bad ligt te ontspannen. Is dat voor jou erg vervelend, of juist leuk?
Nou ik ben heel blij dat ik haar zo goed kan voelen hoor, leuk is het zeker, maar ook word ik er wel eens weemoedig van. Ik zou haar zo graag meer ruimte geven. Ik voel haar goed als ik ontspan, maar ik voel niets als ik sta, loop of aan het werk ben.
Loeki, ik denk dat dat vrij normaal is, want als ik loop voel ik Uk ook veel minder en als ik me echt druk maak voel ik Uk helemaal niet. Dat je haar meer ruimte zou willen geven, dat snap ik, maar het belangrijkste is natuurlijk dat alles goed met haar is.
Hallo allemaal, Hier nog een april mama, ik ben de 21e uitgerekend van ons 2e kindje. De kaarten voor de 9 maandenbeurs zijn al gereserveerd! Vanaf 11 maart met verlof dus het aftellen is begonnen (nu al) hahaha! Geniet ervan dames, het is zo weer voorbij die zwangere tijd! Groetjes Yvonne.
Heeft er nog iemand wilde plannen voor het weekend? Ik heb morgen een nieuwjaarsborrel van het forum voor zeemansvrouwen. Op de terugweg wil ik de doos van Prenatal ophalen. Verder denk ik dat ik maar een beetje rust ga houden, en hopen dat m'n verkoudheid overgaat.
Ik ga morgen wel met mijn vriendin shoppen, zij is nu 10 weken zwanger, dus even naar de Prenatal en zo, helaas heb ik nog geen bon, dus ik kan de doos nog niet ophalen.
Nou dat was wel de bedoeling, maar als de gyn niet belt weet ik niet he het verder gaat. Maak me ook helemaal niet druk om EDS, want alle mensen die mij nu behandelen (Fysio, Mensendieck en HA) zeggen dat ik geen EDS kan hebben.
Als zoveel profs. zeggen dat je het niet hebt, dan zal dat wel zo zijn, lijkt me. Alleen jammer dat ze niet weten wat het dan wel is...... Kunnen ze als straks de kleine geboren is, nog wat voor je doen om een evt. 2e zwangerschap makkelijker te laten verlopen?
Ja, als ik een tweede zou willen wil de fysio al voor de zwangerschap met de behandeling beginnen en zodra ik zwanger ben ook gelijk gaan masseren en zo. Verder is er weinig aan te doen en dan moet ik me maar bij de uitspraak van mijn HA neerleggen. "Ook in de gezondheidszorg moeten we soms accepteren dat klachten niet te verklaren zijn, het is belangrijker dat we jou en de kleine in de gaten houden, als de zwangerschap verder goed verloopt is er geen enkele reden om het verder te onderzoeken."
Vind dit wel een beetje kort door de bocht. "als de zwangerschap verder goed verloopt". Kan toch stukken beter dacht ik. Dat klachten niet te verklaren zijn, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar om nou maar helemaal niet verder te denken. Maar ja, je kan er verder ook weinig aan doen.....
Nou genetische onderzoeken duren allemaal maanden, daar heb ik niets meer aan, dus binnen mijn zwangerschap wordt er waarschijnlijk niets meer gevonden. Mijn fysio is ook meer van, 'we houden je nu en na de bevalling goed in de gaten en dan komt het echt allemaal goed.'
Dat vind ik toch al een stuk beter klinken. Maar ik vind het toch raar. Je zal toch niet de enige zijn, die dit probleem heeft.