April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik ben al weken aan het surfen, zowel in het Nederland als het Engels, maar Google kan neits voor me vinden.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hoe moet je zoiets ook zoeken, als je er geen naam voor hebt?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, ik weet nu sinds een week dat het hypetonie heet, en dan wel in mijn buikspieren. Als je nu hypertonie en zwangerschap intikt kun je heel veel vinde over bekkenbodemhypertonie, dat heeft o.a. te maken met vaginisme, maar dat heb ik dus absoluut niet. Hypertonie in de buikspiern komt tijdens de zwnagerschap blijkbaar nooit voor.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ben wel veel duitse sites tegen gekomen, maar dat ging allemaal over verhoogde bloeddruk. Dat heeft toch niks met jou te maken?

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, je kunt wel veel vinden, maar het heeft allemaal niets met mijn situatie te maken. Ach, het gekke is dat ik sinds het gesprek met de HA ook zoiets heb, van, als het met mij en de kleine goed komt maakt het me ook eigenlijk neit zo veel uit wat het is.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat is wel het belangrijkste! En (klinkt lullig) pijn went....

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, merk nu ook dat pcm dus helemaal geen invloed op de pijn heeft.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ga lekker naar m'n bedje toe. Morgen moet ik om 10.00 weer op pad, en ik wil eerst nog even naar de bakker voor m'n ontbijt :p

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn accu is ook op en het is verder ook wel erg rustig hè. Slaap lekker en tot morgen, ga mijn bedje maar eens opmaken. ;)

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    natanya - welkom.

me vriendin was net effe hier, en we hebben weer zo heerlijk samen gelachen, heb haar al een tijdje niet gezien, maar het onverwachte bezoekje deed me echt goed!

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Faith en Natanya Welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

12. Niet meer actief

:) :) :whistle:

13. Niet meer actief

Dat is absoluut waar!

Ging ik gisteravond weer op mijn plaat. Ik ben toch ook vaak zo lomp!
    Maar ik heb Frummel alweer gevoeld dus dan vind ik het goed.

Wat ik van het weekend ga doen? Uh, ja, uh het huis door en daar ben ik dan zo moe van dat ik de rest van de dag niets meer doe. En vandaag?
    In de ochtend moet ik werken en van middag is manneke thuis dus heerlijk theeleuten.

Welkom nieuwe meiden!

En nu? De vaatwasser legen.

Doei

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dames ik ga zo shoppen en kijken of ik een nieuwe mp3-speler voor mijn man kan krijgen, het model dat hij had is er niet meer

15. Niet meer actief

hallo, weer even een update vanuit bed/bank, ik slaap gelukkig nu heel veel dus de dagen lijken niet zo lang eer ik me gewassen heb en aangekleed is het al 13 uur en later op de dag krijg ik nu meestal wat bezoek om niet zo veel meer alleen te zijn dus zo kom ik de dagen wel een beetje door. Moet er maar even niet aan denken dat dit nog minimaal 10 weken ofzo gaat duren zucht :) ,

Om even terug te komen op jouw berichtje Janne van 2 dagen geleden ik snap je bedoeling en idd de baby is het belangrijkste en ik hou dit ook wel vol tot de geboorte graag zelfs! maar het had ook even fijn geweest als de geleerden mij even een hart onder de riem staken ipv er van uit gaan dat dit maar even gedaan moet worden. gelukkig bellen elke dag wel mensen uit mijn omgeving voor te informeren en dat vind ik geweldig na al die maanden nog zelfs vanuit mijn werk is er elke dag wel belangstelling, ik bedoel ben al vanaf laatst augustus thuis. Dus pers. aandacht prive krijg ik genoeg! :)
    ik ga nu weer lekker liggen, krijg nu medicijnen die reactie vermogen beinvloeden en die me extra moe maken dus maar weer gaan liggen tot later fijne dag allemaal!

oja nieuwe mensen allemaal welkom, jammer dat julie het forum nu pas hebben ontdekt want het is erg gezellig en ik heb er in iedergeval veel steun aan.

Voor de Shoppers onder ons ben erg benieuwd waarmee jullie thuis gaan komen, ik hoop binnenkort ook te kunnen gaan :)

16. Niet meer actief

Ja dames, jullie zitten nu op zo'n mooi nummer, daar moet ik natuurlijk even op schrijven!

Pagina 666!

(nu maar hopen dat ik niet op 667 terecht kom)

Gaat alles goed met jullie?
    Hoop het wel!

Hier alles prima! Kleine doet het goed en heb vd week een 3d echo gehad.
    (staat in mn album!)
    Dit was erg leuk en we kijken de dvd iedere dag, zo verliefd op die kleine!

Nou het ga jullie goed!

XXX

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahaha, daar zat ik ook al naar te kijken Mo!
    Zou het nog invloed hebben op de dag die we vandaag gaan hebben? :evil:

18. Niet meer actief

Oh dat had ik niet begrepen Dizzy, dat de artsen er zo lacomiek over deden. Daar zal ik wel overheen gelezen hebben. Sorry.

He Mo hoe gaat ie ermee. wat een leuk kamertje!

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoihoi ik ben er weer.

Lekker wezen shoppen, moet zeggen dat mijn voerzolen niet zo heel goed tegen winkelen op stuenkousen kunnen, zijn helemaal schraal aan de onderkant :(

Niet gek veel gedaan vandaag hoor, alles op z'n gemak. Wel de eerste echte meisjes kleren gekocht een roze truitje met een roze en een bruine broek er bij, van Villa Happ, was uitverkoop. Staat volgens mij heel erg leuk, verder nog een boxpakje en wat sokjes. Meer niet eigenlijk.

Bij thuiskomst stond mijn kraampakket van de verzekering er. Nou ja, dat is vooral heel veel soorten verband en zo. Verder nog een knuffeltje (aap) en babyverzorgingsproducten (olie, lotion, shampoo, enz).

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Volgens mij moet dat laconiek zijn :p :p

Ik heb zo'n gezellige nieuwjaarsborrel gehad, dat ik geen tijd meer heb gehad om de prenatal doos op te halen. Dat moet dan maar een volgende keer.

Mo, leuk dat je weer wat van je laat horen! We blijven wel errug lang op deze pagina :)

Verder weinig nieuws.

Deel Deze Pagina