Waarom hem al nu niet buiten laten roken? Kan hij meteen wennen (misschien vind hij dat wel helemaal niks en wil dan ook stoppen) en jij en je baby roken niet mee. Ik vind het toch altijd wel apart dat de vrouw zoveel dingen moet opgeven voor een gezonde baby en dat veel mannen dan uit loyaliteit niet mee doen. (gaat trouwens niet zo zeer om jouw man, maar mannen in het algemeen, lees er veel over op het forum dat vrouwen hier dan ook wel van balen)
Samen stoppen lijkt me het beste, maar je kunt niemand dwingen hij/zij moet het zelf wel willen. Laten we het dus niet te veel over dat roken hebben, voor het toch op een veroordeling gaat lijken, het wordt net zo lekker druk hier. Wij hebben het probleem sowieso niet, want we roken geen van beide, ook nooit gedaan. Me2, dat opgeblazen gevoel ken ik wel een beetje en het er niet over kunnen liegen nog beter. Als ik mijn nichtje bel dat ik niet mee ga naar de sauna en ze vraagt of ik zwanger ben kan ik dus echt geen nee zeggen. Al wil ik het zoooooo graag eerst aan mijn ouders vertellen.
ja moeilijk he loeki! Ik ga vanmiddag ook na me moeder en wil het nog niet vertellen, pasover een week of 2, maar dat wordt echt heeeeeeel moeilijk.
heeft iemand een leuk idee om het aan je ouders, schoonouders en zusje te vertellen. had eigenlijk als idee om iets te geven waarop staat dat ze opa, oma of tante worden.
Ik moest ook even aan mn eigen vriend denken, ging niet zo zeer meer over het roken maar in het algemeen. Ze hebben het leukste achter de rug en wij krijgen nu allerlei kwaaltjes.(heb ik er echt wel voor over, is alleen wel lastig) Ik voel me vandaag dus niet echt lekker; misselijk, opgeblazen buik, moe en super emotioneel. Mn dochtertje verveelt zich ook nog eens omdat iedereen op vakantie is en ik heb geen puf om naar zo'n binnen speeltuin of iets dergelijks te gaan. Ze kan zich de laatste tijd zo slecht vermaken, echt aan de kleuterschool toe.
Bij de supermarkt heb je grootmoeders cake, die heb ik bij de zw. schap van mn dochter aan de oma's gegeven. De een had het wat sneller door dan de ander. Voor deze zw. schap ga ik mn dochtertje een t-shirt aan trekken met daarop aan de voorkant: IK aan de achterkant: WORD ZUS
Mijn man en ik waren zo door het dolle heen dat we meteen de telefoon hebben gepakt en het eruit geschreeuwd naar de oma's....wel jammer had iets veel leuker willen doen. Mijn zusjes heb ik gesmst dat ze alls alles goed ging in april tante werden. Het duurde niet lang of mijn mobiel stond roodgloeiend!!
loeki goed idee! whahha me2 idd allemaal bellen op hetzelfde moment. nou ik wil het nog wel een week of 2 stil houden. ik ga nu naar me moeder en zusje, dus hoop dak me mond kan houden! Meiden ik ben zo ontzettend blij voor ons allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou mijn nichtje koopt het ongi verhaal, vond het heel vervelend voor me (want ze weet hoe graag ik zwanger wil worden) ik ben wel hè
Hahahahaha, heel mooi Loekie!! Jouw nichtje is nu helemaal teleurgesteld voor je....ze moest eens weten! hihihii Meliske succes met niets zeggen....is zoooooo moeilijk!!
Zo he wat een hoop pagina's ineens! Gefeliciteerd mede april mama's!!! Zo wordt het nog echt gezellig hier! Ik herken het van die opgeblazen buik mijn collega's zagen allemaal aan me dat ik zwanger ben alleen is het buikje niet van de baby maar van mn gruwelijke pijnlijke darmen hihi. Nou zeg dan maar eens dat het niet zo is dus daar weet iedereen het al. was niet de bedoeling maar goed... En dat veel plassen... man ik kan wel elke 10 minuten naar de wc lopen en ik slaap geen nacht meer door. Maar ik ben in elk geval erg blijh dat de misselijkheid tot een minimum beperkt blijft voorlopig. Ik eet me nu helemaal een slag in de rondte aan de pruimen en de activia yoghurt en ik let op dat ik voldoende ezels binnen krijg en dat scheelt in elk geval wel iets met de stoelgang. Hoe dan ook ik zit met smart te wachten op 22 aug ik hoop dan dat op de echo alles goed is en dan kan ik pas helemaal loslaten dat die buikpijnen echt erbij horen en niet betekenen dat het misgaat. [-o<
Mij ticker staat waarschijnlijk niet op de europeese tijdszone, hij veranderd om 12 uur 's middags ipv 12 uur 's nachts. Maar ik vind hem zo leuk. Ben heel benieuwd wanneer het volgende puzzelstukje komt.
@Meliske: Ik hoop dat het je lukt om je mond te houden, misschien zien ze het al wel aan je stralende gezicht, hihihihi. Ik heb mn ouders nog niet gezien, maar weet nu al dat het erg moeilijk gaat worden om nog tot 30 augustus mn mond dicht te houden, zucht. @Harley: Ik ben mezelf ook maar vol met vezels aan het eten en veel drinken erbij zodat het allemaal goed door kan spoelen, helaas wel weer een min punt dat je continue moet plassen. De misselijkheid begint bij mij nu wat te komen, bij mn dochter ben ik 4 maanden lang 24 uur per dag misselijk geweest, hoop toch dat het niet weer zo erg is. Had jij ook al zo snel een enorme trek? Ik moet nog even mn zw. schaps dagboek van mn 1e erbij halen om eens te kijken wat ik toen had. Ik weet dat mn borsten toen pijn deden, maar dat heb ik nu niet. @Loeki: Wat goed zeg dat je nicht het ongi verhaal geloofde, gelukkig kan je haar volgende week al het goede nieuws vertellen.
Ja ik hoop het zorra, gaan morgen gezellig samen de stad in en ik kan heel goed liegen merk ik Bij mijn broertje kon ik dat zaterdag (net na de test) niet, dus die had het gelijk door, zag het idd aan me.
Ezels???!! Ik kan me niet voorstellen dat dat goed voor je darmen is , hihihihihi Ik vind het op m'n werk enorm moeilijk om me te concentreren. wil alleen maat babydingen bekijken (had ik nog helemaal niet gedaan want dacht dat dat ongeluk zou brengen). Ik zal denk ik als het zo doorgaat al snel nieuwe bh's moeten kopen...we gaan over 3,5 weken met vakantie en wil eigenlijk nog wat leuke kleren kopen, maar dat is wel zonde want die kan je daarna dus gewoon een jaar niet meer aan ivm zwbuik....pffffff. Ik heb vanmiddag nog een zitting. Ik heb het gevoel dat ik nu al zwangerschaps alzheimer heb......Duim voor me dat het goed gaat en de rechter me gelijk geeft (hoe kan hij een zwangere vrouw wijgeren, hihi)!!