April 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by carol78, Aug 4, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Meliske, wat houd je tegen om naar bed te gaan :)

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    eiegnlijk niks, maar ik moet nog douchen... :( en als ik ergens geen zin in heb dan is het douchen, maar moet het toch even doen...of toch niet....

en het is eigenlijk ook nog zo vroeg he :)

3. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Hahaha, daar had ik ook al last van! Ik wilde om 19.00 ook eigenlijk al wel naar bed, maar ik denk dat ik dan weer de halve nacht wakker lig.... Toch nog maar een uurtje wachten :p

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ja idd, die kans zit er natuurlijk wel in als je zo vroeg na bed gaat.

ow me vriend zijn moeder aan de tel, pff wordt al pissig met het idee wat ze nou weer te zanikken heb.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
  6. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Mhhhh, sterke inflatie.... Vorig jaar waren ze nog € 19,95 volgens mij!

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ga is kijken wat erin zit, want vind het geld zat. moet wel heeeeel spectaculair zijn.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ja, maar er komt nog 6,5 euro verzendkosten bij

Ik heb op MP een bod gedaan van 30 euro op een babybjorn draagsysteem, ze vragen 60 dus ze zullen er wel neit op in gaan, maar goed, het is het proberen waard toch.

9. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    idd loeki, wie niet waagt wie niet wint ;)

ik heb is gekeken naar dat papakket, maar vind het veels te veel voor wat erin zit, vind het niet echt leuk wat er in zit.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Pfff, mijn kleine meid trappeld er lustig op los, maar nog steeds in mijn zij. wanneer zou ze gaan draaien?

11. jopie

jopie VIP lid

Aug 10, 2006
    6,030
    1
    0
    Putten
    Loeki, ik denk niet dat iemand daar antwoord op kan geven ;)

Meliske, je kunt toch ook zelf iets samenstellen, als je dat leuk vind?

Ik ga nou toch echt naar bed. Ik heb zo'n opgeblazen gevoel. M'n buik staat gewoon onder spanning....

12. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    jopie - truste!

ik ga ook lekker naar me bedje! tot morgen! truste allemaal!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Welterusten dames.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    @Jopie: Als ik het lijstje zo zie wat er in de blije doos zit van mij dan vind ik het meer lijken dan in het echt, als ik het hier op tafel zie liggen vult het een klein hoekje van de tafel. Maar er zitten wel spullen in die ik kan gebruiken hoor, zoals de luiers en spenen. Maar er deden zoveel meiden zo super enthousiast over dat ik er wat meer van had verwacht, ik ben misschien verwend....

@Loeki: Mijn kleine jongen voel ik regelmatig in mn zij, maar ligt niet overdwars, misschien is ze inmiddels al wel gedraaid? Of voel je haar hoofdje of billetjes niet onderaan? Bij de 1e zw. schap draaien de meeste baby's tussen de 32 en 34 weken, bij een 2e zwangerschap is dit zelfs pas bij 36 weken, ze heeft dus nog even de tijd.

@Meliske: Hoeveel kosten die voedingskussens bij de HEMA? Vriendin van me heeft er een en ze dacht dat ze er een paar maanden geleden iets van 25 euro voor betaalde, kan dat kloppen? Ik zie ze nl. overal voor veel meer geld.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Dag allemaal,

Ik heb niet zoveel terug gelezen, :oops: , zijn er nog hele belangrijke ontwikkelingen die ik zeker moet weten?

Ik ben ook weer terug van twee drukke dagen. Gister op school druk gehad, maar mijn rug deed het prima ( geen last gehad gelukkig)

Alleen was er minder leuk nieuws van mijn moeder. Ze is vrijdagnacht met erge rugpijn naar het ziekenhuis gebracht. Ze had zoveel pijn dat ze was flauwgevallen. Gelukkig was mijn zusje er om haar naar het ziekenhuis te brengen. Ze hebben haar helemaal doorgelicht, maar alles zag er goed uit ( haar longen etc..). Wachten is het nu op het bloedonderzoek. Ze mocht wel weer naar huis, met lichte morfine tabletten. Waarschijnlijk zijn het haar spieren.

Ik maak me veel zorgen. Misschien onnodig, maar toch!

Verder gaat het goed, moe, maar dat hoort erbij. Ik heb twee leuke kastjes gekocht. Ik zal morgen een foto plaatsen.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat is balen bosi, hopelijk is het niet ernstig.

Ik kreeg vanmiddag ook leuk bezoek van mijn schoonouders. Ze hadden echt commentaar op van alles en nog wat. We hebben een hele preek gehad die echt 2 uur duurde. Mijn man deed het niet goed, omdat ie een baan heeft gevonden, waar mijn schoonvader niet achter staat, dus dan is het ook gelijk niet goed. Hij is te menselijk zegt ie. Ik zou die baan niks vinden, omdat ik boos was over afgelopen donderdag (dat mijn man ineens weg moest voor een borrel). dat is ook echt hetzelfde als overwerken. En zo gaat het echt al maanden. Alles wat wij doen is niet goed en zijn ondoordachte beslissingen die we genomen hebben en ga zo nog maar even door. Echt niks is goed en iedere keer als we ze zien (en dat is 2 keer per week), is er een probleem en krijgen we een preek. Mijn man is er nu ook naartoe om even eerlijk te laten weten hoe het zit. Hij vind het wel heel erg moeilijk, want mijn schoonvader is een hele erge dominante man. Ben benieuwd hoe dat gaat. Dus ik weet hoe het is om te zitten wachten op wat je schoonouders nou weer te zeiken hebben.

lang verhaal kort, was weer een leuke dag.
    maar we gaan zo lekker naar bed en heerlijk tegen elkaar aan liggen en dan is de wereld voor een nacht weer heerlijk.

17. Niet meer actief

Zorra wat leuk dat ze het zwemmen nu leuk vind.

Ben blij Meliske dat ik niet de enige was. Ook blond zeker?, hahaha

Mijn flapje was lekker.
    Ik heb vannacht redelijk goed geslapen. Ik had een zwikband om mijn pols en eigenlijk heeft die hand niet vervelend gedaan. Ik vond een zwachtel een eetje eng ivm trombose. Dus dat durf ik niet.

Loeki, ik vind zo'n pakket wel leuk, maar erg weinig voor de prijs. Je zou hem ook zelf kunnen maken.
    Ik heb ook een babybjorn draagzak voor 12,50.
    Dus ik vind 30,- nog veel. In de winkel kosten ze 80,-. Voor die 20,- zou ik gewoon een nieuwe kopen.

18. Niet meer actief

Jeetje Bosi, hier zitten wel alle ouders in de lappenmand he.
    Ik ga voor je duimen dat alles goed is met je moeder.

Ik heb gehoord dat je 1e kindje indaalt 2 weken voor de bevalling en het 2e kindje kan pas gaan indalen tijdens de weeen.

Ik hoor het al, ik mag in mijn handen knijpen met zulke schoonouders. Ze zijn echt lief. Anders dan mijn eigen ouders, maar wel lief. En zeker nu het over de baby gaat zijn ze super.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Volgens mij is dat een verschil van 50 euro hoor Janne en de winkelwaarde is 99,95 euro, dus dan heb ik naar mijn idee voor 30 euro een koopje, maar ze doen het vast niet.

Nou ik tref het dat ik zowel met mijn ouders als mijn schoonouders goed op kan schieten. Als er iemand commentaar heeft op ons is het mijn moeder, maar als ze commentaar heeft op iets, dan is ze wel zo dat ze zelf gelijk e handen uit de mouwen steekt om ons te helpen bij een oplossing, us neit alleen kritiek, maar ze helpt er ook bij als we het willen oplossen.

Woensdag komt ze weer en ze is zóóóó zenuwachtig over alles. Ze durft bijna niet meer op vakantie, dus ik neem haar woensdag gewoon mee naar de VK, dan kan ze ook het hartje horen en alle vragen die ze heeft spuien. Misschien dat de VK haar dan een beetje gerust kan stellen.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,266
    6,794
    113
    Tascha: vervelend zo'n dominante man. Ik hoop dat het je vriend is gelukt om een beetje tot hem door te dringen.

Janne: fijn dat je goed hebt geslapen. Ik heb er geen ervaring mee, met zo'n pols. Ik wist niet dat je trouwens meer kans hebt op trombose met een zwachtel.

Loeki: Misschien is het inderdaad wel goed dat je je moeder even mee neemt. Ze kan dan misschien iets meer gerust op vakantie gaan. Ziet ze zelf even hoe alles zit.

Ik heb net mijn moeder weer even gebeld. Ze heeft gelukkig weer een goede nacht gehad. Ze probeert de pijnstilling een beetje uit te stellen tot het echt teveel pijn doet. Dat is gunstig natuurlijk.
    Maandag komt het bloedonderzoek, dat is nog even spannend vind ik.

Straks gaat mijn vriend met de baby kamer bezig. Afschilderen en behangen, kastjes inelkaar zetten en de lamp ophangen. Dan alleen nog de commode en het ledikantje.

Share This Page