Goedemorgen! Loeki, soms werkt het idd beter als mensen het van een ander horen. Ik hoop dat de VK je moeder wat gerust kan stellen. Janne, fijn dat je lekker hebt geslapen en dat je minder last hebt van je pols zo. Tascha, wat ontzettend vervelend dat je schoonouders zich zo met jullie bemoeien. Ik kan hier vanalles over zeggen, maar dat lost niets op, dus doe ik dat ook maar niet. Ik wil je wel veel sterkte wensen en ik hoop dat je schoonouders gaan inzien dat jullie volwassen mensen zijn en je eigen keuzes maken. Bosi, ik hoop dat het niks ernstigs is en dat je moeder gauw weer opknapt! Zorra, ik zou het niet direct VERwent noemen 't is ook maar net wat je GEwent bent! Ik heb heerlijk geslapen! Zou het komen omdat ik m'n man onverwacht nog even aan de telefoon heb gehad?
Ja dat kan niet anders. Wanneer komt hij ook alweer terug? Dan ga ik met je mee aftellen! Dat zijn de leukste weken altijd,
Bosi, ik ben nog niet aan het aftellen. Ben nog steeds bezig met optellen. Maar het zou ongeveer nog een week of 7 duren (oef, da's best al wel snel, dat ha'k nog niet bedacht! )
7 weken, ja dat is best wel snel hoor Jopie, ik moet nog maar 6 weken tot mijn verlof, gaat nu ook heel hard. @ Zorra, hoe kan ik voelen hoe de kleine ligt, ik voel geen hoofdje of kont.
Hallo, Bosi fijn dat het gelukkig niet te ernstig is met je moeder Jopie ik denk idd dat je lekkerder slaapt na zo'n onverwacht telefoontje. Janne je kunt je ook een speciaal spalkje laten maken voor je polsen daar kun je niets mee afknellen en daarmee blijft je hand in de goede stand waardoor je veel minder last hebt. gaat via HA dacht ik mijn moeder heeft daar veel baat bij (gehad) Loeki ik heb toevallig mijn man gisteren een fles (ik had al avent starterssysteem ) laten kopen en new born luiers enzo ik had ook steeds zo iets van doe ik nog wel, maar aangezien ik nergens kom laat ik het nu toch maar allemaal meenemen. Mijn hemeltje is gisteren ook opgehangen door mijn man ziet er leuk uit, achteraf vragen we ons wel af waarom we dat hebben laten maken, ik bedoel in het begin ligt de baby aan het einde vh bedje en later mag het hemeltje niet meer omdat ie het vast zou kunnen pakken, maar ziet er wel zeer decoratief uit. Tascha hopelijk zorgt je schoonfamilie niet voor veel meer stress dat kun je niet gebruiken nu! Heb je het verdriet van je oma een plaatsje kunnen geven ? Zorra gelukkig en nog wel 2 paar, volgens mij verslijten kinderen ook heel snel de schoenen he Ik moet ook nog gaan voor een draagzak, maar dat kan ook nog als de baby er is denk ik maar. Tot later allemaal, fijne zondag
Jopie: 7 weken is inderdaad nog optellen. Ik ging altijd aftellen bij 4 weken. Maar 7 weken is al wel erg snel. Dizzy: ik moet ook nog voor een draagzak. Ik wil graag de tricot slen. Maar ik vind die stof zo lelijk. Of heb ik misschien alleen de lelijken bekeken. Ik ga in februari met mijn zusje samen even de spulletjes kopen zoals flesjes, spenen, melk, luiers etc.. ik weet helemaal niks daarvan, en ik wil niet iets verkeerd kopen. We gaan in elk geval voor de advent flessen
Ik heb een draagzak van Prenatal. Hij lijkt me erg makkelijk. Maar je hebt ook van die doeken, die ja als draagzak kan gebruiken, maar ook als een soort omslagdoek voor bv in de maxi cosi. Ik weet niet meer hoe die dingen heten, maar er is hier een onderwerp over geweest. Dizzy, jij ook een fijne zondag gewenst!
Ik wil ook graag Avent flessen, maar ik kan nu misschien een electrische kolf van mijn nichtje lenen en dat is een ander merk, dus misschien dat ik toch niet voor Avent ga. Zo niet dan koop ik een Avent Isis IQ UNO. Ik heb zo'n leuke trappelzak gekocht: Ben helemaal happy er mee (vorige week al gekocht hoor). Vandaag de bekleding van de bank maar weer eens in de was gedaan, is ecru en met 2 katers in huis en een smeerpoets van een man moet ik het eigenlijk om de week wel wassen, maar het is eerder om de maand. Gelukkig kan alles er af. Alleen het drogen duurt altijd erg lang, is allemaal zwaar katoen (ofzo).
Loeki, goed plan. Ik ga gelijk de bekleding van de bank ik de was doen. Ik zit daar al weken tegenaan te hikken. Leuke slaapzak trouwens!
Ja, het is nu mooi weer en hoewel ik de spullen buiten toch niet droog krijg, vind ik het altijd een stuk fijner om het met mooi weer te droger te hangen. Zet dan een ventilator er op en dan is het vaavond grotendeels droog.
zorra - die voedingskussen van de hema kostte 35 euro. en heb em vanacht geprobeerd en hijs's echt heel erg fijn! bosi - jeetje das wel schrikken van je moeder, hopelijk zijn de bloeduitslagen ook goed. tascha - fijne he schoonouders janne - yep ook blond loeki - kan me voorstellen dat je moeder het niet prettig vind om met vakantie te gaan. mooie trappelzak! jopie - voor e het week zijn die 7 weken voorbij meid, en dan hebben jullie lekker lange tijd samen, of eigenlijk met ze 3-tjes missy - ik wel geen draagzak, lijkt me niet prettig. ze zeggen idd dat avent flessen het fijnste zijn omdat je die overal kan kopen. ik heb vanacht echt verschrikkelijk gedroomt, werd echt helemaal huilend wakker, pfff gelukkig was het maar een droom. Verder heb ik echt heerlijk geslapen met die voedingskussen in bed!
Meliske, eerst nog een paar weken samen, als het goed is! Ik vind het voedingskussen tot nu toe nog maar een onding in bed.
Leuk hoor Jopie. Ik vind het voedingskussen ook een onding, maar ik heb gewoon een miskoop gedaan door een goedkoop ding te kopen. Nou ja 30 euro is nog best veel gedl, maar in verhouding dus een goedkope met een vulling die verschrikkelijk veel kabaal maakt. Ik wil nog een kussen van Jollein hebben denk ik. IK heb nog een kortingsbon van de Wehkamp en vandaag nog zonder verzendkosten, dan ben ik 42,50 kwijt voor het kussen. We hebben de box neergezet nog wel vroeg, maar om de katten vast af te leren dat ze er in springen begin ik liever op tijd. Er ligt nu folie in en wat knuffels. Onze jongste kater loopt er al met een boog om heen, dat folie vind t hij maar niets. Oh, gisteren bij Gardo ook de goede beugels voor onze kinderwagen kunnen halen, dus nu is die ook conpleet.
jopie - mooi hoor! loeki - oh leuk joh de box al in huis, ik wil ook wel maar heb eigenlijk nog niet echt een reden, dus nog een beetje vroeg. deze voedingskussen van de hema maakt helemaal geen herry, het is echt zo'n fijn ding, ben er helemaal mee in me nopjes
Ik heb niet zo'n heel duur kussen ( 40,--, maar was in de aanbieding voor 20,-- ) Hij maakt geen lawaai ofzo, maar ik lig zonder nog erg lekker. Hij lijkt mij vooral erg makkelijk straks met voeden. Met katten kan ik het me voorstellen dat je de box nu al in de kamer zet, maar ik vind het nog veel te vroeg.
Het was voreg, maar dan ben ik beter dan 's avonds. 80,- ( winkelwaarde)- (zij vragen er) 60,- voor = 20,- verschil