Ja, ik vind het ook wel vroeg hoor, maar goed, een kat iets aanleren doe je niet in 2 weken, dus ik begin liever op tijd. Als ze het over 6 weken weten, dan weet ik iig zeker dat het straks met de kleine ook goed zal gaan. Ze zijn nu veel te nieuwsgierig en nar 2 jaar weten ze ook nog steeds niet dat ze neit op de slaapkamers moegen komen, dus ....
Je hebt dus nog een lange weg te gaan met de poezebeestjes Ik heb alleen een cavia, en zijn pootjes zijn zo kort, die klimt toch niet in de box
Het is een Carrier Comfort die zijn 100 euro. Ze hebben nog neit gereageert, maar ik ben ook niet overboden, dus ik wacht het even rustig af, ik heb nog alle tijd, maar een nieuwe vind ik wel erg duur. Ik heb nu nog twee erg dure dingen op mijn verlanglijstje staan: - de Babybjorn Carrier Comfort (100 euro) - de Avent Isis IQ (150 euro) de rest is allemaal 50 euro of minder, maar ja, dat ik alles bij elkaar ook nog veel geld.
Leuke draagzak Loeki. Missy bedankt voor de tip. Als het zwikverband niet blijkt te helpen ga ik alsnog even naar de HA. Leuk Jopie, ook die band en dat shirt vind ik ook erg leuk met die plooitjes. Meliske waar heb je over gedroomd dat je huilend wakker werd? Ik heb echt met je te doen. Ik weet hoe verevelnd je dan kan wakker worden. Enne waarom gebruik je zo'n kussen en hoe leg je hem neer. Is het ervoor dat je niet omrolt. Het lijkt me zo'n onding in bed. Ik lig al te worstelen met een kussen vastgebonden tussen mijn knieen.
Je kunt hem tussen je knieën en onder je buik leggen Janne. Ik lag gisteravond op bed en de kleine begon weer ongenadig in mijn zij te trappelen, zou ze misschien op de warmte van mijn elc.deken reageren?
Onder je buik? Dat ligt toch van geen meter? Mijn buikkie rust gewoon lekker op het matras. Ik denk dat je meid daar idd op reageert en ook op de druk van het matras. Frummel trapt ook regelmatig tegen het matras.
janne - ik had gedroomd dat me vriend vreemd ging, en iedere keer als ik wakker werd en in slaap viel, ging die droom weer verder, dus op een gegeven moment werd ik wakker en wist niet eens meer of het nou echt was of niet gelukkig heb me vriend me vanacht even gerust gesteld en kon ik weer gaan slapen, en niet meer gedroomd
Pffff, nare droom Meliske. Ik heb al een aantal keer gedroomt dat mijn moeder ook weer zwanger is en dan ben ik zo verschrikkelijk kwaad op d'r omdat ze alle aandacht van iedereen op eist en er niets voor mij en mijn kleintje over laat.
jeetje das ook een vervelende droom! ik weet meestal ook wel wat ik droom. ze zeggen dat dromen ook een betekenis hebben, geloven jullie daarin?
Nou dat ik zo boos ben op mijn moeder, ja dat heeft vast een betekenis, want die had ik soms ook voor ik zwanger was, alleen dan een beetje anders, maar het is wel een repeterende droom. Mijn man beweert dat hij zijn dromen kan beïnvloeden, maar dat kan ik neit, ook niet als ik tijdens het slapen besef dat ik droom.
bij mij is het dus heel vaak (niet altijd) dat ik iets droom wat ook echt gebeurd is of wat nog gaat gebeuren, daarom ben ik steeds zo bang als ik droom en het is nog niet gebeurd. brr hopelijk was deze droom echt een droom en gaat het niet gebeuren.
Ik heb een poging gewaagt om m'n wandelwagen op te maken. Nou daar moet ik nog even op oefenen. Wat is dat lastig zeg, om het netjes te doen!
He Jopie daar was ik vandaag ook over aan het denken omdat de vorm zo ovaal is krijg je dat toch nooit fatsoenlijk recht lijkt me, ga binnenkort ook even oefenen, trouwens erg leuke kleren gekocht
Meliske in een boek over de zwangerschap wat ik had stond dat dit in de zwangerschap best wel vaak gedroomd word omdat je een verbinding met elkaar voor het leven aan gaat en onderbewust speelt blijkbaar dan toch de vraag of dit echt voor het leven is, en zouden we vanuit de oertijd bang zijn verlaten te worden en )even ver doordenken' over blijven met jong voor de wilde dieren , aldus het boek dus niet meer druk maken en snel vergeten lijkt me
Nou ik dacht dat het de afgelopen dagen echt beter ging met mijn buikspieren, weinig last gehad, alleen wat harde buiken en kramp bij het winkelen gisteren. Sta ik net op ban de bank na lekker tosti's gegeten te hebben, krijg ik toch een steek in mijn lies en ik lig bijna op de grond van de pijn. Mijn man schrok zich een hoedje. Het is nu wel weer weg getrokken, maar ik verlang blijknaar toch iets te veel van mezelf.