April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gefeliciteerd Me2

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Tx, Loekie. Ik slaap in het weekend eigenlijk non-stop. even opstaan en wat doen, dan weer het bed in en paar uurtjes slapen en zo gaat dat de hele dag door...ik kan me dus goed voorstellen dat je jezelf in de weg zit hihi

3. nienke70

nienke70 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.149
    0
    36
    lieve zwangere meiden,

ongewild en met veel verdriet en pijn in mijn hart moet ik deze topic verlaten :cry:
    ik had zo graag met jullie door willen ouwenelen tot april, maar helaas het mocht niet zo zijn.

mijn verhaal staat bij het forum miskraam onder de topic "loop met mijn ziel onder mijn arm"

ik wens jullie allen een fijne gezonde en voorspoedige zwangerschap toe.

veel liefs nienke.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gefeliciteerd Me2. Wij zijn vandaag 4 jaar getrouwd :) :)

Nienke, wat erg! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ownee nienke wat verschrikkelijk erg! het enigste wat ik kan zeggen is heeeel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd!

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Oh nee Nienke!!! wat vreselijk!! Dit is waar wij allemaal zo vreselijk bang voor zijn! Heel veel sterkte lieverd........

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    meiden veel plezier bij vk/gyn

ik moet helaas nog even wachten :(

8. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    oh nienke, heel veel sterkte meis!!!

De rest succes bij de vk!!

Liefs

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    sorry nienke,

had je berichtje nog niet gezien. Wat vreselijk voor jullie. Dit is waar ik ook steeds bang voor ben.
    Je bent zo gelukkig en dan ineens wordt het je weer afgepakt.

Meid dikke knuf en zorg goed voor jezelf!!!!

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Sterkte Nienke :cry: weet verder niet wat ik moet zeggen,hoop dat het allemaal goed komt. Ik weet hoe ongelovelijk k*t het voelt,je wilt het niet,maar je kan er niks aan doen...En al helemaal als je eerst een goeie echo hebt gehad :(

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Nienke (mijn naamgenootje), wat verschrikkelijk. Ik wens je heel erg veel sterkte in de komende tijd en dat je maar heel snel weer zwanger mag worden. Hier zijn me allemaal bang voor. Ik heb niet de moed om je verhaal op het andere forum te lezen, maar we leven allemaal met je mee. In ons achterhoofd weten we allemaal dat het kan gebeuren, maar als het jezelf betreft lijkt het me des te afschuwelijker.

Liefs Loeki (Nienke)

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hihihi zitten jullie ook te wachten op goed nieuws??
    hopelijk verlossen ze ons snel uit de spanning!!

Me2,nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!!
    En Jopie natuurlijk ook!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, we kunnen na het verhaal van Nienke (zo gek je eigen naam is zo'n verband te lezen) wel even wat positiefs gebruiken, wordt er zo down van. Ga zo maar weer slapen denk ik. Lekker in bed, want op de bank gunnen mijn katten me geen rust, die maken ruzie om wie er bij me op de bank mag slapen, met als gevolg dat ZIJ uiteindelijk op de bank liggen en ik geen oog dicht doe. OP de slaapkamers mogen ze niet komen

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb net de broeken die ik besteld heb binnen, maar ik pas er helaas niet in. Het is maat L, kan ik hier er iemand blij mee maken, voor 25 euro stuur ik ze op ;) Ze zijn van Noppies.

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Kan je ze niet terug sturen dan? Of ruilen voor een andere maat?

Duurt wel lang heh,voordat we wat horen van Zorra en Me2???

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, maar dan betaal ik extra verzendkosten dus als ik iemand blij kan maken met de broeken, dan doe ik dat net zo lief. Ik heb normaal maat 42, maar ik denk dat deze, ondanks dat de beschrijfing zegt maat 42, eerder maat 38/40 zijn. Ik heb er ook 25 euro voor betaald.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb je een foto Loekie?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heb er eentje in mijn album staan, dat is de blauwe en ik heb ook nog een bruine.

De blauwe is met splitjes aan de onderkant, de bruine is van stretch stof. Ze zijn volgens de prijskaartjes €66,95 en €56,95, maar ik heb dat er niet voor betaald hoor. Ze zijn beide smal toegesneden. Ze zijn gemaakt van erg lekkere stof, maar het is gewoon mijn model niet.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Niet mijn smaak. Sorry.

20. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    HAi guys ben ik weer!

Ja, hartje klopte! Heb het zelf al heel ven mogen horen!! Maar........het beebje is precies een week te klein....Met mijn tempen en ovutestjes kan het onmogelijk dat ik een week later ben bevrucht....Ben nu weer helemaal in de stress. Moet over twee weken terugkomen om te zien hoe het zich ontwikkeld. Dat er hartactiviteit was is natuurlijk goed teken, maar helaas geen garantie!

Deel Deze Pagina