Ik had het stukje van meliske even gemist. Ik hoop dat alles goed met haar is. Op andere bevallingslijsten zie ik dat er na een tijdje iemand een telefoonnummer krijgt van een paar dames. Voor het geval dat er iets is, of dat de bevalling is begonnen. Nu is dat misschien nog wat vroeg, maar is het ook iets wat we hier kunnen gaan doen? Iemand aanstellen die bijvoorbeeld van iedereen( of die dat wil) het 06 nummer krijgt?
Ja idd, Ja ik maak me ook een beetje zorgen ( dat zal wel onzin zijn) om meliske. Misschien is ze lekker aan het winkelen na goed nieuws, dat kan natuurlijk ook.
Ze is vanmiddag om 3 uur nog online geweest. Ik hoop dat alles goed gaat.... 't zal vast wel goed gaan....
Ze kan ook gewoon naar haar werk zijn, ze heeft onregelmatige werktijden. Misschien heeft ze avonddienst, al meld ze zich dan meestal wel even af.
ik maak me ook wel een beetje zorgen, ik hoop dat ze er sne weer id. Alleen hiervoor zou je al een telefoon lijstje willen hebben
't moet natuurlijk ook niet te gek worden, dat als er een van ons even niet is, gelijk iedereen doodongerust wordt...
Ja, maar als je aangeeft dat het niet goed aan voelt en daarna meld je je niet meer, dan is dat anders dan bijvoorbeeld Zorra die rond de kerst erg druk was. MELISKE WAAR BEN JE :
Nou ik denk dat we vanavond nog wel van haar horen. Ik kom net weer bij de fysio weg. Mijn BM zit nu ongeveer 2 vingers boven mijn navel, dus ongeveer 3 cm. Ze vond de baby wel klein, maar ik hoop maar dat ik gewoon naar binnen draag. Ik hoor het wel van de VK. Ook heb ik steeds meer moeite met de voorgeschreven bekkenbodemoefeningen (doen jullie daar aan?) I kan mijn bekken nauwelijk aanspannen, dat komt volgens haar omdat mijn buikspieren hun spanning ook over dragen op mijn bekkenbodem en ik moet dus leren ontspannen, anders kan de kleine er helemaal niet uit. Ze is oprecht bezorgt over de ligging van de kleine, zoals ze nu kan aanzien is er gewoon geen ruimte om de kleine door mijn bekken te krijgen. Fijn, en ik altijd denken dat het met mijn brede heupen geen problemen op zou leveren.
Zowel bij de fysio, pilates en mensendieck word ik doodgegooid met die oefeningen, maar ze gaan bij mij gewoon niet. Het is al op en top gespannen.
Brede heupen zeggen helaas niks over je bekken Loeki, dus het kan best zijn dat je nauwe bekken hebt. Heeft de gyn. daar niet naar gekeken? Ze kunnen op een gegeven moment berekenen of het kind door je bekken past. Laten we hopen dat Meliske idd is gaan werken en dat ze vanmiddag gerustgesteld is door de VK dat alles goed is. Maar wat betreft die tel. nrs., als je weeen net begonnen zijn kan je je hier toch ook even melden dat de bevalling begonnen is? Zo snel gaat het allemaal ook weer niet.
Die oefeningen kan je nu doen (met mate) maar zijn zeker na de bevalling erg nuttig om de boel weer een beetje strak te krijgen. Als je je bekkenbodemspier niet weer sterk maakt kan je last van bv incontinentie krijgen. Bosi, als je vanavond je eerste les hebt, zullen je ongetwijfeld staks weten welke oefeningen je kunt doen!