April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Konden ze die cursussen niet wat beter verdelen over de week? Je hebt nou ook wel alles tegelijk.....

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik heb helaas geen invloed op de tijden, maar nu heb ik de fysio er nog bij gekregen op maandag en op maandagmiddag werk ik ook nog. Nu is mensendieck nog om 20.30 uur, maar over twee weken wordt dat 19.00 uur e dan heb ik dus 1 uurtje om naar huis te komen, te eten en naar Groningen te rijden. Dan wordt het helemaal stressen, maar ja, dan ben ik rond deze tijd wel klaar en kan ik gelijk door naar bed.

Ik zit nu te twijfelen of ik mijn man zal vragen me heen en weer t rijden, maar die is ook nog niet thuis uit zijn werk, dus die zal ok wel moe zijn.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    En dan zeggen ze zeker ook nog dat stress tijdens de zwangerschap niet goed is....

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Waarom plannen ze dan al die cursussen op maandag, want ook hier lees ik vaak dat anderen op maandag cursus hebben.

Nou als het niet gaat laat ik pilates een weekje of 3/4 schieten, dan is mensendieck voorbij en kan ik daarna weer naar pilates.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat zou je natuurlijk ook kunnen doen. 't is maar net waar je het meeste baat bij hebt natuurlijk

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja en dan kont er binnenkort ook nog acupunctuur bij :(. Ik heb er niet eens tijd voor. Ik hol van de ene hulpverlener naar de ander.

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Moet dat ook op maandag dan?

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dat mag ik hopen van niet, ik neem aan dat ik daar gewoon een afspraak kan maken.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    45 min. is wel erg snel Loeki, dat zijn echt de grote uitzonderingen hoor! ;)
    Waarom laat je trouwens niet 1 van de cursussen helemaal vallen, Pilates of Mensendieck, dat gestress en gesjees daar heb je helemaal geen baat bij. En misschien is het voor je buik wel beter om niet zoveel inspanning op 1 dag te doen. Acupunctuur zal vast ook wel op een andere dag kunnen, dus die zou je misschien aan het einde van de week kunnen plannen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach, het is nu eenmaal zo en het is nog maar 4x. Mensendieck ben ik echt wel bij gebaat en Pilates geeft me ook wel een goed gevoel, dus dat is het niet, ik denk dat de fysio er nog tussen me net te veel wordt en dan heb ik zo iets, dan liever niet naar mijn werk, dan niet naar de cursus.

nou ik ga er vandoor, ik hoop maar dat Meliske zich nog meld vanavond.

Fijne avond dames.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Kan de fysio dan niet naar een andere dag geschoven worden?

Succes met Mensendieck (of was het nou Pilates?) Tot morgen!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ze werkt op maandag, woensdag en dondendag, als ik 2x per week wil moet ik iig op maandag heen.

Moet nu echt weg.

Laters.

13. Niet meer actief

Nou Loeki wat een drukte, ik ben al blij dat ik maar naar 1 ding moet gaan.

heb net een stukje met mijn lief gewandeld was al bijna week niet buiten geweest afschuwelijk normaal ben ik elke dag wel even buiten. Lekker fris buiten en niet koud :)

zo ga lekker op de bank zitten heb vanmiddag dan toch de strijk gedaan en niet de kast zou me toch te veel zijn geweest. morgen weer een dag :)

tot later,

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow meiden daar ben ik weer!

ik voel me wel heel schuldig, lees dat ullie je allemaal afvroegen waar ik was....

heb de VK vanmiddag gebelt, en zei zegt dat je pas vanaf 28 weken de kleine ieder dag moet voelen, daarna hoef je je pas zorgen te maken. ook zei ze dat mijn meid, diep in mijn buik ligt en daardoor moeilijk voelbaar is. dat verklaart dus ook waarom ze bij de 20 weken echo en de pretecho zo hard moesten duwen op me buik om een goed beeld te krijgen. Ook is het een erg rustig kindje. vorige week maandag ben ik nog op controle geweest en toen was alles goed, dus ze zegt als ik woensdag nog niks gevoelt heb, moet ik even terug bellen en kan ik langs komen.

ik kon vanmiddag pas laat bij haar terecht, moest om 17.00 uur daar zijn, heb daarna bij me moeder gegeten en wilde gewoon even lekker met me moeder kletsen, daarna moesten we naar me schoonouders :( waar mijn hoofd nu helemaal niet naar stond, maja. nu ben ik lekker weer thuis.
    sorry dat ik jullie zo in spanning heb gelaten...heb even niet gedacht aan internet vanmiddag...

hoop dat ik voor woensdag haar weer voel....anders hoop ik dat het gewoon een ontzettende slaapkop is....

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, gelukkig Meliske, hopelijk ben je gerustgesteld. IK zou freaken als ik mijn meisje een dag neit voel, want ik heb haar sinds de echo iedere dag gevoeld, dat was gisteren 2 maanden geleden.

IK ben speciaal nog even op het forum gaan kijken of je nog geweest was vanaaf. Was best wel ongerust.

Nou ik ga pitten dames. Mijn man had mijn warme badje klaar toen ik thuis kwam en nu ben ik echt op.

Welterusten allemaal.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    fijn even wat van je te horen Meliske, Ik hoop ook dat je die kleine nog voelt voor woensdag en anders gewoon even bellen hoor.

17. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Weltrusten allemaal,

Heb nog wat foto's in mijn album gezet!
    Van mn buik, commode, enzzz....

Doeidoei Liefs, Almira

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Meliske: fijn dat alles toch goed is. Ik voel de baby ook niet echt elke dag. Vaak pas laat in de avond wordt hij/ zij wakker.

Almira: Mooie foto's. Lief die beestjes allemaal. En een mooie commode ook.

Ik heb vandaag de eerste cursusavond gehad van samen bevallen. 5 stellen. Allemaal onze leeftijd en allemaal het eerste kindje. Eerst erg onnwennig met elkaar, maar later ondooide dat gelukkig. Ze waren 30 weken, 26 weken, 23 weken en 20 weken. Dus veel variatie.
    Ze vonden daar allemaal dat ik best een grote buik had voor het aantal weken dat ik ben. Grappig!

De laatste les is met de baby's, dus dat is een leuk vooruitzicht.

:p

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    goede nacht dames,

leuk hoor die avondcursussen, maar je neemt alles wat je hoort mee naar bed om het dan lekker 's nachts te verwerken en aangezien het deze keer over de ontsluiting ging lig ik dus al uren in mijn slaap te bevallen. Mensenkinderen, zelfs dat is al vermoeiend.

Om 2.30 uur wakker geworden en nu kan ik niet meer in slaap komen. Ben dood op, maar kan mezelf dus geen houding meer geven.

Nou ik heb een broodje en warme melk gehad ik ga het nog eens proberen en anders een of andere nachtcursus op de BBC volgen denk ik.

Slaap nog even lekker allemaal.

20. Niet meer actief

goedemorgen, Tja Loeki je ligt nu wel weer inbed hoop ik.

Almira leuke commode en al een prachtige buik he :)

Bosi ik heb morgen al les 5 van samen bevallen het gaat best snel.

Meliske gelukkig geen problemen bij jullie, en denk maar zo je dochter zal straks hopelijk ook dat rustige patroon vasthouden als wij allemaal de hele dag in de weer zijn ligt die van jouw waarschijnlijk lekker te pitten :) :)

Ik werd om half 6 top fit wakker, zo goed heb ik me in maanden niet gevoeld, manlief moet er even aan wennen dat ik weer eens ouderwets uit bed sprong, was altijd al ochtend mens. Zal wel van korte duur zijn maar wel even heerlijk gevoel. Hoofdpijn begint nl al weer op te komen. :(

Deel Deze Pagina