April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Werk ze Janne, jammer genoeg kan je niet gezellig bij ons blijven kletsen.
    Meliske, een jongen erbij is idd ook erg leuk, misschien krijg je dan wel de bordjes in het blauw van je schoonmoeder :)

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    OW Meliske fijn dat je weer "terecht" bent!
    Hopelijk voel je je meisje gauw!

@Dizzy missy,volgens mij heb ik wat gemist hoor,maar krijgen jullie een meisje? Dacht dat je hubbie het niet wou weten? Heb ik eroverheen gelezen? Of lees ik het nu gewoon verkeerd?

ow shit wat wou ik nou ook al weer zeggen allemaal...

er wordt hier wel een hoop gekletst zeg! Tis nu al amper bij te lezen,moet je nagaan straks als iedereen in der verlof zit.

Oja Nappy wrapper,ja die hadden wij ook bij Jennifer,stom rot geldverspillend rotding.
    We hebben hem laatst toevallig weggegooid.
    Vond het zelf nl. wel stinken.
    Nu verpak ik een vieze luier gewoon in zo'n blauw diepvrieszakje en hopla weg ermee.
    Nu wonen we ook in een eensgezinswoning en hebben we een kliko,dus gooi het daar wel in.
    Ze hebben nu zelfs van die wegwerp geparfumeerde zakjes om luiers in te verpakken.
    Misschien is het nieuwe model wel beter?

Ik gebruik altijd zo'n muziektrekding voor op mijn buik met zo'n lief babymuziekje.
    Zo leuk als de kleine daarop reageert :D
    Tijdens de pretecho deed ik hem ook aan en toen werd ons kindje juist rustig en viel zowat in slaap.
    Dus dat kan ook gebeuren hahaha

Zondag wordt mijn meid alweer 5 jaar! Dus we hebben een druk weekend voor de boeg.
    Vrijdag feestje voor school en zaterdag met vrienden en familie.

Oja dat wou ik nog vragen
    Heb gister aardappelsalade gekocht maar zag toen dat er eidooier in zit,mag je het dan niet?

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    5 jaar alweer Pientje, het gaat hard he, kleine meisjes worden groot!
    Wat betreft die eidooier, ik zou het eigenlijk niet weten, dus kan je niet helpen daarmee.

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pientje - hihi muziektrekding :)
    volgens mij mag je die aardappelsalade wel gewoon hebben hoor.

meiden, ik ben werken, misschien tot vanavond anders tot morgen! Niet te veel kletsen hoor ;)

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    jajoh ik heb gewoon een dochter van (bijna) 5 jaar!
    Het is echt zo ongelovelijk hard gegaan!
    Onvoorstelbaar dat ze zo'n kleine baby is geweest!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh please Bosi, zou je haar eens willen vragen of ze bekend is met dit probleem. Alle hulp is welkom. Loop nu helemaal krom.
    Het beurse gevoel in mijn kruis zit meer van buiten, meer in mijn schaamlippen, net of ik uren gefietst heb.

Haha meliske, je schoonmoeder drinkt vast heel veel DE koffie of thee. Leuke bordjes, heb ze afgelopen week ook gezien.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja zal ik doen. Ik zet het even in mijn telefoon als herinnering, zodat ik het niet vergeet te vragen maandag.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet wel dat de buikspieren los raken van elkaar, een diastase, die krijg ik sowieso zegt de fysio, daar is helaas niets aan te doen.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Werk ze Meliske!
    Ja het gaat echt heel hard Pientje, helemaal als ze eenmaal naar school gaan....

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Las dat je schaamlippen idd kunnen zwellen tijdens de zwangerschap, dat zal het wel zijn. Niets om me druk over te maken dus, voelt alleen wat vreemd.

11. Niet meer actief

Pientje mijn man wil het idd niet weten maar de pendel van Sonja gaf meisje aan dus daar gaan we maar even vanuit, mijn man denkt trouwens ook dat het een meisje wordt. En op de echo heb ik niets zien bungelen maar weet het dus niet zeker. Baby lag met benen overkruist.
    :)

kreeg net kleren van wehkamp afgeleverd heb stout schoenen aangetrokken en voorjaarskleren besteld, nu even passen en buikje wegdenken maar als jullie mijn buikfoto's in album gezien hebben valt het wel mee.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Missy, als je zo'n buikje hebt kun je vast wel in je voorjaarsmode.

13. Niet meer actief

Nou heb even gepast de t shirts die blijven hier passen nu al prima en een jurkje nou dat moet mijn man maar even beoordelen, ik zelf zou het nu aan kunnen als zwangerschapskleding maar eigenlijk wil ik het voor erna hebben en dan vind ik het misschien te strak om de heupen en de buik, (nu maakt dat natuurlijk niets uit maar straks wil ik niet de rolletjes laten zien :oops: )

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat snap ik Missy, maar ik kan op de foto's geen vetrolletjes ondekken hoor ;)

Mijn buik is nu echt aan de groei begonnen geloof ik, maar daar word ik niet vrolijker van hoor, doet allemaal zeer.

Ik ga nog even pitten dames.

15. Niet meer actief

Loeki schijn bedriegt, nu is het strak maar wie weet over 3/4 maanden,
    :)
    slaap lekker ga even kast opruimen wilde ik gisteren al doen ;)

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nesteldrang Dizzy? :)

17. Niet meer actief

Ik noem het achterstallig onderhoud zorra :) , heb al half jaar helemaal niets gedaan en mijn man doet natuurlijk alleen het hoognodige naast zijn drukke baan dus als ik even ook maar kan wil ik dit soort klusjes doen. Heb de helft klaar en een wasmand aan over de datum artikelen eruit gehaald :oops: Komt natuurlijk ook doordat ik nu niet warm eet dan kijk je ook niet meer in de kast wat er nog staat.

18. Niet meer actief

Ik noem het achterstallig onderhoud zorra :) , heb al half jaar helemaal niets gedaan en mijn man doet natuurlijk alleen het hoognodige naast zijn drukke baan dus als ik even ook maar kan wil ik dit soort klusjes doen. Heb de helft klaar en een wasmand aan over de datum artikelen eruit gehaald :oops: Komt natuurlijk ook doordat ik nu niet warm eet dan kijk je ook niet meer in de kast wat er nog staat.

19. Niet meer actief

er ging iets goed mis hier

20. Niet meer actief

Deel Deze Pagina