April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

2. Niet meer actief

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Je hoeft niet in herhaling te vallen hoor Dizzy ;) :)
    Is je kast nu helemaal opgeruimd? Geeft lekker gevoel he als het eenmaal gedaan is, hopelijk was het niet teveel voor je en krijg je er geen last van.

4. Niet meer actief

Ik voel me matig en idd de herhaling was wat teveel van het goede :) :) , PC hing vast en daarom tig berichten , maar net kreeg ik een bloemist aan de deur die me een boeket aanreikte van mijn lieve collega's geweldig he na al 5 maanden ziek te zijn denken ze nog steeds aan me =D>

5. Niet meer actief

Jeetje das lief Dizzy.

Ik denk niet dat het aan je pc ag, maar aan het forum. Ik kon er ook niet meer op.

Het is trouwens de laatste tijd wel vaak dat hij vast koopt.

6. Niet meer actief

Ja iedereen is natuurlijk weg. Logisch als het forum er zo lang uit ligt.

Nou ik ga dan ook maar weer.

Doei!

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne, ik ben er nog hoor! Ik kon ook niet op het forum, en ik moest ff een paar berichtjes teruglezen!

Dizzy, wat lief van je collega's zeg!

En verder weet ik het niet meer :(

8. Niet meer actief

Hhahaha. Verder weet je het niet meer. Leidt je aan zwangerschapsdementie?

Toch ga ik echt naar beneden, want deze stoel is niet echt goed voor mijn rugje.

Sorry Jopie.

Oja wij gaan een muurschildering laten plaatsen.
    Ik heb er zo'n zin in. Van mij mag ze morgen al komen. Helaas duurt het nog 5 weken.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik kon ook al een hele tijd niet meer op het forum, maar nu weer wel.

10. Niet meer actief

Dit is zo'n soort muurschildering: http://www.anjaharkes.nl/

en dan klikken op kindermuurschildering in de 1e kolom staat kleine beer. En dan waar de boom in de hoek zit. Zoiets vinden we wel leuk.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bedoel je deze?

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Gaaf zeg, janne. Laat jij deze in de kinderkamer maken?

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Dizzy hopelijk voel je je nu iets beter, en wat super lief van je collega's om zo aan je te denken!

Janne, wat een mooie muurschildering zeg. Ze kan zo mooi schilderen! Ben benieuwd naar het eindresultaat in jullie kamertje!

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ach, al effies....

15. Niet meer actief

Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar Jopie? Ik ben ook zo'n kluns met de pc he.

Maar zo een bedoel ik.

Zorra ik stuur je wel een mail als je de kamer wilt zien.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ach Janne, jij de lijstjes, ik de afbeeldingen. Doen we allebei wat!

Maar het is eigenlijk heel makkelijk.

Als je met je rechter muisknop op de afbeelding klikt, krijg je een lijstje met mogelijkheden. Dan kies je eigenschappen. De selecteerd de tekst die achter locatie staat (dus http://www. enz. enz) dan klik je met je rechter muisknop en kies kopiƫren.

Kies op het forum nieuw bericht plaatsen. Klik op Img bovenaan, klik op rechtermuis en kies plakken. Klik op Img*.

Voilla, je hebt een afbeelding geplaatst!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo ik kan er ook eindelijk weer op. Server kan al onze berichten niet aan denk ik ;)

Nou, vanmiddag het Papakket binnen gekregen, maar wat een fiasco zeg. Niet zozeer het pakket zelf, maar de reactie van mijn man was erg teleurstellend. Het pakket is eigenlijk best aardig, naast de vermelde dingen zitten er ook monsters in van Nivea en zo, net als ik de echte Blije doos en zo. Maar mijn man heeft erniet eens naar gekeken. Ik leg het wel in de kinderkamer en dan komt het vanzelf wel een keer van pas. Hij zal wel een rotdag gehad hebben na de slapeloze nacht en hij 'moet' vanavond ook nog mee naar de BV-voorlichting dus daar is ie ook al niet echt blij mee.

Ik heb sinds een dag of 2 echt last van mijn borsten, ze zijn hard en pijnlijk. Iemand hier ervaring mee, is nu toch nog geen stuwing aub.

Ik kreeg ook een berichtje van de acupuncturiste. Ze heeft wel vaker vrouwen in de praktijk met hypertonie in de buikspieren zegt ze. Nou dan mag ze ze me eens aanwijzen want komen dat soort vrouwen dan nooit bij een VK of zo. Want mijn VK kent het probleem namelijk helemaal niet. Moet ik haar berichtje nou serieus nemen, of lult ze maar wat.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou is iedereen ineens weer weg? Ik ga nar de voorlichting, laters dames.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zou haar eerst eens vragen wat hypertonie nou eigenlijk precies is. Als ze daar een goed antwoord op weet, zou het misschien best kunnen. Als ze dat niet weet, weet jij gelijk dat ze uit d'r nek l*lt.

20. Niet meer actief

Jeetje Loeki, wat jammer dat hij zo reageerde.

Heb je ook geen ontstoken melkklieren?
    Anders zou je ook eens kunnen koelen om de 3 uur.

Ik zou het toch even aan die acu vragen of zij gegevens heeft van die anderen probleemgevallen?
    Mss kan je in contact komen met die anderen?

Deel Deze Pagina