ow joepie!! gefeliciteerd!!! gelukkig dat het hartje klopte!! En je leest wel vaker dat ze een week achter lopen,had een vriendin ook,maar bj de volgende echo had ze het alweer ingelopen... Lekker genieten nu!!!! Oja zag je direct toen de echostaaf erin ging een kloppend hartje? of was het even zoeken?
Nee, ging eigenlijk heel snel. Ze zei wel dat mijn baarmoeder iets naar achter lag gekanteld. En dan zie je opeens wat op dat schrem bewegen en dat is dat hartje! Ongelofelijk! Nu dat kindje goeie pokon geven om harder te groeien! (geliukkig vertelede een van mijn beste vriendinnen net dat ze precies hetzelfde had gehad met 7, 5 weken, dat kindje dus een week je klein was en dat zij ook weer een vriendin had die dat ook had). Nou, niet teveel zorgen maken dus en genieten (makkelijk gezegd van mezelf, maar of ik het dan ook echt doe..?!)
Haha, Pokon geven haha. Nou ik kan wel wat energie gebruiken. Heb net 1,5 uur geslapen en ik kan zo weer verder pitten, krijg niets meer uit mijn handen, ben zo moe, niet normaal meer. Ik zou morgen gaan zeefdrukken, maar ik denk dat ik het maar af zeg, want voor je het weet lig je met je hoofd voorover in de inkt.
He me2 wat fijn dat je het hartje hebt gehoord t geeft je toch wel een zekerder gevoel! groetjes nandine
Nee, ze waren in de aanbieding en nu kan ik ze niet meer retour doen, had ik natuurlijk eerder moeten bedenken, maar ben Wehkamp gewend en daar kan alles retour. Stom natuurlijk, maar hoop toch dat ik er iemand blij mee kan maken. Zijn echt leuke broeken, maar simpelweg te klein voor mijn ... kont...snap je.
hallo allemaal, daar ben ik dan eindelijk. Eerst wil ik Nienke even heel erg veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd, ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt. Veel sterkte. ME2 we gaan nou wel gelijk op hoor, mijn baarmoeder was ook iets naar achteren gekanteld, het hartje klopte heel stevig (super om te zien ) maar ook die van mij loopt een week achter qua groei, dus ook ik moet weer voor een 2e echo, deze keer op 20 september. Ik ben nogal lang in het ziekenhuis geweest, op zich heel snel aan de beurt voor de echo, maar erg lang moeten wachten op de gyn. Toen we eindelijk aan de beurt waren kreeg ik veel informatie over hoe de controles zullen gaan deze zw. schap ivm het hellp syndroom. Ook heb ik een recept voor foliumzuur meegekregen, deze moet ik de hele zw. schap doorslikken, en daarnaast ook kinderasprine. Ik ben nu erg gerustgesteld en over 3 weken alweer de volgende echo en dan zal het kleintje misschien weer op schema lopen. ME2: de gyn. gaf aan dat het heel goed kan dat het kindje ingeklapt ligt en aangezien ze nu nog maar kunnen meten van staartbeen tot hoofd kan het heel makkelijk zo zijn dat het wel op schema ligt maar erg moeilijk te meten is. We zullen het allebei weer zien over 3 weken
Nou jullie gaan idd gelijk op Zorra. Ik moet zo voor en fittest naar de sportschool. Ik zal wel aangekomen zijn. zal daar toch ook maar melden dat ik ruim 7 weken zwanger ben zodat ze mijn schema aan kunnen passen.
OW wat goed Zorra!!!! Fijn dat het hartje zo hard klopte!!! En beter dat je 20 se4pt weer mag komen Nu tijd om lekker te gaan genieten!!!!!!
Oh erg Nienke, ik weet hoe het voelt, ik heb het ook al eerder meegemaakt. Zorra en ME2 fijn dat jullie het hartje hebben kunnen horen, ik moet nog erg lang wachten tot ik het hartje hoor. Ik mag pas met 12 weken een echo laten doen, dus pas over 4 weken. Maar ja, afwachten maar, meer kunnen we niet. Groetjes Gerda
Nienke, Meid, ben erg aangeslagen door je verhaal, heb ook een berichtje geplaatst bij je topic. Zorra en Me2, fijn meiden dat jullie wel met goede berichten thuis zijn gekomen! Loeki: Balen dat je broeken niet passen. Helaas pas ik ze ook niet! Nog 13 dagen en dan mag ik, jeetje wat duurt dat nog lang zeg! Pfff. Vandaag gesprek gehad op m'n werk over de zwangerschap. Ik werk in een erg onregelmatig ritme en ik wil daar vanaf. Daar schijn ik ook recht op te hebben. Nu kampen wij met een ontzettend personeelstekort! Dus zegt mijn baas heel blij, als je wil stoppen met de nachtdiensten, dan meld je je maar bij de bedrijfsarts, kijkt hij maar of er een medische indicatie voor is. Wat een flapdrol zeg. Dus ik zeg dat ik er recht op heb. Daar is helemaal geen indicatie voor nodig. tsss... zegt ie, dat zullen we nog wel eens zien! Je zal m toch?
heb nu 2 dagen gewerkt en dat is eigenlijk wel goed te doen. ben nmiet moe ofzo. heb zelfs gisteravond nog een wedstrijdje gelopen. hartslaglimiet op 165 gezet (normaal rond de 177 tijdens een wedstrijd) en dat ging eigenlijk wel goed zo. om de tijd uit te leggen heb ik last van een blessure . leuk dat jullie al wat gezien hebben in je buik, en postieve van het feit dat ze zo klein zijn, is dat je heel snel nog een keer mag! dat wil ik ook wel. ik denk dat we een combinatietest uit laten voeren, als de echo 4 sept goed is. loeki hoe ga je dat doen als je dadelijk weer met werken moet beginnen?? als je nu al zoveel slaapt?
Goede vraag Milou, ben bang dat ik daar toch iets op moet verzinnen en in het ergste geval met mijn HA en VK overleggen over het verminderen van de werkdruk, want 42 uur in de week werken is niet niks. Heb daar na de zomervakantie altijd weer wat moeite mee, nieuwe klassen en in dit geval een hele nieuwe school want we gaan de komende week ook nog verhuizen (jaja zal neit te zwaar tillen) dus er komt heel erg veel op me af volgende week.
me2 en zorra - wow wat gaaf!!!!!!!!!! dat zal wel een hele bevestiging zijn dat kloppende hartje! nu lekker gaan genieten, want die lenget haalt ie wel weer in! mo - tss, das ook niet normaal, als je onregelmatig werkt dan moet je baas je de mogelijkheid geven tot iets anders. tenminste dat is bij ons zo. zou er zeker nog even achteraan gaan!
Nou we lopen zeker gelijk op!! Ongelofelijk! Ben best wel blij om te horen dat anderen het ook hebben (schreef al eerder mijn beste vriendin had exact hetzelfde bij 7.5 weken en een hele goede vriendin van haar ook, ze zijn nu beide 16 weken), dan voel je je niet zo alleen. Fijn dat ook jij het hartje hebt gezien! Goed dat je zo mooi wordt begeleid vanwegen Helpp syndroom!
Mag je niet eerder vanwegen eerdere miskraam?? Loekie: balen van die broeken!! Ik pas ze als jij ze niet past denk ik ook helaas niet (heb mt 42) Moo: ze moeten inderdaad rekening met je houden als zwangere.