Ik heb even een gewetens vraag. Ik moet bij mijn werk mijn zwangerschapsverlof aanvragen. Ik heb mijn zomervakantie gebasseerd op 4 weken van te voren en 12 weken na de bevalling. Dan kan dat allemaal precies. Nu ben ik natuurlijk in de ziekte wet en vind ik persoonlijk dat ik 6 weken van te voren moet gaan. Maar dan moet ik 1 of 2 weken werken tussen mijn verlof en vakantie. Wat zouden jullie doen. 4 of 6 wkeen van te voren
Heb je hoor Janne! Ik denk ook aan je! Enne ik help je wel herinneren hoor over die pb! Jopie volgens mij kan je mannetje straks niet van je mooie buikje afblijven! (en van de rest ook niet denk ik zo hihi )
Ja, das idd erg moeilijk. Het ligt er ook aan hoe je je voelt erna. Maar 2 weken werken met het vooruitzicht om gelijk weer vakantie te hebben is ook niet fout. Mss vind je baas het fijner als je aaneegesloten vrij heb. Zou het gewoon eens overleggen met hem.
Tascha volgens mij is het zo dat als je vanwege je zwangerschap in de ziektewet komt dat je verlof dan standaard 6 weken van tevoren ingaat. Ik zou het even navragen voor de zekerheid
Tascha, als je in de ziektewet zit gaat je zwangerschapsverlof automatisch 6 weken van tevoren in. Je hoeft dus niet te kiezen. Janne, hoeveel medelijden wil je Janne, wat ben jij zielig zeg, je hebt het zo zwaar. Al die kwaaltjes en dan ook nog maar zo weinig verlof. Ik heb echt medelijken met je hoor!
Frummel is de hele dag al bezig. Hij is nog geen moment stil geweest. Die is morgen helemaal uitgeput en dan voel ik hem weer niet. En ik schiet dan weer in de stress natuurlijk. Ik denk dat ik zo lekker in bed ga liggen lezen. Sorry dames de 700 moeten jullie dus zonder mij vol krijgen en dat gaat vast wel lukken.
Kreeg vanavond een telefoontje van m'n schoonvader. M'n auto moet donderdag voor de APK en dan brengen we hem samen de avond ervoor naar de garage. Belt m'n schoonvader op met de mededeling: Ja, ik bel maar even, want je vergeet het toch..... Breng al 10 jaar de auto naar de garage, en ben het nog nooit vergeten. Echt weer zo'n opmerking!