Ik heb ook een uitnodiging gehad voor zo'n cursus maar dat was 22.- per persoon. Vond ik veel te duur, met de kraamhulp kom ik er vast ook wel uit. Ik ga wel 5 feb naar een voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Dan kan je de verloskamers al eens zien en het personeel ontmoeten en je krijgt voorliching over hoe een ziekenhuisbevalling gaat. Dan is het al een beetje meer vertrouwd als dat je daar puffend voor het eerst binnen komt.
Wat een prijsverschil. Bij ons kost een cursus BV (duurt 2x een uur) 10,-- Ik wil het eigenlijk wel gaan doen, maar ik wil even navragen op de zwangerschapscursus of het niet dubbel is, omdat daar ook aandacht BV wordt besteed.
Ja dat scheelt nogal. 10.- is nog wel te doen. Ik zie wel hoe het gaat straks, die instelling heb ik eigenlijk met alles. met de bv en de bevalling en het hele moeder zijn. Ik kan me er nog zo weinig bij voorstellen. Ik heb er wel heel veel zin in!
En toen was er nog maar 1? Ik maak me er ook niet al te druk om. De zwangerschapscursus ben ik eigenlijk vooral gaan doen om wat oefeningen te leren, voor ontspanning en om straks weer een beetje strak te worden. BV wil ik in principe zo lang mogelijk geven en ik zou niet weten waarom dat niet goed zou gaan, maar een klein beetje verdiepen in de materie kan geen kwaad volgens mij.
Nee ik ben er nog hoor. En je hebt helemaal gelijk vrouwen over de hele wereld redden het al heel lang prima zonder bv cursus dus dat moet ons ook wel lukken maar dat neemt niet weg dat het fijn is om er wat meer over te weten
Mijn verlof gaat officieel 19 feb in maar ik heb de 16e mn laatste werkdag. Ik heb het weekend vrij genomen.
Leuk! Kunnen we er samen op proosten met een glaasje jip en janneke champagne! Ik heb trouwens serieues het idee dat de baby bezig is met indalen. Ik had vannacht pijnlijke krampen onder in mn buik en nu hangt mn buik lager als eerst. Zelfs mn man zei het.
Jij bent ook 2 weken verder als ik. En volgens mij kan dat nu best al wel. Ik hoop dat die van mij nog even wacht. Moet eerst 2 februari nog voor een pretecho. Met oud en nieuw had m'n zus Champonie. Dat was lekkerder als champagne!
Wat is dat nou voor een vraag, tot morgen? Natuurlijk tot morgen! Hier is het ook weer kinderbedtijd. Welterusten!