Leuke foto PDRM. Ik ga zo naar de fysio, dan aan het begin van de middag naar de VK en dan met mijn moeder shoppen. (Lijk Meliske wel ) Dus ik ga ook de door van prenatal ophalen.
Wat een schatje is Prulleke PRDM! Veel plezier vandaag met shoppen! Succes bij de VK en Fysio Loeki, en shop ze!
Zo ik ben ook weer van de partij, heb net mijn leidinggevende gesproken enze zijn van plan om op bezoek te komen met het hogere management, ben benieuwd. Wel aardig dat zo zo meeleven dat wel. Maar ik ben ook blij als mij officieel verlof begint dan heb ik niet steeds het gevoel verantwoording af te leggen. PRDM mooie echo foto hoor. Hier is het prenatal pakket ook gisteren door mijn man opgehaald. Volgens mij krijg ik nu alleen nog wat van het kruidvat. Over vrijdag de 13de nou ik hoop dat ik dan mijn kleine al heb, vanmij mag het al half maart gebeuren hoor! de 13 de of niet maakt me niet uit.
goeie morgen dames. Ik heb weer lekker geslapen vanacht en ik zou ook heel erg balen als ik net als Dizzy ieder nacht wakker lag. Is er niet iemand die de gouden tip heeft Dizzy. Kun je het niet aan je vk vragen, wat je r aan kan doen, want zo vreet het al je energie op en dat helpt ook niet.
hihihihihi dat vind ik nou ook. En hij of zij lijkt nu al op papa, want ik heb een kleine spitsere neus en dit is een echt breed dopneusje......
Is er helemaal niemand meer? Ik heb tussendoor mn huiskamer en wc schoongemaakt, altijd weer een fijn gevoel als het allemaal aan kant is. Hoe doen jullie het huishouden? Krijgen jullie hulp van partner/huishoudster/moeder of moet je alles alleen doen? Mn vriend kookt nu wat vaker omdat hij de laatste tijd op tijd thuis is, en sinds onze nieuwe wasmachine gooit hij er zelfs af en toe een was in (ik ben zo blij met mn wasmachine ) Maar voor de rest komt het toch wel op mij aan, van huishouden tot administratie.
Oja over dat wakker zijn snachts ik heb al de huismiddelen geprobeerd dwz melk, douchen insmeren voor het naar bed gaan ed. ik denk dat ik overdag gewoon niet moe genoeg wordt van dat niks doen hou er hier maar de humor in dat helpt niet maar is wel leuker
Ik wou dat ik de gouden tip voor Dizzy had Tascha, vind het zo sneu voor dr. Dizzy, kan me heel goed voorstellen dat je het gevoel hebt dat je verantwoording moet afleggen, zou ik ook heel snel hebben. Hopelijk is het snel tijd voor je verlof, ben je daar iig vanaf. Zal misschien ook wat rust geven. PRDM, schattig is dat he dat je dat nu al kan zien, wij zagen op de echo dat hij erg veel lijkt op zn grote zus
Humor is idd erg belangrijk om er door heen te komen Dizzy, maar je hoeft je niet altijd groot te houden hoor, kan me goed voorstellen dat je onderhand er meer om kan huilen dan lachen, en als je dan een schouder nodig hebt zijn er hier genoeg!
ik doe het huishouden bijna helemaal alleen, maar mijn staat mij zeker bij, als ik een dag niet zoveel gedaan heb. Hij neemt het 's avonds dan even vanmij over
ik ben er niet veel vandaag. Ik moet vanmiddag naar de verjaardag van mijn neefje, die wordt 1 en ik moet vanavond naar Yoga. Als ik thuis kom van die verjaardag ga ik eten en daarna gelijk weg, dus ik zal nog wel even snel kijken tussendoor, maar zal niet veel antwoorden denk ik.
Dag allemaal, Geen groene lakentjes te krijgen, jammer die zocht ik dus ook. Dizzy: vervelend dat je zo vaak wakker bent. Mijn vader zei altijd gewoon lekker blijven liggen en aan leuke dingen denken. Dan val je vanzelf weer in slaap. Dat werkt tot nu toe nog altijd. Ook al lig je dan vaak toch nog wel een uur wakker. Ik word rond 6 uur altijd wakker. Dan is mijn kleine baby ook wakker en trappelt er lekker op los. Dat is eigenlijk de enige tijd dat ik hem/haar zo veel voel. Meestal voelt dat leuk en val ik een half uurtje later weer in slaap. Ik heb nog maar 1 doos gehad. Verder nog geen kaartjes gehad dat ik iets kan ophalen. Van prenatal en kruitvat niks gehoord. Komt dat wel goed? Of moet ik er naar vragen?
Dank je Zorra maar gek genoeg heb ik ondanks het feit dat ik me ellendig voel in mijn achterhoofd steeds een blij gevoel dat het nu echt wel er op aan gaat morgen begint week 30 voor mij en dat is even een enorme opsteker, uit die zone met 20 nummers!. Ik ben wel heel blij dat ik dit forum ontdekt heb want ik heb er veel aan
Hoi Bosi, ik kreeg de prenatal kaart pas vorige week en toen was ik 28 weken dus dat zul je nog wel krijgen denk ik, en kruidvat daar heb ik ook nog niets van gehoord. ik had al de babydump doos en van de etos.
Bosi, ik kreeg de oproep voor de Prenatal doos rond de 27 weken, dus misschien krijg je ém een dezer dagen binnen. Dizzy, ja ik kijk ook erg uit naar die magische 30 weken, dan wordt het pas echt aftellen! Dan hoef je nog maar 7 weken, en dan is het kindje echt helemaal klaar om geboren te worden
Ja zorra magische grens 30 he , hoorde net van collega dat andere collega relatie uit is, vind ik altijd zo sneu ze hebben net een huisje gekocht en veel lasten. en nu nog extra zorgen erbij. tja thats life. Ik ga me douchen anders loop ik met alle telefoontjes over een paar uur nog in de ochtendjas erbij. en die paar uur die ik op ben wil ik me toch wel aankleden
die magische 30 weken grens. Ongeloofelijk dat wij daar al bijna zijn. Dan ga je voor mijn gevoel pas echt aftellen