Ja dat is nooit leuk om te horen als er een relatie uitgegaan is, wel apart dat het zo vaak gebeurt als mensen een nieuw huis hebben gekocht. Wij blijven hier voorlopig nog maar wonen Tascha, ja bij 30 weken begint bij mij ook pas het aftellen hoor, dan hoeven we nog maar 10 weken! (7 wanneer we mazzel hebben en 12 of 13 wanneer we pech hebben, vroeggeboortes doen we gewoon niet aan )
O wie kent er trouwens een goedkoop mobieltje waar bluetooth op zit? Al verschillende telecomshops bekeken maar je hebt daar dus geen zoekfunctie dat je bijv. op bluetooth kan selecteren, dus dan moet je al die specificaties van die toestellen af
hallo, Moet iets verkeerd gelopen zijn denk ik ik kreeg geen mails meer van deze pag en ben nu helemaal de draad kwijt dus dacht kga gewoon eens piepen... sorry maar reageren lukt even niet want ben niet meer mee...kga deze middag alles eens rustig lezen want nu moet ik om de kids naar school.. tot later Annabel
Meiden wat zit er in jullie doos van de prenatal? Zorra, het huishouden gaat weer moeizamer bij mij. Het is een week of 5 wel aardig gegaan. Normaal ben ik een echte meut, maar nu neem ik het wat makkelijker. Zondag heeft mijn man alles weer gedaan en ik heb de zittende dingen gedaan, zoals was vouwen. En ik ben bang dat het er ook niet meer inzit. Mijn rug wordt echt met de dag slechter. Prmd, leuk he zo'n 3 d. Wij hebben gister het besluit genomen het NIET te doen. Het is hier zo ontzettend duur. En dat geld kunnen we dan beter gebruiken voor iets waar je heel lang plezier van hebt. ( muurschildering bijvoorbeeld)
Klopt Janne, morgen begin week 30 vandaar, volgende week is die pas om hoor. Loop dus beetje vooruit op de zaken wegens euforie denk ik , maar volgens echo's zou de baby klaar zijn op 1 april klinkt een beetje gek ach ja. ben gedoucht dus kan de dag fris verder. Ik weet niets van mobieltjes dus kan je niet verder helpen zorra. Janne in de prenatal doos zat: new born pampers 28 stuks. bon retour 5 euro pampers speen voor op fles fopspeen i love mama nutrilon voeding voor 6 maanden eo. proefverpakking persil sens. melkcontainertje poeder rompertje 100 % baby staat erop. hoop folder materiaal mini flacon sebamed bad en bewaardoos met kleine hoeveelheid billendoekjes van pampers volgens mij was het dat
Dus hetzelfde als bij Zorra. Ben benieuwd wij gaan zaterdag even langs de stad. We komen er dan toch langs dus dan rijden we de stad even in.
Oja Janne je mag volgens mij niet klagen dat ze de muurschildering komen lmaken over 5 weken heb vannacht eens rond gesurfd en overal enorme wachttijden tot halverwege 2008 zag ik. leek me ook wel leuk en mooi maar heb niet echt nog een plek waar dat leuk tot zijn recht gaat komen kamertje is niet zo groot.
Ons kamertje is ook niet groot hoor. Maar wij doen hem in de hoek achter het ledikantje. En icm met de meubels vinden we het wel toepasselijk. Ik heb haar adres van iemand hier gekregen en die mevrouw klinkt echt ontzettend lief. Kijk al helemaal naar uit.
Ik zie het, jullie kamertje is idd kleiner dan de onze. Of je zou iets achter de commode kunnen doen. Of kan dat niet?
Ja dat is misschien wel een optie maar daar wilde ik eigenlijk nog wel een plankje en een lampje tegen de muur maken. De meubeltjes waren toen ze stonden groter dan ik dacht, maar zo krijg ik er wel veel in dat dan ook weer.
Zo ga toch eens wat eten of drinken vandaag, 1 ding heb ik iig niet en dat is zwangerschapsdiabetes want dan zou ik minimaal 3 liter willen drinken tot later
Had je nog niks gegeten of gedronken dan Dizzy? Voel je je dan niet erg slapjes? Wij zijn zo te zien niet de enige met een kleine babykamer, is best lastig inrichten, ik ben er nog niet helemaal uit hoe alles gaat staan. Nu heb ik op marktplaats geboden op een schommelstoel die we van t weekend wss. op kunnen halen, maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik hem neer moet zetten Dat wordt dus nog even puzzelen, ik hoop maar dat ie er in past, altijd al een schommelstoel willen hebben maar ze zijn vaak zo enorm duur.
Oja mocht er iemand nog een autostoeltje nodig hebben, bij de Prenatal hebben ze van 17 t/m 21 januari 30 tot 50% korting op de modellen van vorig jaar, zijn allemaal gewoon volgens EU veiligheidsnormen.
Tja Zorra ik vind zo'n stoel ook leuk maar die past er echt niet meer bij op het kamertje vandaar maar een andere stoel. Ik ga de baby ook in de keuken wassen in het badje aangezien mijn badkamer erg minimaal is. en mijn keuken is wel ruim dus dan maar daar. het maakt het kindje toch niets uit denk ik . Ik eet en drink meestal pas om 13 uur sinds de zwangerschap. ik moet eigenlijk veelmeer drinken maar dat lukt me niet. dus meestal 1/2 glazen voor 17 uur en dan later nog eens 2/3 glazen in de avond. ik heb ook helemaal geen dorst.
Dizzy, wat drink je weinig! Ik heb meestal al zoveel gedronken, voordat ik de deur uitga om te werken! Zorra, een schommelstoel lijkt mij ook wel wat, maar ze zijn idd erg duur, en ik ben er nog niet een naar m'n zin tegengekomen. Een voedingsstoel lijkt me helemaal wat, maar die vind ik echt te duur. Ik weet niet wie het er over had, maar het huishouden schiet er bij mij wel een beetje in Ben er normaal al niet zo'n ster in, maar nu gaat het gewoon allemaal ff wat lastiger..... En ik wil toch echt niet dat m'n schoonmoeder komt helpen!
IK ben nooit een echte goede drinker geweest dus het zal ook wel bij mij horen nu. Mijn huishouden ach dat komt straks wel weer. we hebben de afgelopen 2 jaar verbouwd dus echt vies kan het niet zijn en mijn man houdt het eea bij wat echt belangrijk is. wat is een voedingsstoel :
Voor de voedingsstoel zie hier: http://koopjes.marktplaats.nl/huis_en_i ... 51773.html Ik heb net officieel m'n verlof geregeld. Ik heb verlof van 19 februari t/m 14 augustus. Ik begin 15 augustus weer met werken, die week 1 dag, en vanaf de week daarop 2 dagen in de week. 't Geeft een fijn gevoel dat dat geregeld is!