April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    OW NEEE!

Shit...ben er stil van en zit met tranen in mijn ogen...ben echt geschokt zodra ik het las.
    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen...

Kan je alleen maar sterkte wensen....

:cry: :cry: :cry:

2. Niet meer actief

Tjee ben er erg kapot van, afschuwelijk nieuws is dit.
    Wil zo graag iets kunnen doen maar ben machteloos....

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    same here....kan het gewoon niet geloven...

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    We willen allemaal wel wat voor Meliske doen, maar we kunnen niks helaas. Inderdaad sh*t.

5. Niet meer actief

Dit is gewoon echt niet te geloven. Ik zit gewoon te shaken.

Oh Meliske, wat zou ik nu graag naar je toe komen.

6. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oooh neeeeeeeee meliske ik zit hier met tranen in me ogen dit had ik echt nooit verwacht :cry:

Heel veel sterkte meid!

Veel liefs nandine

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :cry:

Ik weet niet wat ik moet zeggen.

Meliske heel veel sterkte met het verwerken van dit vreselijke nieuws,

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hallo dames, even een samenvatting van mijn dag. heb mijn ouders weer over de vloer, dus houd het kort.

Vanmorgen werd ik wakker en kreeg ik ineens een trap in mijn ribbenkast. Ik was helemaal happy, zou ze dan voor het eerst in ruim 6 maanden met haar koppie naar beneden liggen?

Om 10 uur naar de fysio, heb veel last en ben daar bijna van de behandeltafel gerolt van de pijn. Ze pakte een pees of spier in mijn bovenbeen die zo verschrikkelijk zeer deed dat de tranen in m'n ogen schoten. niet eerder heeft de behandeling zo veel pijn gedaan.

Daarna verplicht een uur plat.

Vanmiddag met mijn moeder naar de VK. Daar mijn verhaal gedaan over de afgelopen 4 weken. Dus over de gyn de fysio, mensendieck en mijn voornemen om acupunctuur te gaan doen. Ze waren erg tevreden over alles, behalve over de gyn. Die had z'n huiswerk beter moeten doen volgens hen (VK + stagiare).

Daarna dus kijken hoe het met mijn kleintje is en ja hoor, ze lag netjes met haar hoofdje naar beneden. Het hartje klopt goed en ook de groei ligt helemaal op schema. Mijn moeder nog haar zorg uit gesproken over het geheel en de VK kon haar redelijk geruststellen.

Als laatste werd mijn bloed geprikt (ook voor het eerst), hB was in orde en glucosespiegel op 4.4, dus ruim onder de grens van 7. A clean bill of health, zoals ze dan zeggen. Over drie weken moet ik terig komen.

Nou het was de bedoeling te gaan winkelen, maar het begon op dat moment net te regenen en ik was bekaf, dus we hebben even boodschappen gedaan en ik ben thuis op de bank gaan liggen terwijl mijn moeder lekker het eten klaar maakte en de was voor me steek (oh ik zal haar missen als ze 6 weken weg is)

Ik zal zo het lijstje even bijwerken. Dan ga ik wel terglezen.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Meliske, ik lees net je berichtje, wat verschrikkelijk voor jullie, heel erg veel sterkte met jullie verlies, ik heb er geen woorden voor. Verwijt vooral jezelf niets, hier was niets aan te doen. Mijn gedachtez zijn met jullie vanavond.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    al gedaan zie ik

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik las het net Bosi.

12. Niet meer actief

Ik moet zo naar de cursus samen bevallen les 5. ik denk dat we allemaal met onze gedachten bij Meliske en haar vriend zijn.
    tot later.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja, absoluut.

Ik vraag me de hele tijd af hoe dat nou kan. Hoe kan een kindje nou zomaar dood gaan, :(

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat zullen we wel nooit weten Bosi, waarom krijgen perfect gezonde mensen een hartstilstand en vallen dood neer, ook dat is moeilijk te bevatten, net als dit.

Ik denk alleen dat we ons nu nog meer bewust worden van hoe rijk we zijn met de kleintjes in onze buik en dat we daar ook van blijven genieten. Hoe moeilijk dat op dit moment ook is.

15. Meliske: wat een verschrikkelijk nieuws. Kan het niet bevatten. Er zijn geen woorden voor om je te troosten, maar een grote groepsknuffel van ons allemaal.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik haar namens ons allemaal een ecard gestuurd, meer kunnen we neit doen helaas.

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je hebt gelijk loeki.

Maar het is zo onwerkelijk zoiets. Ik zou het liefst van alles willen vragen aan meliske, maar ze zal de eerste maanden wel helemaal niet meer hier komen. Misschien wel nooit meer.

Heel erg verdrietig allemaal,

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik weet ook niet of ze haar email zal lezen ik had haar adres toevallig een keer gekregen toen we nog samen in het NOD-forum of temp-forum zaten. Dat is al weer zo lang geleden. Had nooit verwacht dat we nog afscheid van een van ons zouden moeten nemen. Het kan altijd natuurlijk, maar toch, je verwacht het niet, je denk dat we na de 20 weken echo allemaal naar de bevalling in april toe gaan en dan krijg je dit nieuws. IN een woord afschuwlijk. Zeker voor onze grootste levensgenieter, want dat was meliske toch wel hoor. Lijkt me zo moeilijk.

Ik zou niet al te somber zijn over haar aanwezigheid op het forum, misschien heeft ze even tijd nodig, maar Door is na de dood van haar kleintje ook terug gekomen, dus wie weet. Ze zal iig niet uit onze gedachte verdwijnen.

19. Niet meer actief

Ik heb ook gedacht om haar een pb te sturen, maar ik weet zelf nog hoe erg ik het vond als ik al die banners zag.

Daar wil ik haar niet mee confronteren nu.

Ik heb dat ook hoor Bosi alle vragen. Hoe kan het? Hebben ze iets gevonden bij je meisje?

Ik heb echt geen helder hoofd meer. Dit is waar ik altijd zo bang voor ben. Ik heb dit ook in mijn omgeving meegemaakt. En nu? Nu gebeurt het gewoon weer.

Mijn hoofd zit echt zo vol nu. Ik zit er zelfs over te denken om mijn hoofdstuk hier op het forum maar af te sluiten.
    Ik kan alleen maar huilen. O wat ben ik toch van jullie gaan houden. ( sorry als dit een beetje raar klinkt)
    Maar dat dit zo'n impact op me heb. Terwijl ik Meliske niet eens in het echt ken.

Meliske, ik denk aan je.

Liefs

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Och janne, kan me je angst heel goed voorstellen, maar laat ons clubje nu niet uit elkaar vallen. Laten we elkaar en Meliske hier gewoon zo veel mogelijk steunen.

Deel Deze Pagina