Neeeeeeeee, Meliske wat verschrikkelijk! Ik heb hier geen woorden voor, ben enorm verdrietig en ik zou je net als alle andere meiden het liefst een hele dikke knuffel komen geven. Heel veel sterkte meis met dit grote verlies, ik denk aan je!
Nee klinkt niet raar. Je kent elkaar niet lijfelijk, maar geestelijk maken we veel met elkaar mee. Juist omdat we hetzelfde meemaken krijgen we een band.
meliske toch , wat erg heel veel sterkte toegewenst en in gedachten zijn we zeker bij u... heel veel sterkte meisje en weet we zijn er voor u! Annabel
Helemaal mee eens Bosi, we hebben zoveel met elkaar meegemaakt en elkaar gesteunt. Maar net als Janne zit ik in tweestrijd, op het forum blijven of weggaan. Ik zou jullie zo erg missen, maar aan de andere kant ben ik bang dat ik er teveel mee bezig ben en niet meer onbezorgd van mn zw. schap kan genieten. Mn MK"s schieten door mn hoofd en de couveuse tijd van mn dochtertje, iets waar ik het nog steeds moeilijk mee heb.
Ik stuurde net het volgende in een PBtje aan Janne, maar het geldt ook voor iedereen hier: Laten we voor onze kindertjes en elkaar sterk zijn en als Meliske er behoefte aan heeft om weer terug te komen, laten we dan zorgen dat we er op dat moment ook allemaal voor haar zijn. Hoe zou het voelen als ze over een maand of 2 terug komt en het topic is doodgebloed na haar mededeling, dat kunnen we niet laten gebeuren. Ook voor Meliske moeten we allemaal door gaan. Ze wil wellicht ook haar verhaal kwijt, alten we naar haar luisteren en haar steunen waar we kunnen.
Zorra dat heb ik ook. Onverwerkt verdriet van de mk-en. En dan heb ik die kleintjes nog niet eens voelen schoppen. En Meliske wel. Zitten jullie nu ook zo lekker te janken en met rode ogen?
Ik denk dat we gewoon verder moeten gaan waar we waren gebleven. Je mag er best bij stil staan, maar net als bij elk overlijden, zul je door moeten. Ook de mooie momenten kunnen zien. Ik ben erg verdrietig om meliske. Echt heel erg. Maar ik probeer wel te relativeren. Net als wat loeki hierboven al zei, we moeten nu juist extra genieten en blij zijn met de wondertjes die wij mogen dragen. Ik blijf hier gewoon komen. Misschien zullen de eerste dagen nog raar zijn, maar ik denk dat we weer verder kunnen gaan.
Meliske, ik lees net je berichtje. De tranen stromen me over de wangen. Ik vind het zo erg voor jullie, ben er helemaal stil van. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie dit ooit een plekje kunnen geven. Hele dikke kus.
Precies zoals ik er over denk Bosi, juist nu hebben we elkaar nodig. Waar moet ik anders heen met alle vragen die ik heb. - Zorra, ik kan echt niet zonder jouw raad - Janne, lekkere dweil dat je soms bent, zou je niet willen missen hoor. - Bosi, wij gaan door hoor. - Alle anderen, houd moed, we kunnen het.
Ik wil er ook zijn voor Meliske, dat zeker. Maar hier was ik al een poosje bang voor dat het bij een van ons zou gebeuren. En zeker omdat ik het van dichtbij heb meegmaakt ben ik gewoon bang voor zulke dingen. Ik ben bang voor nog meer tegenslagen. Ik weet niet, ik kan niet helder meer denken.
We geven niet op dames. Ik heb jullie hard nodig als klankbord, anders wordt mijn man knettergek van mijn gezeur. Moet hij de hele dag tegen mijn twijfels, pijntjes en buien opwerken
JA meiden, het is echt zwaar kl*te. Maar we moeten inderdaad verder voor ons maar ook voor Meliske. We denken aan haar en we zullen er voor haar zijn als ze hier haar verhaal wil doen. Kom net terug van Yoga en kon me niet helemaal afsluiten. Dat van Meliske gaat door merg en been en ik kan er ook nog even geen afstand van nemen
Janne, als het echt niet gaat moet je het gewoon even rustig aan doen, maar iets zegt me dat je al snel weer je hart wil luchten.Ik verwacht eigenlijk wel dat Meliske zich morgen of de dagen er na wel zal melden, zo is ze nu eenmaal. Ze wil ook haar verhaal kwijt.
Het voelt dubbel Jopie. Ik wil het gewoon even laten rusten, maar aan de andere kant kan ik jullie ook niet missen. Maar meiden laat me maar. Het gaat om Meliske en niet om mij. Ik zou zo graag naar Meliske toe rijden nu.