Ik moest door de tranen heen ook even lachen om je dweil opmerking Loeki. En lief dat je mn raad zo op prijs stelt. Ik wil er heel graag voor Meliske zijn als ze weer terug zou komen, maar op dit moment kan ik ook niet meer helder denken. Ik laat het op me inwerken en dan kijk ik wel hoe het gaat. Het is nu nog allemaal erg vers.
pfff wat is het toch heftig heh...Moet er continue aan denken. Heb nu knallende koppijn... Vind het zo erg voor haar. ga zo maar naar bed. weltrusten allenmaal. Meliske,denk niet dat je het nog leest,maar sterkte voor morgen als je naar het ziekenhuis moet.
Zo dacht ik ook heel lang toen mijn vader ineens dood ging. Hij kreeg een hartstilstand. Er zijn inderdaad dingen die je niet in de hand hebt. Dat er nog eens iets gebeurt kun je nooit zeker weten. Probeer toch echt te genieten. Jij bent in verwachting van je lieve kindje( frummel) en dat blijft ook zo. Ik heb trouwens vandaag een paar ademshalingsoefeningen geoefend. Best moeilijk hoor. Ik denk dat ik het vooral met het puffen wel moeilijk ga krijgen.
Je bent lief Bosi! Ik heb heel veel aan de buikademhaling. Ik heb hem helaas al eens moeten toepassen. ( ik had te veel gedaan en erg pijn in mijn buik)En het werkte perfect. Dus het is zeker een ding om goed op te oefenen.
Ja de buikoefening is erg fijn om te doen. Dan nog de pompende ademhaling. Maar dat puffen heb ik nog niet onder de knie. Ik ga even thee drinken, ik kom later weer,
Haha Bosi, change the subject, niet onverstandig misschien. Wil niet ongevoelig klinken maar idd, we willen allemaal nu ons verhaal kwijt. Dat puffen is een natuurlijke reactie hoor Bosi tzt als het nodig is ga je dat automatisch doen. Ik heb dus Pilates en Mensendieck en ik leer verschillende manieren. Een zegt door de mond en de ander zegt door de neus inademen. Nou ik zie het wel als ik ga bevallen. Ik ben al heel blij dat mijn kleine meid gedraait is en met haar hoofdje naar beneden ligt.
Dat zou ik niet weten, maar vandaag lag ze goed, was helemaal happy vanmiddag. Al crepeer ik van de fysio, mijn kleine meid lag goed en de VK ziet echt geen reden om me naar het ZH te sturen, dus ik mag nog steeds thuis bevallen.
Meiden ik stop ermee voor vandaag. Het voelt voor mij niet goed om over iets anders te praten. Sorry. Trusten voor zover dat lukt voor iedereen.
Dat zou ik niet weten. Wachten het wel af. janne ga lekker een warm bad nemen of zo en probeer even te ontspannen voor je in bed kruipt, anders blijft dit je de hele nacht achtervolgen. Tot morgen.
Niet een nacht hoor, maar nog vele weken denk ik. Ik krijg Meliske niet uit mijn hoofd. Wat een pijn moet ze nu hebben. Ik weet nog dat ik bovenaan de trap stond om me te laten vallen. En mijn man een keer op het werk gebeld heb om te zeggen dat ik naar de flat reed om me eraf te laten vallen. ( normaal ben ik best sterk, maar toen echt niet) Hoe moeten zij zich nu voelen?
Zolang je elkaar hebt kun je heel veel steun bij elkaar hebben en als ik het zo gelezen heb heeft ze ook een hele hechte band met haar moeder. Ik denk dat Meliske heel erg warm opgevangen is.
Janne, neem inderdaad even afstand als het niet gaat. Zolang je maar bedenkt dat wij hier voor je zijn als je ons nodig hebt.
Janne, ik weet het ook niet. Maar ik weet dat wij door moeten. Dat zijn we verplicht aan onze Frummels en Uks. Het is heel moeilijk en echt niet eerlijk. Maar Meliske heeft niks aan ons als we bij de pakken neer gaan zitten. Ik denk dat ze dat wel begrijpt ergens, ooit een keer.
Ja zo is ze wel. Al was ze nu een kreng en bitch en totaal niet lief een aardig. Dan gun je het iemand nog niet, maar ze is zo lief. Snappen jullie wat ik bedoel?
Dames ik houd het ook voor gezien voor vandaag, we hebben allemaal iets om bij stil te staan vanavond, maar morgen is er weer een dag. Een dag met werk, huilbuien, kleine trappeltjes, cursussen, voorlichting, enz.enz. Laten we er allemaal het beste van maken. Tot morgen.