8 januari was alles nog goed bij de VK, dus dan hebben ze ook een hartje gehoord neem ik aan. Dus tussen 9 en 12 januari?
Als jullie dat willen. Ja en in schrijven ben ik meestal wel goed. Sorry al zeg ik het zelf. En de titel? Voor Meliske en haar vriend
Als MElis het niet wilt kan ze het altijd weg laten halen. Anders zet je het er even in. Dat als ze het niet wilt, dat wij het weg laten halen voor haar
ja ik snap je twijfel, Ik weet ook niet of ze dat wel wil. Maar aan de andere kant, ik denk dat het wel even duurt voordat ze hier weer komt, en misschien vindt ze het dan juist wel fijn.
Ik vind het een hele mooie tekst Janne. Ik denk dat Meliske de steun wel kan gebruiken.... Ik vind dat we dit wel kunnen plaatsen.
Het wordt nu zo echt! Bah, waarom moeten zulke vreselijk dingen gebeuren, Ik ga even proberen te leren. Ik heb morgen een tentamen,
Zo is het goed, iedereen kan daar een persoonlijk woord kwijt en hier kunnen we proberen de dagelijkse zaken en ook leuke dingen zoals het ondertrouw gaan van Bosi een plaats te geven. (of mindere zaken zoals studeren voor tentamen succes hoor)
goed gedaan Janne! bosi succes met het leren vind het echt een beu dag vandaag, niet te doen. kga straks badje pakken en hopelijk voel ik me dan beke beter. Annabel