April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat vol voelen herken ik wel zorra.

Ik heb dat vaak in de avond.

2. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Fijn is dat he Zorra als je plannen zo gedwarsboomd worden. Ben blij dat ze weer weg zijn.

Ik had vorig week al het idee dat er wat ging gebeuren omdat ik zo'n zwaar gevoel had in mn bekken en mn buik ging idd een beetje hangen maar sinds vannacht is het echt overduidelijk. Ik voel de baby ook echt steeds op dezelfde plaatsen ipv steeds ergens anders zoals eerst het geval was. Ik ben benieuwd wat de gyn zegt dinsdag.

Bosi had jij al een nieuwe buifoto in je album? Ik weet het niet meer. Kun je mooi vergelijken. Ik zal eens aan anton vragen of íe een nieuwe close up maakt binnenkort.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    ik heb dat volle gevoel bijna de hele dag en veel last van maagzuur, jakkes. Maar mn buik is in korte tijd ook goed gegroeid, staat nu ook weer strak en jeukt dus de groei is nog niet over :)

Net mn vriend even gebeld, is om 16 uur vertrokken bij de klant vandaan (anderhalf uur rijden) en staat nog steeds in een dikke file een uur rijden van hier, dat wordt dus helaas alleen eten met mn dochter.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik zal inderdaad eens gaan vergelijken.

Zorra: wat gaan ze nu doen voor je oma? Wat vervelend nieuws. Hoe oud is je oma nu?

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Pff maagzuur heb ik gelukkig geen last van. (afkloppen!)
    Maar dat volle gevoel heb ik ook een tijdje gehad. Is nu een stuk minder.
    Ik ben bang dat er voor mij ook nog wel een groeispurt aan zit te komen.

Ik hoop dat iedereen snel veilig thuiskomt. Het is toch een rotidee dat je mannetje met dit hondeweer nog op de weg zit.

6. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Meiden ik ga koken.
    Ik zie jullie morgen weer.
    Hopelijk hebben we allemaal een goede nachtrust achter de rug ondanks dat onze gedachten heel vaak naar Meliske zullen afdwalen.

7. Niet meer actief

Tja dat zou natuurlijk kunnen dat de baby indaalt, ik moet zeggen de laatste dagen is de baby ook erg actief en idd schopt steeds op de zelfde plekken. Ik dacht dat dat indalen pas in week 37 kwam. dinsdag middag moet ik naar Vk ben dus benieuwd wat die er van vind en nog iets, ik had de laatste week het gevoel niet te kunnen doorademen maar nu weer wel dus wie weet ligt de baby nu echt lager. dat kan dus geen kwaad dat indalen begrijp ik?

8. Niet meer actief

Ik ben ook weg, ga wachten op mijn man en beetje aan eten klungelen.
    manlief staat ook vast in file belde net wat een storm zeg. en dan valt het hier nog mee in het zuiden tov de rest!
    iedereen toch fijne avond en tot later

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bosi, vlg. week moet ze terugkomen voor verdere onderzoeken, ze hebben het woord longkanker nog niet echt in de mond genomen, maar zeiden wel dat er weer vlekjes te zien waren. Vraag is dan hoever het is en of het uitgezaaid is of niet. Mn moeder gaat vlg. week met dr mee, kan ze meteen horen hoe of wat, want meestal onthouden oudere mensen allemaal niet wat een dokter verteld en krijg je als fam. niet alles te horen. Ze is nu 78 jr.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Fijne avond Dizzy en Harley, hopelijk komen alle mannen ongedeerd uit de storm.

11. Niet meer actief

Dank je Zorra en ik denk dat iedereen goed gewaarschuwd is voor de storm en als het even kan niet meer de weg op gaan. ben toch blij als hij straks binnen is hoor.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Toch apart.... Nou hoef ik een keer niet bang te zijn voor mijn man in een storm! Hoop dat ze gauw thuis zijn.

Fijne avond en tot later Dizzy en Harley.

13. Niet meer actief

He bah zorra, wat vervelend.

Ik heb ook weleens dagen dat ik een hangbuikzwijntje ben.

Mijn vader is ook afgebeld door het werk dat hij niet hoefde te komen.

We ( samen met mijn man) zijn naar de fysio gegaan. Ik heb echt een hele goeie ontspanning gehad voor mijn onderrug dus hopelijk verlicht dat ook de pijn 's nachts.

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mijn rug kan ook wel wat ontspanning gebruiken, zit van onder tot boven helemaal vast. Mag je eigenlijk tijgerbalsem gebruiken?

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
  16. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje zorra dat is ook vervelend nieuws zo hoor je niks en dan komt alles in een keer.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt Jopie!
    Ja Dientje, meestal komen zulke dingen allemaal tegelijk. That's life, helaas.

Zo nog maar eens mn vriend bellen, vragen waar hij nu zit.

18. Niet meer actief

Dames mijn man is binnen :) , dus ik ga afsluiten iedereen goed thuis (blijven) en tot morgen. Jopie idd apart jij zult wel meer gewend zijn met storm op zee enzo.
    Janne altijd goed ontspanningsoefeningen. leuk woord hangbuikzwijntje ga hem zo introduceren aan mijn man als hij iets over mijn buik gaat zeggen :)

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goed om te horen dat jouw man thuis is Dizzy, die van mij zit nu 10 min. van huis vandaan dus ik hoop ém snel te zien.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Fijn dat de mannen (bijna) veilig weer thuis zijn!

Door alle consternatie ben ik gisteren helemaal vergeten te melden dat mijn pakje weer terecht is. De TNT had een foutje gemaakt.... Normaal blijft een pakje 3 weken op het postkantoor liggen om het af te halen, voordat ze het retour afzender sturen. Mijn pakje was dus direct retour afzender gegaan :evil:

Gisteren is het pakje opnieuw afgestuurd. Nu naar m'n werk en ik heb het vandaag ontvangen, de babyfoon in reistas (vandaar is het waarschijnlijk ook misgegaan.....)

Deel Deze Pagina