April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

jullie hebben wel geluk met die mooie dozen dat jullie krijgen hier in belgie krijgen we pas in het moederhuis de roze doos maar op voorhand niks :(

Pientje ik heb ook regelmatig last van harde buiken en meestal als ik het daarvoor wat te druk heb gemaakt, ik heb daar ook niet eerder last van gehad in mijn vorige zwangerschappen. En hier ook nog geen streep te zien.

Is bij jullie de navelbuik al naar voor getrokken? Bij mij is daar nog niks van verschil aan te zien..

Annabel

2. Heb af en toe ook harde buiken. Gisteravond en vanochtend vaak, daarom maar thuisgebleven van m'n werk. Lekker in bad geweest net. Ga morgen trouwens de blije doos ophalen.
    Meubeltjes zouden 27 jan komen, maar dan zijn we niet thuis, wordt het meteen 2 weken later :evil Moeten we daarna echt op gaan schieten.

3. Niet meer actief

1- ik heb geen streep
    2- veel plezier met de verjaardag
    3- nee geen harde buiken
    4- ik heb geen navel meer. Hij plopt nog niet uit, maar hij is nu vlak
    5- balen Annabel dat je geen dozen krijgt. Is er niet iemand die net over de grens woont die je kent?

Zo even steno bij gekletst.
    Onee

6- ik ben weer in slaap gevallen op de bank.

Nou ik ga eten koken.

Doei

4. Niet meer actief

Annabel mijn navel staat wel op spanning heb ik het idee maar is nog verscholen in mijn buik.

Em vervelend dat de meubels dan gelijk 2 weken later komen, voel je je nu wat beter na wat meer rust. ik hoop het :)

5. Niet meer actief

Janne je bent me er een :) :) :) . kook ze!

6. Niet meer actief

Wat is er mis met me? :( :(

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben er ook weer, bijna 3,5 uur KO geweest zeg. niet normaal.

Even kijken of ik kan antwoorden:
    1- Nee ik heb geen streep maar een grote blauwe spatader van mijn navel naar beneden, mijn zusje dacht dat ik me gestoten had of dat de kleine misschien zo hard trappelde, maar hij zit er al een week of 9, dus zal wel een spatader zijn.
    2- Zoals te verwachten heb ik mijn navel gewoon nog, iets minder diep, maar mijn huid is nog geens zin gespannen.
    3- Wat een lekkere slaapkoppen zijn we toch allemaal ;)
    4- Ik heb al harde buiken sinds week 18, dus ja ik heb ze ook, helaas herken ik ze niet, want mijn buikspieren verhullen het. Afhelopen week zei de fysio 'je hebt een Harde buik' Ik zei 'nou het is dat jij het zegt, want voor mijn gevoel is het altijd zo.'
    5- Annabel in België zijn er vast weer andere voordelen. Lees wel eens dat jullie veel mer ecjo's en onderzoeken krijgen dan wij. Ruilen?

Nou ga even koffie zetten misschien word ik dan weer een beetje wakker. Mijn man is nog aan het werk (gepland deze keer) dus ik moet zelf maar kijken of en wat ik eet vanaaf.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Stelletje slaapkoppen zijn jullie zeg! En ik maar werken :)

Bosi, ik hoop dat je tentamen goed is gegaan. Was het een herkansing van het vorige tentamen, wat niet zo goed ging?

Annabel, nabelbuik hihihi! Ik heb nog gewoon een navel, al is die wel wat minder diep.

Pientje, ik heb geen streep op m'n buik. Veel succes morgen met al die visite.

Janne, niks mis met je manier van reageren. Lekker korte en zakelijk :p

Zo, hier is het ook weekend. Ik heb geen plannen, dus lekker het hele weekend voor mezelf!

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow gaaaaap ben ook net wakker....heerlijk zo'n tukkie.
    Nu maar ff wat doen.

Mijn navel zit al minder diep maar steekt er nog niet uit.

Oja niet iedereen hoeft zo'n streep te krijgen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jopie, mijn zwager vaart bij rederij Clearwater, heb het vanmorgen even gevraagd.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, nog nooit van gehoord :) Is dat een Nederlandse reder?

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja volgens mij wel, varen binnen Europa.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zal m'n man eens vragen of hij het kent. Maar het is denk ik wel iets anders dan wat mijn man doet.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, het zijn kleine schepen heb ik begrepen (als je een schip van 80m klein kunt noemen.) Hij gaat maandag weg voor 3 weken, dan komt hij terug om te verhuizen en dan gaat hij weer weg voor 7 weken. Dan woont mijn zusje dus bij mij in de straat. Is voor haar ook wel fijn denk ik, want ze heeft het soms heel moeilijk als ze 7 weken alleen is met haar zoontje. Bovendien vind ik het wel fijn om haar zo dicht bij me te hebben als ik in april ga bevallen.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    O, ik heb gewoon hoofdpijn van mijn diepe slaap. Ook nog geen zin in eten, alleen dorst.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, ik vond schepen van 80 meter ook niet klein. Maar als je het vergelijkt met de schepen waar mijn man nu op vaart is het best wel klein. Het schip waar hij nu opzit is zo'n 170 m!

Ik kan me goed voorstellen dat jullie het prettig vinden om bij elkaar in de buurt te wonen. Wel fijn dat je zwager thuis is om te verhuizen (is mijn man nog nooit geweest.....).

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja en de mannen vinden het ook wel leuk, kunnen ze op de internetkosten besparen, want ze kunnen de internetaansluiting gaan delen en nog veel meer van dat soort geintjes. De hele buurt van een draadloos netwerkje voorzien. ;)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zo te zien is iedereen erg blij met de verhuizing!

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    sorry dat ik er niet zoveel ben meiden, maar ben heerlijk met mannetje films aan het kijken. bakkie koffie erbij, koekje en ik heb het helemaal naar mijn zin.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Da's toch alleen maar goed Tascha! Als ik het kon, deed ik het ook ;)

Deel Deze Pagina