Ik denk dat we Meliske allemaal missen hoor en al hebben we elkaar nooit ontmoet, we leven heel erg met elkaar mee. Zo'n band is niet zomaar iets hoor. Ik heb mijn man ook via internet ontmoet en hebben we ook eerst gemaild en gechat, we waren gewoon al verliefd geworden via internet, dus kun je nagaan, als dat kan, dan kunnen internetvriendschappen net zo close voelen als echte.
Ik wel, maar een ander niet Ik liep langs een geparkeerde auto en datzelfde moment gooide die vrouw haar deur met een vaart open, gelukkig met de zijkant van de deur tegen mn been aan en niet mn buik. Maar het is er goed blauw van.
Dat geloof ik ook wel Loeki, lijkt me wel heel bijzonder om je man zo te ontmoeten. Maar ik zou daar zelf een schijterd in geweest zijn, bang dat het een of andere psycho zou zijn (ik kijk graag naar thrillers )
Ja, nou ik was geen uitgaanstype en ik had nog nooit een vriendje gehad op mijn 22e. Toen mijn hondje overleed en ik net 3 dagen afgestdeerd was viel ik on zo'n gat dat ik maar ben gaan chatten.
Nee vorige keer al een vrouw die dr deur tot 5x aan toe tegen mn nieuwe auto aan laat klapperen, sommige mensen kunnen het volgens mij echt niet schelen of ze je spullen kapot maken of niet.
Ik ging altijd wel graag uit, maar echt mannen tegen komen die mn type waren, nee niet echt. Mn vriend heb ik dan ook op het werk ontmoet
Mijn man en ik zochten allebei wat afleiding en wilden alleen mailen, maar we beleken zoveel gezamelijk intresses te hebben dat mailen al snel over ging in 40 mailtjes per dag.
na ruim 2 weken ben ik gewoon op de trein gestapt en ik heb hem ontmoet, was dee eesrte keer een groot fiasco en de mailrelatie is even bekoelt, maar 2 weken later heb ik weer contact gzocht en sinds die tijd is het dik aan.
Ja mailcontact heb ik met mn vriend ook veel gehad aan het begin, hij zat vaak op een andere locatie en dan mailden we met elkaar. Ik heb verschillende mails nog bewaard, zo ontzettend klef af en toe
Ach ja, het was bij zijn ouders thuis en ik was dood nerveus. Zijn uiterlijk viel me heel erg tegen, maar besefte pas later dat dat eigenijk helemaal niet belangrijk is.
Loeki: wat leuk om elkaar zo te ontmoeten. Mijn zusje heeft dat ook hoor. Die vindt uitgaan niks aan ( rook heeft ze erg veel last van) en zij chat nu ook al een tijdje met een leuke jongen uit zweden. Zorra: ja als een ander het doet, kun jij er niks aan doen. Gelukkig niet tegen je buik. Ik heb mijn vriend wel met het uitgaan ontmoet. Hij heeft 2 weken achter me aan gelopen. Ik vond hem toen te jong. 19 jaar. Ik was "al" 22, dus veeeel ouder, Maar hij was niet te weerstaan. Nu bijna 7 jaar later gaat het super en merk je niks van ons leeftijd verschil van wel even 3 jaar bijna,
Bij zn ouders thuis is ook al zo super spannend, en ja dat is het nadeel van chatten dat je vaak een heel ander beeld creeert in je hoofd van iemand en dan kan het nog wel eens tegenvallen. Maar toch super dat je uiteindelijk weer de stoute schoenen hebt aangetrokken, anders waren jullie nu misschien niet bij elkaar geweest.
Uiterlijk zegt inderdaad niks. Maar dat geldt dan meer voor mij, want ik vind mijn vriend wel super knap. Nog steeds eigenlijk, 8) Mooie lange benen, en prachtig haar en een mooi neus ( ik heb iets met neuzen.)
Ik weet nog dat ik een jaar of 17 was en toen was er een jongen van 16 die me helemaal leuk vond, maar ik vond dat jaar verschil al zo groot
Bosi, ik kan ook niet tegen rook en ik kan heel slecht tegen veel mensen in een (kleine) ruimte. Gelukkig kwam mijn man niet uit Zweden. Zorra, ik ben heel blij dat ik na twee weken toch weer contact gezocht heb. Doorslag gaf mijn vakantie, ik was 2 weken met mijn ouders naar Noorwegen en ik heb hem toen zo gemist dat ik wist dat ik neit meer zonder hem kon.