April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Gefeliciteerd en welkom Lieverdjuh

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    gefeliciteerd en welkom bij de aopril mama's

m2 goeie reis toegewenst geniet er maar goed van.

Vanmorgen opgestaan met een raar gevoel , moe, misselijk maar niet kunnen spugen het draait niet goe rond vandaag!!!

ben begonnen met mijn kasten te ledegen en dozen te vullen want binnen een anderhalve maand verhuizen we normaal gezien.

en hoe gaat het met de anderen?
    Annabel

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Welkom Lieverdjuh!

Annabel ik ben alleen misselijk net voordat ik opsta, heel gek...en dus niet erna. Soms aan eindew van de dag een weeig/misselijk gevoel, moet dan wat eten...

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    loeki - geniet van je laatste vakantie dag! ga je het meteen vertellen op je werk?

me2 - een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!! waar ga je na toe?

lievertjuh - gefeliciteerd met je zwangerschap! en veel kletsplezier hier!

annabel - nog steeds erg pijnlijke (.)(.) en ontzettend moe en sjaggie, verder niks. owja en ik merk dat me broeken minder goed dicht gaan, eigenlijk heb ik er nog maar 2 die dicht gaan....

5. Niet meer actief

me2: Fijne vakantie!!!!

6. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    m2 ja ik heb ook al ondervonden als de misselijkheid optreed dat ik best zo rap mogelijk iets eet of drink met suiker in dan gaat het na half uurtje al terug wat beter. zwanger zijn zijné hoppelijk zijn de volgende 3mnd wat meer om te genieten...

Meliske mijn (.)(.) doen enkel pijn bij aanraking en het geval van de broeken ik pas er al geen enkele meer als je mijn buikje ziet is het net of ik al een stuk verder zwanger ben maar de gyn zei dat het normaal was bij een derde doordat zoals zij zei " de elastieken van mijn buik en billen" :) al heel goed meerekken en dus makkelijk en vlug gaan uitzetten.

Annabel

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Meliske: we gaan naar Frankrijk en Italie!
    Wat ik vreemd vind is dat mijn (.)(.) een stuk minder pijn doen dan de eerste paar weken en ook niet meer constant...hebben anderen dit ook?

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Lieverdjuh: welkom en gefeliciteerd!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ik houd het zo mogelijk stil tot 1 oktober.

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    me2 - nope daar heb ik geen last van, overdag zijn ze alleen gevoelig als ja eraan komt, maar snachts is een ramp, dan doen ze echt gruwlijk zeer!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    's Nachts doen ze bij mij geen pijn, maar ze liggen wel gigantisch in de weg, ben nu hard op weg naar cup E.

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hier ook een april mama!!!! :p
    13 april wordt ons kindje verwacht!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welkom Minyaweth.

14. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    Minyaweth - gefeliciteerd met je zwangerschap en veel kletsplezier!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, kletse, maar het is vandaag wel ergs rustig op eht forum, niemand iets te melden?

Ik heb eindelijk mijn trouwfoto's ingeplakt. Heb ze maar opnieuw besteld, want ik weet echt niet waar ze gebleven zijn.

Oh ik kon het ook niet laten een mooie lamp voor de kinderkamer te kopen. Heb hem in mijn fotoalbum geplaatst.

16. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja is idd errug rustig, hoop dat het dit weekend ook zo rustig is, want ben dus een weekendje naar de wold darts trophy in utrecht en anders moet ik zo gruwelijk veel bijlezen als ik maandag terug kom!

wow mooi hoor die lamp!!!! past vast leuk bij het schilderij-tje!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou heel veel plezier dan maar dit weekend.

Ja, ben ook wel blij met de lamp. Heb hem gelijk opgehangen. Geeft iig voldoende licht. IK ga gewoon rustig door met verzamelen van alles met maantjes en sterren. Nu nog rustig aan maar na 1 oktober ga ik LOS!!!

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hihi, ik heb eigenlijk al best veel, kon me n iet meer inhouden, vandaag ook weer een pakje gekocht :D

19. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    mooie lamp loeki..

zeg u trap das ook wel heel mooi geschilderd dat heeft me een goed idee voor de mijnne, als ik het goe zie heb je om de twee treden het zelfde kleur gebruikt?
    Vindt het echt mooi en apart streaks ne keer laten zien aan mijn ventje..

kga gaan slapen want morgen lange werkdag voor de boeg om 8uur beginnen tot morgenavond 19u15 mag er niet aan denken...

slaapwel,
    annabel

20. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Pffff das 'lang' geleden!!

Was even een weekje afwezig en heb letterlijk meer dan 10 pagina's moeten bijlezen. Ik las dat Nienke helaas een MK heeft gehad, meid, als je dit nog leest: ik wens je veel sterkte en hoop dat je het nooit meer hoeft mee te maken!

Voor alle nieuwkomers, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap ik wens jullie het allerbeste en hoop dat we wat gaan afkletsen met elkaar!

Ik heb zelf een erg drukke week gehad: ik moest namelijk afstuderen, en ik ben GESLAAGD! Ben natuurlijk super super blij! Dat bracht toch wat meer stress met zich mee, dan ik had gedacht, omdat ik weer eens door de Nederlandse Spoorwegen in de steek werd gelaten en ik dus een paar uur voor mijn eindgesprek vast stond en er geen trein meer reed. Gelukkig is een goede vriendin met haar man mij komen halen, mijn redders in nood. Echt een heerlijk gevoel om eindelijk klaar te zijn met school... nu kan ik me 100% concentreren op mijn zwangerschap.

Ik las allemaal leuke berichten over echo's leuk hoor, ik mag over 2,5 week ... ben erg benieuwd!! Super spannend! Ik vind het allemaal wel snel gaan, vooral als je veel te doen hebt. Ik merk ook dat ik minder tijd besteed aan internet, omdat ik eindelijk niet verplicht achter de comp moet haha.

Laatst was ik op mijn werk en kreeg echt zo'n gevoel van 'nu moet ik overgeven'. Dat was niet fijn, thuis is het niet zo erg, dan neem ik het voor lief ;) , maar op mijn werk wil ik het pas zeggen als ik 1e echo gehad heb.

Deel Deze Pagina