Die van mij heeft ook mooie lange benen en een mooie neus, maar dat haar, tsja daar is niet veel meer van over Hij wil het graag gemillimetert (werd al wat kaal aan de bovenkant dus dit staat wel het beste)
Echte liefde he Loeki Gelukkig is het allemaal goed gekomen, en nu draag je zn dochtertje, had je toen denk ik ook niet kunnen denken.
echte liefde, O En nu een baby, Geweldig eigenlijk. Mijn vriend zal niet kaal worden, maar ook kale mannen kunnen erg mooi zijn.
Nou dat klinkt misschien gek, maar op het moment dat ik zijn eerste mailtje las waar hij zich in voorstelde wist ik dat hij de vader van mijn kinderen zou worden, dat klinkt heel stom misschien, maar het was een gevoel dat ik niet kan omschrijven.
Het staat hem gelukkig ook wel goed dat kale hoofd, ik vind het bij sommige mannen wel sexy staan, maar een bos haar vind ik ook wel lekker
Ach, mijn man krijgt ook steeds grotere inhammen, maar hij wordt sneller grijs dan kaal en hij is pas 27.
Ja Zorra, ik heb het gevoel nooit kunnen verklaren, maar ik was er vanaf het begin zo zeker van, alles voelde gewoon zo goed, Oké, we zijn het ook wel eens niet eens en we hebben ook wel een mot, maar het voelt nog steeds goed hoor.
Vriend van ons was begin 20 al grijs aan het worden Was ook heel duidelijk te zien, maar hij houdt zn haar altijd vrij lang en dan is het nog duidelijker te zien (een dikke bos met haar heeft hij weer wel)
Ik blijf er ook liever dom uitzien, Dames, oant moarn( tot morgen), ik ga lekker douchen en op de bank hangen. fijne avond nog
Ik heb na jaren van kleuren nu mijn eigen kleur weer terug, ben nog niet grijs, maar heb een pigment vlek.
Tot morgen Bosi, fijne avond verder. Loeki, ik heb ook jaren mn haar gekleurd en het afgelopen jaar niet meer, maar ik zie dus wel een paar grijze haren Ik had ergens gelezen dat als je je haar lange tijd in een roodtint hebt geverfd je meer kans erop hebt dat het pigment uit je eigen haar wordt gehaald, dus dat je grijs word, of het waar is weet ik niet, maar bij mij klopt het iig.
Nou ik heb het idd jaren rood geverft, maar het grijs valt mee, alleen die vlek is heel vreemd, de kapster heeft hem er uit geknipt
Ga je nog iets leuks doen van het weekend Loeki? Morgen heeft mn dochtertje weer zwemles en daarna gaat mn vriend weer wat schilderen in de babykamer Ik hoop zo dat het dit weekend af komt [-o< Kan ik vlg. week lekker alles inruimen en deze zondag gaan we ook de schommelstoel ophalen dus kan ik die in de babykamer uit proberen
Nee, niet echt plannen, vandaag is mijn broertje jarig en zondag mijn zwager, dus im ga zondag op visite, mijn man moet dit weekend in Adam werken.
Misschien klopt het dan toch dat rode verf het pigment uit je eigen haar kan halen, misschien had je van jezelf daar al wat minder pigment en is het door het verven erger geworden.
Gefeliciteerd dan nog met je broertje, viert hij zn verjaardag niet? Wat balen dat je man moet werken van het weekend, zo ongezellig.