Zou ik ook niet doen als ik jou was, je kan het altijd nog weer gaan verven als het je gaat irriteren.
Hij woont op Terschelling, dus het is wat lastig om er heen te gaan, hoop dat ik hem zondag bij mijn zwager tref.
Nee Terschelling daar ga je niet ff naar toe. Ik heb ook nog niks gehoord van de Kruidvat doos, volgens mij nog niemand hier. Ben benieuwd wanneer we daar bericht van krijgen.
Zondag zien we elkaar wel. IK was bang dat ik het bericht misschien gemist had. Wel erg rustig vanavond hè.
Ik heb net even gekeken of ik de kruidvat box echt aangevraagd had, gewoon nog een keer alle gegevens invoeren en je krijgt te zien of het bij ze binnen is of niet, vanaf 7 maanden kan je de box trouwens ophalen, dus dat duurt nog een paar weekjes.
Iedereen zit zeker die schaatsprogramma's te kijken. Oh, dus we hebben nog even, las op de site vanaf de 7e maand en daar zitten we nu in.
Ik vond de vorige dancing on ice wel leuk om te kijken, vooral omdat Kelly Pfaff mee deed en we alle afleveringen van de pfaffs wel hebben gezien Maar nu zitten er niet zulke leuke mensen in, geen zin om te kijken. Mn vriend is op zn laptop nog aan het werk, dus we zitten gezellig aan de keukentafel allebei druk aan het typen Misschien krijgen we dan snel bericht van Kruidvat, ben benieuwd wat er in zit.
Even een algemene vraag, hoe vaak gaan jullie naar de VK ik nog steeds maar eens in de maand, vind het weer zo lang duren.
Nu ga ik voor het eerst om de 3 weken, dat wilde mn eigen gyn. maar de gyn. die ik de laatste keer had zei eerst om de 4 weken, toen ik vertelde dat mn eigen gyn. had gezegd om de 3 weken heeft ze de afspraak verandert omdat ze inviel voor mn gyn. (ik had er de vorige keer toevallig nog naar gevraagd bij mn gyn. vanaf wanneer je om de 3 weken moest en dat zou dus vanaf nu zijn)
Dit vond ik bij een VK praktijk op het internet: Tot en met de 24 weken elke 5 weken Tot en met de 32 weken elke 3 weken Tot en met de 36 weken elke 2 weken Tot aan de bevalling elke week Maar vanaf wanneer die om de 3 weken nou in gaan?
En deze dus weer ergens anders: week 12 t/m 24 om de 4 weken week 25 t/m 30 om de 3 weken week 31 t/m 36 om de 2 weken week 37 t/m 42 om de week Lekker eenduidig allemaal.
Oh ok, dan snap ik het, dus 3 weken is het nu, dan klopt het wel weer, omdat februari zo kort is kom ik dan wel op eens per maand uit. Ik dacht dat ze nu naar 2 weken gingen en dan naar 1 week, maar eerst nog om de 3 weken.
Ja gelukkig wel, eerst nog om de 3 weken. Moet er niet aan denken om nu al om de 2 weken elke keer naar het zkh te rijden (uur heen en uur terug, en minimaal een uur in de wachtkamer )
Ja dat kan ik me voorstellen zorra, maar ik zou echt wat vaker gecontroleerd willen worden, niet dat ik me zorgen maak om de kleine, die is actief voor 2 maar gewoon voor mezelf, om weer even mijn verhaal te kunnen doen en zo.
Mn dochtertje heeft vandaag haar eerste rapport gehad, geen cijfers hoor maar allemaal stukjes tekst hoe ze bepaalde dingen doet. Gaat allemaal hartstikke goed, wel grappig dat ze op school ook opgemerkt hebben dat ze erg gek is van zingen en dansen. En ze speelt het liefste in de huishoek met een vriendje van haar
Heb je dan wel het gevoel dat je daar je verhaal kan doen Loeki? Ik vond het bij mn vorige VK praktijk allemaal erg zakelijk en kort, en bij mn gyn. heb ik dat ook wel. Als ik wat vraag legt ze me wel alles goed uit hoor, maar ik heb niet het gevoel dat ik daar mn hart kan luchten als iets van mn zw. schap of zw. schapsverleden me dwars zit.
Nou dan zal ze toch echt goed moeten kunnen zingen wil ik haar voor zoiets opgeven,(denk niet dat ik dat snel zou doen hoor) Maar als ik zie wat er soms tussen zit bij die programma's......Zo erg, zijn die ouders dan doof ofzo?